Gil!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
Als er een poll nodig is, geef maar een gil.
Dat doet ze nu niet meer dat kwispelenquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:48 schreef beequeen het volgende:
Ach gossieMet dank aan VOL.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:50 schreef yvonne het volgende:
Zet een Xje voor je MSN naam!!!!!
GE3f het d00r!!!
D3
Hond
Ist
D3aUdt
!!!!
Repsect!
Sorry, ik liet me gaanquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:00 schreef Gert het volgende:
Het medeleven van mij en mijn familie gaat uit naar Amanda, die met de ultieme keerzijde van het bestaan is geconfronteerd. Hoor je "Amanda", dan denk je aan dierenliefde. De klap zal hard zijn aangekomen, en nog lang nagalmen in haar lege hoofdje.
Het is een geruststellende gedachte dat Amanda niet aan haar lot is overgelaten bij het verwerken van dit verlies. De megalomane aggressieveling gevoelige poëet Brian zal haar lichtpuntje in de duisternis zijn.
I'm on the other side, now. And damn, does it feel good!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:59 schreef yvonne het volgende:
Ow God, voor heel F&F zo over ons heen komt vallen en we weer een modstaking hebben () jahaaaaaaaaaaa, we houden van dieren
Wie is Blackie???quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:04 schreef noekje het volgende:
Het verhaal van Brian greep me toch meer aan vandaar mijn stem op arme Blackie.
![]()
![]()
![]()
Ja, goede vraag.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
Ja, goede vraag.![]()
Een hond op Bonaire en daar had Brian een hele goede band mee. Brian vroeg zich af of Blackie hem nu ook mist. Heel tragisch allemaal, tragisch genoeg om een rap over te schrijven waarschijnlijk.
Toen moest Amanda weer huilen na dit tragische verhaal en miste ze Nicky. Ze had zeker weer aandacht nodig.
Zo ontroerend!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blackie, poorest dog on the island
With your claws burried in the sand
Do you think of me, now and again?
Remembering the fun we had in our doggy gang?
I miss you even more than words can say
Especially now the dog of Amanda went away
Maybe we'll meet again, someday
Until then: don't let them bastards turn you into sateh!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:50 schreef yvonne het volgende:
Zet een Xje voor je MSN naam!!!!!
GE3f het d00r!!!
D3
Hond
Ist
D3aUdt
!!!!
Repsect!
Was da ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo ontroerend!![]()
We hebben ook nog Juicy om ons zorgen over te maken. Gaat die nu naar Nadia? Zo ja, mocht Juicy zich vergrijpen aan haar Touche Eclat, is dit dan dodelijk?
Dat gebruikte Nadia 100x per dag onder haar ogen waardoor het soms leek alsof ze wattenschijfjes onder haar ogen had geplakt. Goed spul hoor, mits het met mate wordt gebruikt maar is het ook dodelijk voor een hond?quote:
Iets tegen rimpels. Voor Nadia's pens is er een speciale verpakking in een emmer. Heel verleidelijk voor hondjes.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat gebruikte Nadia 100x per dag onder haar ogen waardoor het soms leek alsof ze wattenschijfjes onder haar ogen had geplakt. Goed spul hoor, mits het met mate wordt gebruikt maar is het ook dodelijk voor een hond?
Ja , voor sommige Tikt Het Klokje Verder,quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:15 schreef easy-going het volgende:
Lieke uit de kooi ...
hond van Amanda dood???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |