Had ik ook, liep ik altijd flink mee te patsenquote:
Er komt binnenkort een 25th anniversary edition uitquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
De jaren '80:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetbal, toen kut, nu nog steeds kutquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
De jaren '80:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toegegeven, EK 88 was coolquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rare snuiters zijn jullie maar
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
http://images.eurogamer.n(...)_Toilet_Save.jpg.jpg
Leuke manier om je game te saven.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dan, gouden decennia van F1. Strijd tussen Senna en Prost.
Spugen, slaan en provoceren. Gut, wat voor een nationaliteit zou dat tuig hebben?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:05 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/141(...)sloeg_bejaarden.html
Die Nederlandse jongens toch
Tweede handsje?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:17 schreef Bastard het volgende:
Mn auto is er, 0000002 KM op de teller
Zit je toch nog in de scheten van iemand anders.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:17 schreef Bastard het volgende:
Mn auto is er, 0000002 KM op de teller
Nederlands he, want de nationaliteit word niet genoemd in het artikelquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spugen, slaan en provoceren. Gut, wat voor een nationaliteit zou dat tuig hebben?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:34 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Eventueel geleverd met vloekend oranje oordoppen.
Mooie tijd. Toen gamde we we nog op een Apple Computer en luisterde we muziek op een Sony Walkman!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:34 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
http://images.eurogamer.n(...)_Toilet_Save.jpg.jpg
Leuke manier om je game te saven.![]()
![]()
Rookreclamequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dan, gouden decennia van F1. Strijd tussen Senna en Prost.
Niet veel aan toe te voegenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:52 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:34 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja je word ouder hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh....
Gister sinds lange tijd weer eens uit gegaan. Nu heb ik hoofdpijn.
Hou op, schei uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:16 schreef Bastard het volgende:
Tsja je word ouder he
Ik kon vroeger ook beter tegen drank, nu ben ik na een half kratje bier al hartstikke mol .
Whiskeyquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Gister toch 5 pints op en een wiskey.
18 jaar oude Glenfiddishquote:
Ook erg lekkerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:41 schreef Bastard het volgende:
Ik heb meestal de 12 jarige variant, is mn vaste merk![]()
Merlina!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:02 schreef Bastard het volgende:
Magneet die ken ik nietToen was geluk heel gewoon?
Of deze
[ afbeelding ]
als het een bekentenis was geweest (een rechts-geldige) dan was van der Sloot toch allang opgepakt? Volgens mij loopt hij nog vrij rond. Ik denk dat het misschien iets anders is (ongeluk ofzo), maar als hij echt de moord bekent zou hebben dan kunnen/moeten ze hem toch gelijk oppakken?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Peter R. de Vreys krijgt het toch maar weer voor elkaar.
http://www.nu.nl/news/1417000/20/Spoedoverleg_justitie_Aruba.html
Respect als hij echt een bekentenis uit van der Sloot heeft gekregen
Hoe dan ook,.... je zal hem zijn nu Gijs. De hele,... lees de HELE wereld kent je nu,..... en zal altijd en altijd weten dat er iets smerigs is gebeurd. Talk about een kutleven,..... en terechtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef kepler het volgende:
[..]
als het een bekentenis was geweest (een rechts-geldige) dan was van der Sloot toch allang opgepakt? Volgens mij loopt hij nog vrij rond. Ik denk dat het misschien iets anders is (ongeluk ofzo), maar als hij echt de moord bekent zou hebben dan kunnen/moeten ze hem toch gelijk oppakken?
Geruchten gaan dat hij bekend dat hij haar lijk heeft weggewerkt. Niet de moord zelf. En daar staat max. 2 jaar gevangenisstraf op zonder voorarrest.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef kepler het volgende:
als het een bekentenis was geweest (een rechts-geldige) dan was van der Sloot toch allang opgepakt? Volgens mij loopt hij nog vrij rond. Ik denk dat het misschien iets anders is (ongeluk ofzo), maar als hij echt de moord bekent zou hebben dan kunnen/moeten ze hem toch gelijk oppakken?
Ik zou persoonlijk niet, als het echt een ongeluk was geweest, twee en een half jaar lang mijn bek kunnen houden. Die Joram is fout, en de rest van zijn familie ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:40 schreef Chocobo het volgende:
Hoe dan ook,.... je zal hem zijn nu Gijs. De hele,... lees de HELE wereld kent je nu,..... en zal altijd en altijd weten dat er iets smerigs is gebeurd. Talk about een kutleven,..... en terechtEcht een ziekelijke kenkerkop
Iets triggered me,... iets in me wilt hem slaan,.... bij sommige mensen heb je dat
Ik weet het zo net nog niet,.... iets 2.5 jaar opzettelijk stil houden kan er wat bij optellen. Maar hoe dan ook,... die gozer krijgt zijn leven niet meer terug hoor,... zijn boek verkoopt niet dus hij moet toch echt een baan gaan zoeken,.... ga jij hem die geven?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat hij bekend dat hij haar lijk heeft weggewerkt. Niet de moord zelf. En daar staat max. 2 jaar gevangenisstraf op zonder voorarrest.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet, als het echt een ongeluk was geweest, twee en een half jaar lang mijn bek kunnen houden. Die Joram is fout, en de rest van zijn familie ook.
He? Ik volg je even niet Gijs?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:49 schreef Chocobo het volgende:![]()
Joram ook,.... dat neigen en linken tussen Mekke-kijkende baarden/pinquins en fout gedrag!!
Hij heet Joran maar Joram klinkt natuurlijk veel beterquote:
Ow, dat was onbewust!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:52 schreef Chocobo het volgende:
Hij heet Joran maar Joram klinkt natuurlijk veel beter
Ghalaaaaaahhh!
En daar zou hij bij een Amerikaans gerechtshof serieus voor boeten,..... maar ja,.... !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je zolang zonder schuldgevoel alles kunt blijven ontkennen, en o.a. de ouders van dat meisje zo in onzekerheid achterlaten.
Aanrader dus? Straks eens even bij de FRS. Heb wel zin in een spannende film voor dit weekend.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Serieus Gijs,.. Silent Hill gekeken gisteren,... Erg goed gedaan zeg. Stukken beter dan die Resident Evil filmtroep. Silent Hill pakt echt de sfeer en het zieke goed aan man,.... beste game-verfilming ooit!
Hot Fuzz lijkt me geweldig,......quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aanrader dus? Straks eens even bij de FRS. Heb wel zin in een spannende film voor dit weekend.
En Gijs, check Hot Fuzz. Echt een geweldige film! Van dezelfde makers als Shaun of the Dead.
Het is zeg maar een Engelse detectivefilm (Midsommer Murder, Frost) waarin alle clichés van Amerikaanse actiefilms in voorkomen. Echt hilarisch.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Hot Fuzz lijkt me geweldig,......
Nee serieus,... huur Silent Hill van het weekend, maar hij is wel vrij ziek hoor,.... dus check hem alleen ofzoDie muziek,... die sfeer,... de beelden,... deed me echt aan SH2 denken op de PS2 nog. Heerlijke game-film,... blijft een game-film natuurlijk,.. maar toch,... het deed het voor me
Mijn broer gaf me een cd met daarop Resident Evil extinction,.......... wat een graf-film is dat zeg,... heb hem uitgezet na 1 uur,.... zoooooooo slechtzooooo zonde!
Ik ga kijken of ik hem kan vinden Gijs. Ik ben gehyped.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:10 schreef Chocobo het volgende:
De regisseur is Christophe Gans,... de maker van 'Le pacte des loups'Hij is nu bezig met Onimusha
Deze gasten waren zooooo goed in Shaun of the Deadquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is zeg maar een Engelse detectivefilm (Midsommer Murder, Frost) waarin alle clichés van Amerikaanse actiefilms in voorkomen. Echt hilarisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resident Evil: Extinction lijkt me ook poep.
Wel een leuke docu gedownload: The King of Kong. Schijnt erg goed te zijn. Gaat over het verbreken van de highscore van Donkey Kong.
Gelukkig nog een hype voor elkaar gekregen vandaagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik hem kan vinden Gijs. Ik ben gehyped.
Met, hij is sinds vorige week te koop in Nederlandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:15 schreef Chocobo het volgende:
Had je met of zonder ondertiteling? Hot Fuzz dan?
Ga meteen kijken straks,... ik wil lachen in het weekend!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met, hij is sinds vorige week te koop in Nederland
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:29 schreef Chocobo het volgende:Mekka
http://www.leenks.com/gallery620.htm
Ik zit nu op bijna 100 uurquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:25 schreef Chocobo het volgende:
Oh,... en ik ben begonnen aan FF tactics 'War of the Lions' op PSP Gijs,... podver zeg,.. kippenvel muziekErg verslavend,.... maar heb zo het idee alsof je na elke battle gruwelijk lang je nieuwe jobs/abilities en andere shit moet instellen,....
Laalalaaa.. Hop 3 bier .. LALAALALAquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:24 schreef Chocobo het volgende:
C,.... Carnaval,...Serieus alleen voor zieke mensen.
Ik vond het er wel mooi uit zien.. eigenlijk best tof ook .. (zonder geluid gezien)quote:
die ouders zijn trouwens ook niet helemaal ok hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, dat was onbewust!Die gast is gewoon fout. Alles aan hem schreeuwt dat gewoon uit. Ik snap sowieso niet hoe je zolang zonder schuldgevoel alles kunt blijven ontkennen, en o.a. de ouders van dat meisje zo in onzekerheid achterlaten.
die film is zo geniaalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is zeg maar een Engelse detectivefilm (Midsommer Murder, Frost) waarin alle clichés van Amerikaanse actiefilms in voorkomen. Echt hilarisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resident Evil: Extinction lijkt me ook poep.
Wel een leuke docu gedownload: The King of Kong. Schijnt erg goed te zijn. Gaat over het verbreken van de highscore van Donkey Kong.
Theatrale Amerikaanse Hamlet achtige idioten zijn het,... dramaaaatisch hoe ze ineens een met God en de wereld zijn. Vreselijke mensen,.... gun hun het verlies echt niet, lijkt me verschrikkelijk maar trek het Hollywood look-at-me gehalte erachter niet,..... serieus misselijk-makend.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:19 schreef kepler het volgende:
[..]
die ouders zijn trouwens ook niet helemaal ok hoorIk heb ze een keer bij CNN gezien ofzo, maar daar zat ook een draadje los... Tuurlijk zijn ze hun dochter kwijt, maar toch was het iets anders
Pff dan moet je dat interview van laatst eens zien met Tom Cruise en zn seintology ding... zo erg.. en je ziet aan m dat ie het ook echt diep gelooft wat ie uitkraamt...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Theatrale Amerikaanse Hamlet achtige idioten zijn het,... dramaaaatisch hoe ze ineens een met God en de wereld zijn. Vreselijke mensen,.... gun hun het verlies echt niet, lijkt me verschrikkelijk maar trek het Hollywood look-at-me gehalte erachter niet,..... serieus misselijk-makend.
ja dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Theatrale Amerikaanse Hamlet achtige idioten zijn het,... dramaaaatisch hoe ze ineens een met God en de wereld zijn. Vreselijke mensen,.... gun hun het verlies echt niet, lijkt me verschrikkelijk maar trek het Hollywood look-at-me gehalte erachter niet,..... serieus misselijk-makend.
beroemde (of mensen die graag beroemd willen worden) mensen die zijn dwaas... Amerikanen over het algemeen gezien zijn echt toffe gastenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pff dan moet je dat interview van laatst eens zien met Tom Cruise en zn seintology ding... zo erg.. en je ziet aan m dat ie het ook echt diep gelooft wat ie uitkraamt...
Amerikanen, zoooo dwaas. Niet allemaal hoor, online kom ik ook wel relaxte kerels tegen.
Ken die video ja,.... als je thuis komt en je hebt geluid,... check deze clip dan,... zooooo geproest,.. echt bier op mijn laptop he,... zelden,....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pff dan moet je dat interview van laatst eens zien met Tom Cruise en zn seintology ding... zo erg.. en je ziet aan m dat ie het ook echt diep gelooft wat ie uitkraamt...
Amerikanen, zoooo dwaas. Niet allemaal hoor, online kom ik ook wel relaxte kerels tegen.
Ik poep op Amerikanen Gijs.. kut volk... ownen de wereld denken ze.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:37 schreef kepler het volgende:
[..]
beroemde (of mensen die graag beroemd willen worden) mensen die zijn dwaas... Amerikanen over het algemeen gezien zijn echt toffe gastenNiet heel veel anders dan hier, behalve meer hamburgers eten
Leuke film, heb hem zelf ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:06 schreef Chocobo het volgende:
Silent hill isn't a horror movie its a nightmare drama, 20 April 2006
Ohhhhhhh ik vond RE3 zoooo slecht,.... te slecht voor woorden echtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Leuke film, heb hem zelf ook.
Hot Fuzz ook geweldig net zoals Resident Evil 3.
Ja je moet de film niet vergelijken met de game.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhhhhh ik vond RE3 zoooo slecht,.... te slecht voor woorden echtNergens, maar dan ook nergens echt ook maar 1% van de Resident Evil sfeer gevonden,.... maar dat vond ik in deel 1 en 2 ook niet. Twee nog heeft meest denk ik,... maar vond 3 het de minste van allemaal.
Nee,... waarom zou ik met zo'n titelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja je moet de film niet vergelijken met de game.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... waarom zou ik met zo'n titel
Ik denk het ook,.... vreemd genoeg had ik er wel zin in en de aktie is ook zeker niet slecht,... maar tis net een slechte versie van Mad Max 'the caravan' alleen dan met een chick ipv William Wallace.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit wat in.
Ik keek hem met een ander oog denk ik.
WTF ZEG!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:28 schreef Chocobo het volgende:
De lucht in he,.... de lucht inSerieus,... dat einde
http://www.dumpalink.com/(...)ruise_ship-blc0.html
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:24 schreef Chocobo het volgende:
C,.... Carnaval,...Serieus alleen voor zieke mensen.
Waar heb jij maandag vrij voor danquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:30 schreef gijsje79 het volgende:
Morgen gaat me vriendin weer carnaval vieren.
Weekend weer lekker voor me eigen.
Maandag vrij.
Gisteren op tv zag ik carnaval-vluchtelingen,....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
Carnaval. Enige wat ik niet aan Limburg mis.
Veel te drukquote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren op tv zag ik carnaval-vluchtelingen,....Mensen die vanuit Limburg en Brabant echt vluchten naar een of ander rustoord rondom Groningen,.... trekken het ook niet meer
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:17 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meeeer Zat gewoon hard op te lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Traditiesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:33 schreef Bastard het volgende:
Ieder jaar gekanker hier over carnaval
Blijft mooiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:33 schreef Bastard het volgende:
Ieder jaar gekanker hier over carnaval
Te gamen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 07:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar heb jij maandag vrij voor dan
Hier ook goed weer af en toe de zon verder sneeuw.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:31 schreef Bastard het volgende:
Lekker weer hier, ik ga es ff met de meiden wandelen
Ben jij niet beter af zonder vriendin ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:30 schreef gijsje79 het volgende:
Morgen gaat me vriendin weer carnaval vieren.
Weekend weer lekker voor me eigen.
Maandag vrij.
Ach valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben jij niet beter af zonder vriendin ?
je staat altijd te springen als ze weg gaat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach valt wel mee hoor.
Vind een paar dagen voor me eigen wel lekker.
Beetje films kijken of lekker gamen.
Geniet ook wel es van me vriendin.
Ging echt nergens over,... dertien in een dozijn zombie-film,.... en nog een mindere ook. Een vrouwelijke mad max achtige woestijn filmquote:Op zondag 3 februari 2008 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
Resident Evil Extincion gekeken. Cho had gelijk. Was inderdaad poep.
Zo slecht ja. Die zombies in die overallsquote:Op zondag 3 februari 2008 15:28 schreef Chocobo het volgende:
Ging echt nergens over,... dertien in een dozijn zombie-film,.... en nog een mindere ook. Een vrouwelijke mad max achtige woestijn filmUmbrulla wordt zo slecht weergegeven,.... heb er zo'n ander beeld over dan hen.
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
Alles is Liefde gedownload voor kuiken. Die was nog best lollig.
Wendy van Dijk
Carice van Houten
Chantal Jansen
Braziliaansequote:
Met die shootout helemaal jaquote:Op maandag 4 februari 2008 02:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je moest meteen denken aan CoD of niet.
Nee.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh?
Jullie gister nog naar Peter R. gekeken? Joran
Jep wat een mannetje he.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh?
Jullie gister nog naar Peter R. gekeken? Joran
[ afbeelding ]
Die kwaal moet dood. Liefst met een grote negerpik als wapen.quote:
Echt!?!quote:
Ik zet de link hier niet neer Gijsquote:Op maandag 4 februari 2008 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt!?!
Gefeliciteerd![]()
![]()
Heb je een Funda-link? We kunnen hem nu toch niet meer voor je neus wegkopen.
PM hem anders even.quote:
Gaaf Gijs! gefeliciteerd!quote:We zijn wezen kijken, tweemaal, bod uitgebracht, nog een bod uitgebracht, uiteindelijk bod uitgebracht.. en per 1 Augustus kunnen we er in!
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zet de link hier niet neer Gijs
We zijn wezen kijken, tweemaal, bod uitgebracht, nog een bod uitgebracht, uiteindelijk bod uitgebracht.. en per 1 Augustus kunnen we er in!
Yep, Juni was ook cool geweest natuurlijk.. maar heb mooi de tijd om de spullen op marktplaats te zetten die we niet meenemen, rustig wat dozen inpakken, sparen, etc etcquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]![]()
Augustus is wel lekker, kan je mooi alles regelen geen gehaas.
Knus huisje.. maar kan niet wachten om het ons eigen te maken.. terug in jaren 30 stijl, andere kozijnen, lambrisering etcquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Huisje gister gezien. Erg leuk!
Straalt charme en warmte uit!
Verhuizenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, Juni was ook cool geweest natuurlijk.. maar heb mooi de tijd om de spullen op marktplaats te zetten die we niet meenemen, rustig wat dozen inpakken, sparen, etc etc
We verhuizen op een Vrijdag denk.. ff een atv dag over houden dus
Vind dat zelf niet zo heerlijk hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
VerhuizenIk ben zaterdag over gegaan en zit de komende week ook nog wel met volle dozen overal
Heerlijk!
Dat is toch meer iets als je verhuisd van je ene kasteel naar een ander.. dan word het gewoon een projectquote:
Ben ik op vakantie.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, Juni was ook cool geweest natuurlijk.. maar heb mooi de tijd om de spullen op marktplaats te zetten die we niet meenemen, rustig wat dozen inpakken, sparen, etc etc
We verhuizen op een Vrijdag denk.. ff een atv dag over houden dus
Ik had weinig keus, ik woon in een appartementencomplex, en via die kleine lift alles verhuizen was geen optie.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:27 schreef Bastard het volgende:
Dat is toch meer iets als je verhuisd van je ene kasteel naar een ander.. dan word het gewoon een project
Ja dan doe je het niet zelfquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had weinig keus, ik woon in een appartementencomplex, en via die kleine lift alles verhuizen was geen optie.
Maar goed, bedrijf betaalde het toch dus dat was wel relax. Ze pakken alles in, demonteren alles en na vervoer ruimen ze ook al je spelen weer in.
Wat weet jij van reptillians?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:42 schreef Chocobo het volgende:
Reptilians,..............God mensen,.............
Nee jullie beurt eerst voor de 3e hequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:45 schreef Chocobo het volgende:
B.,.....Dat huis,.. echt geweldig! Je naam staat er op,.... vind de slaapkamer overigens echt briljant
Maar heerlijk zo om met je gezin in te trekken,... alleen die derde en nu nog even uitploppen
Las iets op Fok!,..... maar trok het niet. Ben altijd in voor een maan discussiequote:
Eerste keer is altijd moeilijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Las iets op Fok!,..... maar trok het niet. Ben altijd in voor een maan discussiemaar dit onderwerp gaat me echt voorbij.
Dat deuntje Gijs.. ik had zin om mn pen in mn oor te steken... zo zenuwachtig, sorry voor de vergelijking, Nintendy achtig slecht!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:55 schreef Chocobo het volgende:
Een Lost Odyssey battle van de vierde disc. Gameplay ziet er wat default maar goed uit. Echter,... wat is er in Godsnaam met de muziek gebeurd,.... het klinkt echt dramatischZelfs de winning tune klinkt jaren '90.
stream: http://www.gamersyde.com/stream_6091_en.html
[ afbeelding ]
Ik gebruik Illuminaties alleen in FFXII!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerste keer is altijd moeilijk
Maar de illuminatie bestaat ook echt, dus wie weet...
Ik heb gister American Gangster gekeken, daarin is Denzel wel weer top! Al is de film soms een beetje saai en langdradig. Had wat meer geweld in gemoeten.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:36 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren overigens geprobeerd Deja-Vu te kijken,.... hou altijd wel van Denzel,.. het begon goed totdat we ineens drie dagen terug in de tijd gingen en camera's ineens in het verleden in huizen gingen roteren enzoNou toen was het wel voorbij,.... uitgezet
Fantastische docu inderdaadquote:King of Kong gekeken van het weekend,... geweldige docuEcht geweldig,.. die loser met die baard versus die nette burger
Net op twingalaxies.com gekeken, maar die baardmans die niks durft heeft het video-record wel almiddels verbeterd,.... niet niet 'en public' uiteraard.
Ik weet het niet met dit spel. Rationeel zou je denken dat alles me zou aanspreken. Maar om de een of andere manier mis ik iets wat dit spel echt bijzonder maakt. Het klinkt gewoon allemaal zo standaard en doordacht.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:55 schreef Chocobo het volgende:
Een Lost Odyssey battle van de vierde disc. Gameplay ziet er wat default maar goed uit. Echter,... wat is er in Godsnaam met de muziek gebeurd,.... het klinkt echt dramatischZelfs de winning tune klinkt jaren '90.
stream: http://www.gamersyde.com/stream_6091_en.html
[ afbeelding ]
Check mijn andere link,..... die sfeer pakt me weer heel goed. Tja,.... ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik nu wel eens heel graag een next-gen FFX achtige RPG wil spelen,.... en dit is hem denk ik voorlopig. Ga me er toch aan wagenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet met dit spel. Rationeel zou je denken dat alles me zou aanspreken. Maar om de een of andere manier mis ik iets wat dit spel echt bijzonder maakt. Het klinkt gewoon allemaal zo standaard en doordacht.
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
Check mijn andere link,..... die sfeer pakt me weer heel goed. Tja,.... ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik nu wel eens heel graag een next-gen FFX achtige RPG wil spelen,.... en dit is hem denk ik voorlopig. Ga me er toch aan wagen
Euro release is over drie weken toch? Eind Februari,...... ga voor die versie. Famitsu vond het een geweldig spel,... wil het toch gaan proberenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Import of wacht je op de Euro-release?
Bij play-asia kun je hem voor ¤ 33 bestellen. Wel verleidelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Euro release is over drie weken toch? Eind Februari,...... ga voor die versie. Famitsu vond het een geweldig spel,... wil het toch gaan proberen
Famitsu Xbox 360 9/8/8/8
He?? Werkt de NTSC-J versie op PAL consoles??quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij play-asia kun je hem voor ¤ 33 bestellen. Wel verleidelijk.
Ja, deze versie wordt namelijk ook in Australië verkocht.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:34 schreef Chocobo het volgende:
He?? Werkt de NTSC-J versie op PAL consoles??
http://www.play-asia.com/(...)y-70-2iys-43-99.html
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Hi Sjo,
Thank you for your recent Order#568899 at Play-Asia.com. (Lost Odyssey - English language Version)
[ afbeelding ]
quote:
Kijken of we B. ook zover krijgen. Als je een huis van 2 ton koopt, kan een game van ¤ 37 er ook wel af.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Ga hem meteen hypen,......
[ afbeelding ]
Hij is geschrokken van het El Macarena levelquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijken of we B. ook zover krijgen. Als je een huis van 2 ton koopt, kan een game van ¤ 37 er ook wel af.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Hij is geschrokken van het El Macarena level
Verschrikkelijk erg.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
Baby is safe overigens!!
Wat boeit het Gijs... de zorginstellingen verdienen de aandacht die nu uitgaat naar die Joran.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:34 schreef Chocobo het volgende:
The Dutch Scarface wordt die al genoemd![]()
Alles op zijn tijd!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat boeit het Gijs... de zorginstellingen verdienen de aandacht die nu uitgaat naar die Joran.
Wilders is wel even uit het nieuws.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:38 schreef Bastard het volgende:
Wat boeit het Gijs... de zorginstellingen verdienen de aandacht die nu uitgaat naar die Joran.
Door die SP reklame die men walgelijk vind.. en dan vind ik dat de energie van de mensen in de verkeerde zaken worden gestoken.. zoals nu alle aandacht op die Joranhype.. besteed die aandacht nou eens bijvoorbeeld aan zinnige zaken, zoals dan bijvoorbeeld de zorg.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd!
Maar hoe kom je nu ineens op de zorg uit?
Problemen in de zorg zijn zo groot en complex dat het voor de meeste mensen niet te volgen is, daardoor wordt het ondoorzichtelijk. Joran is tenminste tastbaar, je kunt je handen om zijn nek vouwen om hem te wurgen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:01 schreef Bastard het volgende:
Door die SP reklame die men walgelijk vind.. en dan vind ik dat de energie van de mensen in de verkeerde zaken worden gestoken.. zoals nu alle aandacht op die Joranhype.. besteed die aandacht nou eens bijvoorbeeld aan zinnige zaken, zoals dan bijvoorbeeld de zorg.
Ben gewoon een beetje Joran moe
SP granny porn reclame
Bad granny!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:11 schreef Strolie75 het volgende:
B. Ik heb een mailtje naar Geert gestuurd. Hij deelt je zorg, en na het zien van de film van de SP heeft hij inmiddels zijn film aangepast. Zie onderstaand screenshot.
[ afbeelding ]
Het zouden iig betere discussiepunten zijn aan de tafel van P&W denk ik.. maar dat zal wel te zware kost zijn en geen kijkcijfers trekken en dus niet intressantquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Problemen in de zorg zijn zo groot en complex dat het voor de meeste mensen niet te volgen is, daardoor wordt het ondoorzichtelijk. Joran is tenminste tastbaar, je kunt je handen om zijn nek vouwen om hem te wurgen.
Ik werk in de zorg,.... samen met Quin,... en nog snap ik geen reet van verzekeringen/uitkeringen/salarissen en vergoedingen en of ziektekosten,.... geen reet. Denk dat ik het ook een beetje opgegeven heb. Wat heeft het nog voor een nut,.... Stiekum toch meer aan jezelf denken af en toe,.... we verdienen goed en we komen rond,... is allemaal toch een beetje de ver van mijn bed show geworden. Maak me er niet zo druk om momenteel.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Problemen in de zorg zijn zo groot en complex dat het voor de meeste mensen niet te volgen is, daardoor wordt het ondoorzichtelijk. Joran is tenminste tastbaar, je kunt je handen om zijn nek vouwen om hem te wurgen.
Precies.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:17 schreef Bastard het volgende:
Het zouden iig betere discussiepunten zijn aan de tafel van P&W denk ik.. maar dat zal wel te zware kost zijn en geen kijkcijfers trekken en dus niet intressant
thuiszorg is niet anders.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:45 schreef Bastard het volgende:
Nou ja de gehele zorg is gewoon kut natuurlijk.
Als ik bijna dagelijks hoor van Tamara dat ze met onderbezetting moeten werken, en dat is dus bijvoorbeeld 2 mensen op een gang van 18 mensen is dat natuurlijk van der zotte. Dat betekent automatisch dat iedere bewoner dus misschien een 15 minuten op een dag persoonlijke aandacht krijgt. Je mag pas naar het toiler als er tijd voor is, of uit bed als het kan.. dat zijn dingen die gewoon niet kloppen vind ik.
Frank Darabont, die heeft ook The Shawshank Redemption en The Green Mile verfilmdquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:14 schreef Bastard het volgende:
Lijkt me sterk The mist van Stephen King
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Dus je huis isoleren, wassen op 30 graden, en de kachel niet aandoen helpt echt om je energienota naar beneden te brengen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:17 schreef gijsje79 het volgende:
Krijg dikke 400 Euro terug van Essent.
Gisteren Egypte uit gespeeld in Tomb Raider, cool spel.
CV afgelopen jaar denk ik nog geen 10x aangehad.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je huis isoleren, wassen op 30 graden, en de kachel niet aandoen helpt echt om je energienota naar beneden te brengen?
Kheb het eigenlijk niet meer gespeeldquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
CV afgelopen jaar denk ik nog geen 10x aangehad.
Hoe is het met AC?
Ik ben ze aan het kijken op DVD.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:22 schreef Bastard het volgende:
Heeft iemand trouwens House gekeken gisteren? Khad de tranen in mn ogen toen die baby dood ging.. kon dat mens wel doodslaan
Ik ben verslaafd aan Rez HD.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:23 schreef Bastard het volgende:
Kheb het eigenlijk niet meer gespeeld
Vanavond ben ik weer alleen, kan ik gaan gamen.. maar heb gewoon geen zin in het spel.. het is een techdemo, veel van hetzelfde. Kga CoD4 of Halo spelen!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan Rez HD.![]()
Schiiterend spel
CoD zeker verslavend.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb het eigenlijk niet meer gespeeld
Vanavond ben ik weer alleen, kan ik gaan gamen.. maar heb gewoon geen zin in het spel.. het is een techdemo, veel van hetzelfde. Kga CoD4 of Halo spelen!
Staat in Xbox Live Arcade.quote:
Ja ik heb het gespeeld Gijsquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat in Xbox Live Arcade.
Download hem eens Gijs. Is echt iets voor jouw. Trancemuziek en beetje chillen.
Ik heb hem nog nooit gespeeld, en ik vind het echt een schitterend spel. Je beleefd als het ware de muziek. Het verbaasd me niks dat dit spel, naast ICO, vaak wordt aangehaald in games zijn kunst discussies. Daarnaast vind ik het nog best uitdagend. Ga meestal wel dood bij eindbazen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:34 schreef Bastard het volgende:
Ja ik heb het gespeeld Gijs10 jaar geleden en vorige week de demo..
Maar ik begrijp ECHT niet wat je met zo'n spel moet als je spellen hebt zoals Halo3 of CoD4.. ik verdoe mn tijd toch zeker niet met shooten op 2 pixels op oude trancemeuk!
Toegegeven het heeft bepaalde charme en een bepaalde vorm van kunst is het ook wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gespeeld, en ik vind het echt een schitterend spel. Je beleefd als het ware de muziek. Het verbaasd me niks dat dit spel, naast ICO, vaak wordt aangehaald in games zijn kunst discussies. Daarnaast vind ik het nog best uitdagend. Ga meestal wel dood bij eindbazen.![]()
Weet je, het zijn drukke weken op het werk. En dan merk dat ik ’s avonds gewoon geen zin heb om me in een uitgebreide SP-game te storten, of deel te nemen aan een potje competitief CoD4. Rez HD heb ik binnen een paar seconde opgestart, en na een half uurtje spelen ben ik wel weer klaar. Beetje vliegen, chillen en schieten. Heerlijk ontspannend spel is het. Daarnaast ben ik trouwens ook bezig met Advance Wars 2 op de DS, wat echt tijd vreet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:43 schreef Bastard het volgende:
Toegegeven het heeft bepaalde charme en een bepaalde vorm van kunst is het ook wel.
Maar is het dan niet cooler om menselijke competitie te hebben en virtuele veldslagen te winnen? Ik ben best verslaafd nu aan CoD4, niet alleen om het goed uitgewerkte level systeem maar meer om de spanning die er in de wedstrijden heerst. Je waant je namelijk echt op de straten van Irak waar de kogels om je oren vliegen, de auto's op straat ontploffen terwijl jij met je Big Fucking Gun aan het rond zwaaien bent en het levend probeert af te brengen. En dan net als je denkt dat je veilig een gebouw in kunt lopen hoor je 'KLIK'....
Over een schril contrast gesproken zeg!
Ja dat ken ik.. misschien heb ik vanavond ook geen zin om te spelen.. als je een drukke dag hebt gehad verlies je alleen maarquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet je, het zijn drukke weken op het werk. En dan merk dat ik ’s avonds gewoon geen zin heb om me in een uitgebreide SP-game te storten, of deel te nemen aan een potje competitief CoD4. Rez HD heb ik binnen een paar seconde opgestart, en na een half uurtje spelen ben ik wel weer klaar.
Hoe lang is de levertijd?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He?? Werkt de NTSC-J versie op PAL consoles??
http://www.play-asia.com/(...)y-70-2iys-43-99.html
3-5 dagenquote:
Eigenlijk dus een soort FFXquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
IGN review van Lost Odyssey
Klinkt al een goede, degelijke JRPG. Niks vernieuwends, maar wat je van zo’n spel verwacht zit erin. Ik heb er zin aan. Je kunt als spel een slechtere omschrijving krijgen als "Final fantasy kloon".
Soms mogen jullie ook best wat vaker naar mij luisterenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eigenlijk dus een soort FFX![]()
Godver zin in zeg!! En monsterlijk lang las ik,....
Hi Pascal,
Your Play-Asia.com Order#3457 was sent out today!
Lost Odysseyquote:Zeker voor de mensen die FFX hebben gespeeld is het een feest van herkenning, van de battles en de grafische stijl tot aan de minimap op je scherm.
Ik heb je niet in mijn lijst van te checken graadmeters,.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soms mogen jullie ook best wat vaker naar mij luisteren
[..]
Lost Odyssey
Sorry Gijs, voor hype ga ik naar Cho. Onze gamessmaak zit wat meer op één lijn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Soms mogen jullie ook best wat vaker naar mij luisteren
Straks even lezen. Ik moet bekennen dat ik de laatste tijd wat minder op fok.games kom. Ik vind dat het niveau/kwaliteit de laatste tijd flink gedaald is.quote:
Your loss.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb je niet in mijn lijst van te checken graadmeters,.....Zin meer on par met Strol!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb je niet in mijn lijst van te checken graadmeters,.....Zin meer on par met Strol!
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een stel reetridders zijn jullie ook he![]()
Zoals de DC en Eyetoy versies ook waren. Als je van muziekgames houdt is het gewoon leuk natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers![]()
Hoe is Samba di Amigo?
Die graphicsquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:36 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gamersyde.com/stream_5717_en.html
Voor B. Die battle-muziek van gisteren was een of andere special mode,... discover island ofzoLas het op Gamersyde. Hierboven de echte sfeer en battle-muziek,... krijg er serieus zin in,... de objectieve review van IGN heeft me gehyped
[ afbeelding ]
Nadruk lag gelukkig niet chronisch op de gevechten,.... niet continue maar die random battles,... dat is wel fijn. Nadruk lag op de ervaring en het verhaal,... de setting. Met inderdaad hier en daar sporadische maar pittige gevechten,....quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die graphics
Hun belangrijkste minpunt (ongeballenceerde gevechten) zal mij toch niet overkomen, aangezien ik altijd als een gek ga levellen
In FFT zit trouwens een mooie feature: in een van de woestijn-levels zit een level-down trap. Dus een val dit je levels/stats omlaag haalt als je erop stapt. Door hier misbruik van te maken kun je abilities verzamelen, maar het spel toch uitdagend houden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:39 schreef Chocobo het volgende:
Nadruk lag gelukkig niet chronisch op de gevechten,.... niet continue maar die random battles,... dat is wel fijn. Nadruk lag op de ervaring en het verhaal,... de setting. Met inderdaad hier en daar sporadische maar pittige gevechten,....
Maar grinden heerst inderdaad,... ben ik nu ook met FFT aan het doen,... maar dat is ook nodig
Hi ButchNL,quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:36 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gamersyde.com/stream_5717_en.html
Voor B. Die battle-muziek van gisteren was een of andere special mode,... discover island ofzoLas het op Gamersyde. Hierboven de echte sfeer en battle-muziek,... krijg er serieus zin in,... de objectieve review van IGN heeft me gehyped
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:47 schreef Bastard het volgende:
Hi ButchNL,
Thank you for your recent order#9515919 at Play-Asia.com.
Lang geleden dat we allemaal tegelijk een SP-game hebben gespeeldquote:
Ja maar ik weet zeker dat een week verder ik lang niet zo ver ben als jullie hoor, heb er gewoon minder tijd voor, helemaal doordeweeks.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lang geleden dat we allemaal tegelijk een SP-game hebben gespeeld
Dat was FFX denk ik?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lang geleden dat we allemaal tegelijk een SP-game hebben gespeeld
Ja peanuts tochquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m ook besteld, 35 euro![]()
Gaat nergens over toch? Game komt uit fucking AZIE!, per vliegtuig. Als ik zelf op de fiets naar de stad ga kost de game me 60 euroquote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat nergens over toch? Game komt uit fucking AZIE!, per vliegtuig. Als ik zelf op de fiets naar de stad ga kost de game me 60 euro
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste foto, wat een schatjequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, dat ben ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Roy, je bent flink afgevallen?!? Of lijkt dat maar zo?
20 kilo sinds vorig jaar. Na 2 maanden 'rust' (lees feestdagenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die eerste foto, wat een schatje
Roy, je bent flink afgevallen?!? Of lijkt dat maar zo?
Jij bent toch die hoed-josti die ernaast staat?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:32 schreef kepler het volgende:
nee, dat ben ik
Respect Gijsquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
20 kilo sinds vorig jaar. Na 2 maanden 'rust' (lees feestdagen) ga ik nu weer verder. Wil er nog 20 vanaf hebben
tof tochquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij bent toch die hoed-josti die ernaast staat?
Omgedraaide wereld GIjs... omgedraaide wereld..quote:
Ik ben echt klaar met de 16Bit tijd,..... tis nu leuk geweest!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie? Ik speel nu Chrono Trigger. Op mn DS.
Ja Gijs. Dat denk je misschien, maar geen enkele tijd zal over 16 bit heen gaan. Nooit niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben echt klaar met de 16Bit tijd,..... tis nu leuk geweest!
Stuur me eens een PM, hoe en waarmee.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie? Ik speel nu Chrono Trigger. Op mn DS.
Dat woestequote:Op donderdag 7 februari 2008 00:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben echt klaar met de 16Bit tijd,..... tis nu leuk geweest!
Ja twas ff zoeken wel.. maar proffesioneler zo.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
De nieuwe layout van 360 only ziet er strak uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |