Laten we hopen dat Amanda dan nog wel op de stoel komt vanavond.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:53 schreef Rotterdammert het volgende:
alle plannen tegen brian/amanda die jaap, huub en claire laatst in het kantoor besproken hadden, daarvan is er geen 1 uitgevoerd!
Heel jammer..
dat was 1 van de plannen, maar ook dat schijnt niet door te gaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Amanda dan nog wel op de stoel komt vanavond.
Bron: Nieuws DGK site.quote:Het is vandaag de laatste donderdag van de maand en dus zal er weer een ontslagronde plaatsvinden! Wie krijgt er een lading kritiek over zich heen? Wordt het Jaap of Amanda?
“Echt, we moeten Brian over de zeik krijgen. Het is veel te lang geleden dat ik hem aan het janken heb gemaakt!”, sprak Huub vorige week strijdvaardig tegen zijn teamgenoten Jaap en Claire. Vervolgens pakt Jaap de telefoon. “U spreekt met het duistere gezelschap van De Gouden Kooi. Ik wil graag een ontslagronde aanvragen voor Amanda!”, lacht hij. De Amsterdamse is inmiddels wel op de hoogte en kan zich dus voorbereiden...
Maar ook Jaap loopt kans om in het middelpunt van de belangstelling te staan vanavond! Huub vroeg voor zijn ‘teammattie’ een ontslagronde aan. Niet alleen wil Huub Jaap op de bank hebben omdat de Briellenaar zelf denkt dat hij een machtpositie heeft binnen de groep, maar ook omdat de grote Miljonair slechte dingen zegt over Claire. Hier om wil de Oldenzaler zowel bij zijn teamgenoot een statement maken als onrust zaaien bij de rest.
Tegenover Brian en Amanda verklaarde Huub later dat dit tevens een test zou worden voor Claire. Wat zal haar stem zijn als Jaap op de ontslagbank moet plaatsnemen? En nog belangrijker, wat geeft ze als commentaar bij haar stem?
Het wachten is dus op vanavond! Moet er iemand vanavond ook daadwerkelijk de Villa verlaten? Hoewel deze kans klein is, zal er ongetwijfeld weer een hoop onrust uit voort vloeien. Hou de streams in de gaten!
Word laat die ontslagronde.Japie moet eerst optreden.Ga proberen om foto,s maken in Ede.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
Geen ontslagronde voor Huub dus.
[..]
Bron: Nieuws DGK site.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word laat die ontslagronde.Japie moet eerst optreden.Ga proberen om foto,s te maken in Ede.
Misschien is ze gezwaffeldquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:47 schreef Verida het volgende:
Ik heb geen streams, maar op caps lijkt het net of amanda een blauwe plek heeft op haar linkerwang.
Half 5 in Ede heb ik wel gehoord.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Japio nog wat gezegd over zijn optredens vandaag.
Op de site staat half 8.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Half 5 in Ede heb ik wel gehoord.
Donderdag 31 januari 2008quote:
quote:
(Promotie Jaap)quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:39 schreef beequeen het volgende:
Donderdag 31 januari 2008
15:30 uur: Platenzaak Pepijn, Velp
19:30 uur: Media Markt, Ede
Of Brian heeft haar eergisternacht toch een mep verkocht onder de dekens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
Amanda blijft maar klagen over pijn in haar rechterribben. Heeft ze zo hard gepaaldanst dat ze daar nu nog last van heeft? Ik heb gisteravond nauwelijks gekeken, iemand?
Ede is niet zover van Eemnes.Ede ligt voor Arnhem.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Promotie Jaap)
Zo Ede dat is niet in de buurt van Eemnes,
hoelang rijden, slecht weer vanavond,
ontslagronde om 23:00 uur?
Meen toch echt te horen dat hij zei om half 5 en om 9 uur was hij weer in de kooi, misschien kan je het ff bij de zaak zelf checken voor de zekerheid?quote:
Op hun site staat ook half 8.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Meen toch echt te horen dat hij zei om half 5 en om 9 uur was hij weer in de kooi, misschien kan je het ff bij de zaak zelf checken voor de zekerheid?
Leandra kwam gisteren met een aardige aanname. Zij denkt dat Amanda Brian ligt te pijpen en Brian niet klaar kan komen, daarom wordt hij boos en slaat zichzelf. Ik vond het eigenlijk wel aannemelijk maar het blijft gissen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:44 schreef Deisyy het volgende:
Of Brian heeft haar eergisternacht toch een mep verkocht onder de dekens.
Ik heb het filmpje nog eens gekeken en het lijkt dat voordat Brian zichzelf slaat, Amanda eerst een onverwachte beweging maakt.
Klopt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:46 schreef rooie3 het volgende:
Ede is niet zover van Eemnes.Ede ligt voor Arnhem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |