Wat moet dat nu weer in godsnaam voorstellen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:30 schreef Angelob het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FvUrF-8mEaE
Eric die stuk ging toen ik Bonk bonk Ryan donk zeiquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat moet dat nu weer in godsnaam voorstellen?
ik zie de humor er niet van in?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:32 schreef Angelob het volgende:
[..]
Eric die stuk ging toen ik Bonk bonk Ryan donk zei
Wtf vriend?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:33 schreef Noshiba het volgende:
Wie wou trouwens lissle ofzo bellen ik heb der nummer!
lissle fo' shizzlequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:33 schreef Noshiba het volgende:
Wie wou trouwens lissle ofzo bellen ik heb der nummer!
Van lissle?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Oh vals alarm, had verkeerde info gekregen
Ja van wie heb je die info eigenlijk gehadquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Oh vals alarm, had verkeerde info gekregen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjees even teruggelezen, anders was de vorige dicht na anderhalf uur.
Zou die kerel ondertussen zijn pasgeboren zoon al hebben gezien?
Tom de Mul?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjees even teruggelezen, anders was de vorige dicht na anderhalf uur.
Zou die kerel ondertussen zijn pasgeboren zoon al hebben gezien?
Hahahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En Jasza was heul erg dronken vanmiddag. Lazerde toen ie de metro uitstapte regelrecht in een kinderwagen.
Damn, wat staat er allemaal op de menukaart bij haar?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Angelob het volgende:
Wie wilde dat nr hebben? heb m hier ook wel
Echt he... En dan met nadruk op "of u na de wedstrijd dan WEL wilt komen"quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Noshiba het volgende:
Ook echt
1e : meneer ... wilt u naar het ziekenhuis de weeen van uw vrouw zijn begonnen
2e x: menneer ... wilt u spoedig naar het ziekenhuis ze is aan het bevallen
3e x: Menneer... u vrouw vraagt of u na de wedstrijd wel wilt komen want uw heeft een zoon gekregen hij heet kenneth
Vooral die laatste vond ik geniaal!
Veel etenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Damn, wat staat er allemaal op de menukaart bij haar?
Hij heet Kennethquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Echt he... En dan met nadruk op "of u na de wedstrijd dan WEL wilt komen".
NOHHH LEKKERE BILLEN NOH VAN LASSIEquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef Jasza het volgende:
Het erge was wel dat het een negerin was volgens mij
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
met zijn allen eroverheen het is carnaval
hoempa hoempa tetete
Laat Perez het niet horenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef Jasza het volgende:
Het erge was wel dat het een negerin was volgens mij
Die gast zag ik trouwens hier vorige keer lopenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
NOHHH LEKKERE BILLEN NOH VAN LASSIE
Nee, Lissie heet zequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
NOHHH LEKKERE BILLEN NOH VAN LASSIE
Ik zag hem een keer in de wc bij uitgaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:44 schreef Angelob het volgende:
[..]
Die gast zag ik trouwens hier vorige keer lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |