Waar was dat..? Hier in 010 woont-ie vlak in mn buurtquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:46 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik zag hem een keer in de wc bij uitgaanstond hij naast me te pissen hoor je andere SOCO SOCO
Haha teringlijer ben je ook, misschien heb ik daarom zo'n koppijn jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jasza doet je hoofd nog pijn van de roltrap.
Was in Rotterdam op een surinaams feestjequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Waar was dat..? Hier in 010 woont-ie vlak in mn buurt
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha teringlijer ben je ook, misschien heb ik daarom zo'n koppijn ja
waar van 010 woon je trouwens?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Waar was dat..? Hier in 010 woont-ie vlak in mn buurt
Ja ik zei ook al, triest dat hij moest stoppen tijdens op, dat ie geen applaus kreeg o.i.d.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat manneke dat even fucking 1698 keer de bal hooghoud... Het leek wel een robot, zo stoicijns stond ie daar... Als OP er niet was geweest had ie er nog gestaan...
Die ligt vast op Schiphol hem kennendequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Zou Aanvoerder ook al weer thuis zijn...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:49 schreef BonJovi het volgende:
Aah ja dat ken ik wel woonde bij Ijsselmonde man, me neef vroeg gister of ik zijn appartement wou huren bij Zuidplein. Kweetniet of ik dat ga doen man
die gaat met een kut gevoel terugquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die ligt vast op Schiphol hem kennende
Zou ik niet doen, extra kosten zijn erg hoogquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:49 schreef BonJovi het volgende:
Aah ja dat ken ik wel woonde bij Ijsselmonde man, me neef vroeg gister of ik zijn appartement wou huren bij Zuidplein. Kweetniet of ik dat ga doen man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
whaha ouch dat is minder vooral na zo een kut dagquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:51 schreef Angelob het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen tandarts bij Zuidplein
![]()
![]()
Gaatjes vullen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:51 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, extra kosten zijn erg hoogIk ga liever in Zweden wonen tijdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus daarom ga ik het waarschijnlijk niet doen.
AFC AJAX
Tis vlakbij Zuidplein.. Beetje terug richting de Kuip maargoed .. pittenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ouch dat is minder vooral na zo een kut dagsucces maar tandarts daar heb ik nog nooit gezien.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ga liever in Zweden neuqen voor een tijdjedus daarom ga ik het waarschijnlijk niet doen.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:53 schreef Jasza het volgende:
leedvermaak
Ja, iemand nog iets meegekregen over die vechtpartij bij strandvliet? die weer verder ging bij bijlmer?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Gelukkig waren er meer lamme tonnies in die metro, die elkaar bij elk station naar buiten wilden gooien haha...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Papa..
- Ja..
Wat gebeurde er allemaal op de dag dat ik geboren werd..
- TOEN VERLOREN WIJ DE LANDSTITEL AAN DIE KUT TERINGTYFUS BOEREN!
Hehe das standaard bij Ajax op een avondwedstrijd, jammer dat je niet naar beneden flikkerde bij de roltrapquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Gelukkig waren er meer lamme tonnies in die metro, die elkaar bij elk station naar buiten wilden gooien haha...
Papa..
- Ja..
Had ik je toch mooi te pakken daarquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe das standaard bij Ajax op een avondwedstrijd, jammer dat je niet naar beneden flikkerde bij de roltrap![]()
Papa..
- Ja..
Ik heb wel een hyves gehadquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:58 schreef Noshiba het volgende:
Wie weet hoe dat meisje heet die in monico werkt? =D
niet gesproken moest blijven zitten aars skeurde me broek uitquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:59 schreef BonJovi het volgende:
Met wie ging je nou weer flirtenhopelijk is het niet de vriendin van Vermaelen ofzo
Staat er wel tussen maar betwijfel of hij dat ook zietquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:01 schreef BonJovi het volgende:
http://www.hyves.net/spot/2001586/Terras_Caf_De_Monico/
succes
Ik zie alleen maar afca ultra's blablablaquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Staat er wel tussen maar betwijfel of hij dat ook ziet
Hij is er druk mee bezig nu in ieder gevalquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Staat er wel tussen maar betwijfel of hij dat ook ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |