Guus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:28 schreef jna het volgende:
Wie zou die andere kandidaat zijn met wie Ajax praat behalve van Basten?
Die is ook meer dan welkomquote:
Strik eromheen danquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:34 schreef JohnnyH het volgende:
Ron Jans
Silva was niet echt slecht vond ik. Romedahl wel maar dat kwam ook omdat hij niet benutte waarvoor die erin was gekomen. Hij deed zijn verdedigende taak wel naar behoren. Aanvallend kwam er weinig uit. Davids speelde weer slecht .. die man moet zich niet met de aanval gaan bemoeien maar puur ondersteuning verlenen op het middenveld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:39 schreef tha_dark het volgende:
Wat een drama gister.
Zie ook dat ik in dit topic tot nu toe weinig gemist heb
Voldoende:
Heitinga (Held, had iedereen maar zo´n wedstrijdinstelling)
Vermaelen
Stekelenburg (kon weinig doen aan de goals, verder gewoon betrouwbaar)
Vertonghen (ook gewoon degelijk)
Onvoldoende:
De rest, en dan met name Silva + Rommedahl op rechts. Daar kwam echt totaal niks uit voort. Waarom we nog steeds 4-3-3 spelen weet alleen Koster.
En Davids, z´n slechtste wedstrijd tot nu toe in het Ajax shirt...
Jij bent niet wijs!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:42 schreef JohnnyH het volgende:
Volgens mij zit nu niemand meer te wachten op de wedstrijd tegen Feyenoord. Echt zo'n wedstrijd voor spek en bonen, leuk als je wint, maar je schiet er niets mee op aangezien die play-offs er weer aan zitten te komen.
Het superieure gevoel wanneer je die wedstrijd wint (als we hem uberhaupt winnen) is een stuk minder groot nu je weet dat PSV er toch weer met die schaal vandoor gaat.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:42 schreef JohnnyH het volgende:
Volgens mij zit nu niemand meer te wachten op de wedstrijd tegen Feyenoord. Echt zo'n wedstrijd voor spek en bonen, leuk als je wint, maar je schiet er niets mee op aangezien die play-offs er weer aan zitten te komen.
Het superieure gevoel wanneer je die wedstrijd wint (als we hem uberhaupt winnen) is een stuk minder groot nu je weet dat PSV er toch weer met die schaal vandoor gaat.
Wat zijn de verwachtingen eigenlijk? Vorige keer in de Kuip kwamen we goed weg (met een hoop blessures, maar toch), ondanks dat Feyenoord ook niet echt de sterren van de hemel speelt lijkt er wat meer structuur in hun elftal te zitten dan bij ons.
Eerder deze week heb ik gezegt dat we met 4-0 zouden winnen, dat durf ik nu niet meer zeggen.
Verdedigend was Silva idd niet slecht maar elke pass op Rommedahl was een misverstand dus balverlies. Dit lag ook grotendeels aan Rommedahl want in de paar minuten dat Kennedy (quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Silva was niet echt slecht vond ik. Romedahl wel maar dat kwam ook omdat hij niet benutte waarvoor die erin was gekomen. Hij deed zijn verdedigende taak wel naar behoren. Aanvallend kwam er weinig uit. Davids speelde weer slecht .. die man moet zich niet met de aanval gaan bemoeien maar puur ondersteuning verlenen op het middenveld.
Of op 10 of 11 punten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:53 schreef Noshiba het volgende:
zondag kunnen we gewoon weer op 5 of 6 punten komen hoor?
en het blijft toch wel die 010 club
Andere beleving dan misschien. Een wedstrijd tegen feyenoord is altijd belangrijk en beladen en dient dus gewoon gewonnen te worden. Ondanks gisteren heb ik er zin in. Zaterdagavond al de hele avond in Amsterdam!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:52 schreef JohnnyH het volgende:
Ja, jullie kunnen het gek vinden, maar op het moment vind ik het landskampioenschap toch wat belangrijker. Heb het wel gehad met dat ene lichtpuntje per seizoen. Vorig jaar win je dan dik in de kuip, heel leuk allemaal, maar alles wat ik nog goed herinner van vorig jaar is die kut-dag dat PSV de landstitel greep
Lichtpuntje mijn aars ze moeten eens vlammen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:52 schreef JohnnyH het volgende:
Ja, jullie kunnen het gek vinden, maar op het moment vind ik het landskampioenschap toch wat belangrijker. Heb het wel gehad met dat ene lichtpuntje per seizoen. Vorig jaar win je dan dik in de kuip, heel leuk allemaal, maar alles wat ik nog goed herinner van vorig jaar is die kut-dag dat PSV de landstitel greep
Leo zat niet eens op de bank. Dus dan is het nogal lastig om hem in te brengen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Raar dat Leo er niet in kwam en Luque inbrengen als het 2-0 staat tegen PSV nadat hij al tijden geen minuten heeft gemaakt proeft voor mij een beetje als "red je er maar mee Albert"....
Waar was ie dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Leo zat niet eens op de bank. Dus dan is het nogal lastig om hem in te brengen.
Begrijp me goed, ik vind het de mooiste wedstrijd van het seizoen, maar het begint een beetje sneu te worden. Die tekening die toma vannacht (?) plaatste was wat dat betreft wel treffend, ajax en feyenoord strijden tegen elkaar, maar uiteindelijk neemt psv weer die schaal mee. Die strijd tussen feyenoord en ajax is toch veel mooier als het er echt om gaat? Maar nu strijden we geeneens meer om de tweede plaats, vijfde plaats is net zo goed.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Andere beleving dan misschien. Een wedstrijd tegen feyenoord is altijd belangrijk en beladen en dient dus gewoon gewonnen te worden. Ondanks gisteren heb ik er zin in. Zaterdagavond al de hele avond in Amsterdam!
En uiteraard winnen we, da's logisch!
Meer dan terechtquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:01 schreef Urquhart het volgende:
Davids: De middenvelder is door de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk.
Valt me mee!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:01 schreef Urquhart het volgende:
Davids: De middenvelder is door de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |