Daar konden we op wachten natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:18 schreef Underdoggy het volgende:
[ ... ]
wel tepels blijkbaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Die heeft geeneens tieten, waarom die bikinitop?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Dit is ongeveer wat ik mooi vind, iets voller is wel mooier.
Je hebt overigens wel een kutsmaak.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Dat noemen ze 'smaak'.
Als er nou spieren aan zaten kon ik er mee leven.. bij dit modelletje veloverbeen ben ik bang dat ik het breekquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Je weet dat dat plaatje van zo'n pro-anoraxia site komt, waarjonge meisjes naar enge plaatjes kijken als inspiratie om zichzelf uit te hongeren? Ik vind t ziek, en jouw smaak 'ongezond'.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Ik krijg moederkloek gevoelens. Dat meisje moet nodig bijgevoerd worden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Inderdaad en als je ooit zo'n meisje aan de haak slaat, TS, dan hoop ik dat je haar toch wel aan het eten probeert te krijgen. Dit is niet gewoon dun, dit is ongezond dun. Dat je dat mooi vindt, dat is een tweede.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:39 schreef mousemicky het volgende:
Ik denk dat als je haar BMI zou uitrekenen, je op zwaar ondergewicht uit zou komen..., ook letterlijk ziek dus...
Dude.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Uhuh, dat kind heeft het zwaar genoeg, en dan ga jij ook nog roepen dat ze "dik" isquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:48 schreef Noodly het volgende:
Hou eens op met tegen je zus met eetstoornis te zeggen dat ze dik is
Ik heb nooit gezegd dat ze dik is. Zij vraagt of ze dik is, en ik zeg dat IK het niet mooi vind.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:48 schreef Noodly het volgende:
Hou eens op met tegen je zus met eetstoornis te zeggen dat ze dik is
Wat ben jij diplomatiek zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad en als je ooit zo'n meisje aan de haak slaat, TS, dan hoop ik dat je haar toch wel aan het eten probeert te krijgen. Dit is niet gewoon dun, dit is ongezond dun. Dat je dat mooi vindt, dat is een tweede.
Heb je die filename wel eens bekeken?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
quote:
En jij hangt zoals gewoonlijk weer de botte lul uit.quote:
Als ze vraagt of ze dik is, zeg je: Nee, je bent niet dik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ze dik is. Zij vraagt of ze dik is, en ik zeg dat IK het niet mooi vind.
Voorspelbaarheid roeleertquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
En jij hangt zoals gewoonlijk weer de botte lul uit.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |