Ja, iemand nog iets meegekregen over die vechtpartij bij strandvliet? die weer verder ging bij bijlmer?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Gelukkig waren er meer lamme tonnies in die metro, die elkaar bij elk station naar buiten wilden gooien haha...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Papa..
- Ja..
Wat gebeurde er allemaal op de dag dat ik geboren werd..
- TOEN VERLOREN WIJ DE LANDSTITEL AAN DIE KUT TERINGTYFUS BOEREN!
Hehe das standaard bij Ajax op een avondwedstrijd, jammer dat je niet naar beneden flikkerde bij de roltrapquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Gelukkig waren er meer lamme tonnies in die metro, die elkaar bij elk station naar buiten wilden gooien haha...
Papa..
- Ja..
Had ik je toch mooi te pakken daarquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe das standaard bij Ajax op een avondwedstrijd, jammer dat je niet naar beneden flikkerde bij de roltrap![]()
Papa..
- Ja..
Ik heb wel een hyves gehadquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:58 schreef Noshiba het volgende:
Wie weet hoe dat meisje heet die in monico werkt? =D
niet gesproken moest blijven zitten aars skeurde me broek uitquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:59 schreef BonJovi het volgende:
Met wie ging je nou weer flirtenhopelijk is het niet de vriendin van Vermaelen ofzo
Staat er wel tussen maar betwijfel of hij dat ook zietquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:01 schreef BonJovi het volgende:
http://www.hyves.net/spot/2001586/Terras_Caf_De_Monico/
succes
Ik zie alleen maar afca ultra's blablablaquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Staat er wel tussen maar betwijfel of hij dat ook ziet
Hij is er druk mee bezig nu in ieder gevalquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Staat er wel tussen maar betwijfel of hij dat ook ziet
Hahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:07 schreef BonJovi het volgende:
Help mee Jaszaanderse is hij heletijd bezig en kan het niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |