Op Q-Base was ze heerlijk bezig, net zoals op Sensation vind ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:17 schreef Silaz het volgende:
Morgen Dana @ dieka.
maar weet totaal niet wat ik moet verwachten van haar:P
Denk het niet.......quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:55 schreef 16meter het volgende:
Wij willen ook naar Matrixx misschien. Nog even verder kijken. Ik vrees dat Matrixx fucking druk word.
Uiteraard, mooiste festival waar ik ooit ben geweest! (ja idd, nog beter dan Defqon en Decibel...)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:32 schreef NrSiX het volgende:
Me2Clan?
Dit jaar nog mensen die naar mysteryland willen/gaan, indien het doorgaat iig
Is Nijmegen ook zo'n carnavalsoord? waarom zou het niet druk zijn?quote:
Daarom juist, de meeste gaan gewoon de stad in, die gaan echt niet richting matrixx. Geloof me. Het wordt voor de matrixx z'n doen een aangenaam avondje met heerlijk de ruimtequote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is Nijmegen ook zo'n carnavalsoord? waarom zou het niet druk zijn?
Anders misschien Supersized. Hier in de buurt is een gratis hardcore feestje in HappydayzzMisschien dat we daar wel eindigen... lekker goedkoop en toch ff raggen.
die melodie is zo verschrikkelijk aanstekelijkequote:Op donderdag 31 januari 2008 20:05 schreef NLS04 het volgende:
btw
Dit is onze kerk, de kerk van de donkere kant![]()
Ok dan. Nou ja, heb al te horen gekregen dat we niet gaan. de bob vind het te ver.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daarom juist, de meeste gaan gewoon de stad in, die gaan echt niet richting matrixx. Geloof me. Het wordt voor de matrixx z'n doen een aangenaam avondje met heerlijk de ruimte
Understatement of the year... een van de redenen waarom wij morgen niet gaan. We gaan morgen naar een gratis hardcore feestje in culemborgquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
heen niet, station is nog geen 5 min van de matrixx. Alleen 's morgens wachten op de trein is geen pretje.....
Ik kan echt niet op zo'n podium staan, ik tief er altijd bijna afquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb verdomde zin in morgen. Gewoon gas erop en lekker stampen met die hap... Dat midden podium van de matrixx gaat weer helemaaal aan gort
Nijmegen is juist geen carnavalsoord vind ik..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is Nijmegen ook zo'n carnavalsoord? waarom zou het niet druk zijn?
Nee juist minder....Cut remix is beterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:10 schreef NrSiX het volgende:
Ik vind de nieuwe van Showtek nog best meevallen btw.. Scratch is dan wel weer minder.
Ziaron - Stand up (Zatox Piano Mix) Lekker beuken
zo, dit is mijn versiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb verdomde zin in morgen vanavond. Gewoon gas erop en lekker stampen met die hap... Dat midden podium van de matrixx gaat weer helemaaal aan gort
Mocht niet gepubliceerd worden door 1 van de recordlabels.....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey, hoe zit dat met die FearFM Hardstyle Top40?
Ben ze sinds oud&nieuw niet meer tegengekomen, zowel op MIC als lsdb...
Kijk een post boven jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:47 schreef Da_Ripper het volgende:
beetje jammer, maar wel begrijpelijk.
Kweet nog niet of ik iemand meekrijg hiero (carnaval en saaie paupers) maar anders doen we het gewoon Remi-style
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |