Van lissle?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Oh vals alarm, had verkeerde info gekregen
Ja van wie heb je die info eigenlijk gehadquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Oh vals alarm, had verkeerde info gekregen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjees even teruggelezen, anders was de vorige dicht na anderhalf uur.
Zou die kerel ondertussen zijn pasgeboren zoon al hebben gezien?
Tom de Mul?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjees even teruggelezen, anders was de vorige dicht na anderhalf uur.
Zou die kerel ondertussen zijn pasgeboren zoon al hebben gezien?
Hahahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En Jasza was heul erg dronken vanmiddag. Lazerde toen ie de metro uitstapte regelrecht in een kinderwagen.
Damn, wat staat er allemaal op de menukaart bij haar?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Angelob het volgende:
Wie wilde dat nr hebben? heb m hier ook wel
Echt he... En dan met nadruk op "of u na de wedstrijd dan WEL wilt komen"quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Noshiba het volgende:
Ook echt
1e : meneer ... wilt u naar het ziekenhuis de weeen van uw vrouw zijn begonnen
2e x: menneer ... wilt u spoedig naar het ziekenhuis ze is aan het bevallen
3e x: Menneer... u vrouw vraagt of u na de wedstrijd wel wilt komen want uw heeft een zoon gekregen hij heet kenneth
Vooral die laatste vond ik geniaal!
Veel etenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Damn, wat staat er allemaal op de menukaart bij haar?
Hij heet Kennethquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Echt he... En dan met nadruk op "of u na de wedstrijd dan WEL wilt komen".
NOHHH LEKKERE BILLEN NOH VAN LASSIEquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef Jasza het volgende:
Het erge was wel dat het een negerin was volgens mij
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
met zijn allen eroverheen het is carnaval
hoempa hoempa tetete
Laat Perez het niet horenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef Jasza het volgende:
Het erge was wel dat het een negerin was volgens mij
Die gast zag ik trouwens hier vorige keer lopenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
NOHHH LEKKERE BILLEN NOH VAN LASSIE
Nee, Lissie heet zequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
NOHHH LEKKERE BILLEN NOH VAN LASSIE
Ik zag hem een keer in de wc bij uitgaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:44 schreef Angelob het volgende:
[..]
Die gast zag ik trouwens hier vorige keer lopen
Waar was dat..? Hier in 010 woont-ie vlak in mn buurtquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:46 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik zag hem een keer in de wc bij uitgaanstond hij naast me te pissen hoor je andere SOCO SOCO
Haha teringlijer ben je ook, misschien heb ik daarom zo'n koppijn jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jasza doet je hoofd nog pijn van de roltrap.
Was in Rotterdam op een surinaams feestjequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Waar was dat..? Hier in 010 woont-ie vlak in mn buurt
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha teringlijer ben je ook, misschien heb ik daarom zo'n koppijn ja
waar van 010 woon je trouwens?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Waar was dat..? Hier in 010 woont-ie vlak in mn buurt
Ja ik zei ook al, triest dat hij moest stoppen tijdens op, dat ie geen applaus kreeg o.i.d.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat manneke dat even fucking 1698 keer de bal hooghoud... Het leek wel een robot, zo stoicijns stond ie daar... Als OP er niet was geweest had ie er nog gestaan...
Die ligt vast op Schiphol hem kennendequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Zou Aanvoerder ook al weer thuis zijn...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:49 schreef BonJovi het volgende:
Aah ja dat ken ik wel woonde bij Ijsselmonde man, me neef vroeg gister of ik zijn appartement wou huren bij Zuidplein. Kweetniet of ik dat ga doen man
die gaat met een kut gevoel terugquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die ligt vast op Schiphol hem kennende
Zou ik niet doen, extra kosten zijn erg hoogquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:49 schreef BonJovi het volgende:
Aah ja dat ken ik wel woonde bij Ijsselmonde man, me neef vroeg gister of ik zijn appartement wou huren bij Zuidplein. Kweetniet of ik dat ga doen man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
whaha ouch dat is minder vooral na zo een kut dagquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:51 schreef Angelob het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen tandarts bij Zuidplein
![]()
![]()
Gaatjes vullen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:51 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, extra kosten zijn erg hoogIk ga liever in Zweden wonen tijdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus daarom ga ik het waarschijnlijk niet doen.
AFC AJAX
Tis vlakbij Zuidplein.. Beetje terug richting de Kuip maargoed .. pittenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ouch dat is minder vooral na zo een kut dagsucces maar tandarts daar heb ik nog nooit gezien.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ga liever in Zweden neuqen voor een tijdjedus daarom ga ik het waarschijnlijk niet doen.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:53 schreef Jasza het volgende:
leedvermaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |