abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:36:06 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56428245
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leo is weer geblesseerd trouwens?
So?

Kenneth Perez is wat dat betreft een uitstekende vervanger.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:36:21 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56428255
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:34 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja als je dan net een vervanger gehaald hebt, Lindgren in dit geval, zet hem er dan ook gewoon in.
Enige excuus dat ik kan bedenken is "ja maar hij heeft nog niet met de groep gespeeld" maar ja, hij is wel fit en in vorm, dat kan je van Davids helaas niet zeggen..

Dus daarom vond ik dat koster gisteren echt door het ijs is gezakt helaas...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56428276
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leo is weer geblesseerd trouwens?
gooeiemorgen jij bent er ok weer vroeg bij

rommedahl mag weer oprotten van mij, en adrie moet eens zorgen dat perez een middenvelder word achter de spitsen in plaats van diepste spits!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56428302
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Godver

Kut PSV-ers die dansend het kantoor binnenlopen
Ik ken gelukkig geen enkele PSVer, alleen hier en daar een verdwaalde feyenoord en az supporter. Gelukkig hebben die ook niets om vrolijk om te zijn
Gash Dem and Light Dem!
pi_56428325
Zet Lindgren er maar in tegen Feyenoord. Het lijkt me het beste om hem meteen in het elftal te laten groeien.
pi_56428338
Er zit ook te weinig voetbal verstand / vernuft in bij Ajax heb ik het idee. Alles hangt bij mekaar door de vorm van de dag en toeval. Weinig idee zit er achter.

Suarez kan op enig moment alleen door richting Gomez maar in plaats van dat hij Gomez opzoekt gaat hij al schieten vanaf 16 meter ... Nou als er nou iets is waarmee Gomez bijna niet te kloppen is dan zijn het wel afstandschoten.
pi_56428448
kut kutter kutst

Wat een kut overtreding van Davids, iemand nog een filmpje?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56428468
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef Noshiba het volgende:

[..]

gooeiemorgen jij bent er ok weer vroeg bij

rommedahl mag weer oprotten van mij, en adrie moet eens zorgen dat perez een middenvelder word achter de spitsen in plaats van diepste spits!
Rommedahl moet je niet weg doen, handige speler om de laatste 20 minuten nog wat mee te forceren. Je moet hem alleen geen basisplaats geven (lees je mee koster?)

Ik hoop overigens op Verbeek, maar dat heb ik al eerder gezegt (al is de coach niet het grootste probleem bij Ajax)
Gash Dem and Light Dem!
pi_56428499
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zit ook te weinig voetbal verstand / vernuft in bij Ajax heb ik het idee. Alles hangt bij mekaar door de vorm van de dag en toeval. Weinig idee zit er achter.

Suarez kan op enig moment alleen door richting Gomez maar in plaats van dat hij Gomez opzoekt gaat hij al schieten vanaf 16 meter ... Nou als er nou iets is waarmee Gomez bijna niet te kloppen is dan zijn het wel afstandschoten.
Klopt maar dat is al tijden een structureel probleem. Ajax speelt zelden of nooit tegenstanders van de mat. Het is altijd Sneijder die van 35 meter scoort of Zlatan die 6 man voorbij loopt. De laatste goals met een echt idee erachter zijn volgens mij gevallen in de tijd van Mido en van der Vaart. Misschien iets te zwart-wit gezegd nu maar zo gaat het structureel al jaren.
pi_56428593
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:47 schreef JohnnyH het volgende:

[..]

Rommedahl moet je niet weg doen, handige speler om de laatste 20 minuten nog wat mee te forceren. Je moet hem alleen geen basisplaats geven (lees je mee koster?)

Ik hoop overigens op Verbeek, maar dat heb ik al eerder gezegt (al is de coach niet het grootste probleem bij Ajax)
ja verbeek leek mij ook wel wat,

maar wat heeft suarez de afgelopen weken geslikt?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56428596
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Bij psv weten ze precies van elkaar wat ze willen en bedoelen. Als Salcido de bal heeft, dan weet Lazovic al wat hij gaat doen.

Niet dat het zin heeft om Koster nu aan te vallen, maar onder hem is het bij Ajax alleen maar slechter geworden. We doen maar wat.
pi_56428631
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:53 schreef Noshiba het volgende:

[..]

maar wat heeft suarez de afgelopen weken geslikt?
Hij had twee keer moeten scoren ja, maar hij is wel veruit de gevaarlijkste aanvaller van Ajax. Al weken. Je kunt beter vragen wat Huntelaar aan het doen was gister. Het leek weer nergens op. Moet er natuurlijk wel bij gezegt worden dat hij ook weinig fatsoenlijke ballen kreeg.
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:56:22 #213
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56428659
Onder van Basten kan het toch niet veel slechter gaan dus ik zou bijna zeggen dat ie mag komen
Jawel, je keek.
pi_56428672
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij had twee keer moeten scoren ja, maar hij is wel veruit de gevaarlijkste aanvaller van Ajax. Al weken. Je kunt beter vragen wat Huntelaar aan het doen was gister. Het leek weer nergens op. Moet er natuurlijk wel bij gezegt worden dat hij ook weinig fatsoenlijke ballen kreeg.
Na, die kansen niet eens, maar hij was gister neergezet als linksbuiten ik heb hem daar 2x gezien, als ie anders altijd over de grond kaatst tikt ie de bal door de lucht naar edgar en zijn we de bal weer kwijt
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:58:13 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56428711
Ach, het was over het algemeen allemaal te slap gisteren.

Maar de vraag is of het ooit nog goed kan komen met Ajax? Ik bedoel dit seizoen is alweer voorbij en volgend seizoen zie ik helemaal met angst en beven tegemoet.

Weer een jaar zonder CL en prijs, alle spelers vertrekken, we draaien nu al verlies, en dat wordt dus goedgemaakt met spelersverkoop. Maar dan kan je dus niets terugkopen etc..

Het lijkt alsof Ajax nu in een spiraal naar beneden zit waar ze niet zo snel meer uit gaan komen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:59:30 #216
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_56428747
Het viel me trouwens gister wel op dat Luque het begrip warmlopen wel erg letterlijk neemt...
Luie Spanjaard, al liet hij gister wel weer even tien seconden zien dat hij wel degelijk kan iets kan met een bal..!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_56428749
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:56 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Na, die kansen niet eens, maar hij was gister neergezet als linksbuiten ik heb hem daar 2x gezien, als ie anders altijd over de grond kaatst tikt ie de bal door de lucht naar edgar en zijn we de bal weer kwijt
Ik vond Suarez gisteren nog redelijk spelen en hij was de enige die nog iets dreigends had. Dat Davids waardeloos was en alle ballen verspeelde, kan je Suarez natuurlijk niet aanrekenen.
pi_56428796
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het was over het algemeen allemaal te slap gisteren.

Maar de vraag is of het ooit nog goed kan komen met Ajax? Ik bedoel dit seizoen is alweer voorbij en volgend seizoen zie ik helemaal met angst en beven tegemoet.

Weer een jaar zonder CL en prijs, alle spelers vertrekken, we draaien nu al verlies, en dat wordt dus goedgemaakt met spelersverkoop. Maar dan kan je dus niets terugkopen etc..

Het lijkt alsof Ajax nu in een spiraal naar beneden zit waar ze niet zo snel meer uit gaan komen...
Opzich is dat ook wel zo. Aan de andere kant denk ik: laat die bezem maar door Ajax gaan. Laat die spelers maar vertrekken. Zet Co Adriaanse er neer, en ga maar met jong talent verder. Dan maar helemaal opnieuw, met het risico er niet meteen te staan. We kunnen niet zo verder doormodderen.
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:02:08 #219
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56428816
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik vond Suarez gisteren nog redelijk spelen en hij was de enige die nog iets dreigends had. Dat Davids waardeloos was en alle ballen verspeelde, kan je Suarez natuurlijk niet aanrekenen.
Huntelaar had geen schijn van kans tegen Marcellis en met name Salcido gisteren.
Suarez was gewoon ongelukkig in de afwerking, maar het scheelt ook wel dat wij een Gomes in de goal hebben staan denk ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56428893
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:02 schreef PyTh het volgende:

[..]

Huntelaar had geen schijn van kans tegen Marcellis en met name Salcido gisteren.
Suarez was gewoon ongelukkig in de afwerking, maar het scheelt ook wel dat wij een Gomes in de goal hebben staan denk ik.
Dat weet ik wel zeker. Ballen die bij elke andere keeper een 100% goal zijn, die duikt Gomes eruit. En Suarez was inderdaad ongelukkig, maar hij speelde zeker niet slecht.

Zondag wordt zijn dag!
pi_56428900
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Na, ik vind dat suarez gewoon over de grond moet passen ipv zo een lukraak balletje door de lucht die edgar alweer kwijt in het luchtduelletje, (dat we trouwens geen enkele keer hebben gewonnen)
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56428931
Meest trieste was nog dat Davids he-le-maal verkeerd timede ergens op de middenlijn. De tering
pi_56428944
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Opzich is dat ook wel zo. Aan de andere kant denk ik: laat die bezem maar door Ajax gaan. Laat die spelers maar vertrekken. Zet Co Adriaanse er neer, en ga maar met jong talent verder. Dan maar helemaal opnieuw, met het risico er niet meteen te staan. We kunnen niet zo verder doormodderen.
Eens. Hopen dat Heitinga blijft, dan maken we die aanvoerder. Dan heb je Vermaelen, Heitinga, Vertonghen, Lindgren en Suarez als jonge kern in je elftal. Dan kijken we wel hoe dat aangevuld wordt in de periode van nu tot augustus.
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:07:45 #224
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56428950
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Meest trieste was nog dat Davids he-le-maal verkeerd timede ergens op de middenlijn. De tering
Tot 2x toe, ook na de stuit.
Was eigenlijk gewoon beschamend om te zien, maar misschien was z'n bril een beetje vies
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56428962
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat weet ik wel zeker. Ballen die bij elke andere keeper een 100% goal zijn, die duikt Gomes eruit.
Klopt, maar dat weten de spelers toch ook. Die moeten daar dan toen beter mee omgaan. Zoals het voorbeeld wat ik al eerder noemde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')