Ik zat er al aan te denken dat zijn ogen misschien weer achteruit waren gegaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tot 2x toe, ook na de stuit.
Was eigenlijk gewoon beschamend om te zien, maar misschien was z'n bril een beetje vies
Daar had je zeker een punt, mijn eerste reactie was ook dat hij door moest lopen en daarna pas te schieten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat weten de spelers toch ook. Die moeten daar dan toen beter mee omgaan. Zoals het voorbeeld wat ik al eerder noemde.
Zijn verstand is er in ieder geval niet op vooruit gegaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken dat zijn ogen misschien weer achteruit waren gegaan
Ik snap ook niet waarom hij perez zo lang liet spelenquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:16 schreef Sethje het volgende:
davids had na een half uur al gewisseld moeten worden, onbegrijpelijk van koster
Sowieso een waardeloze coach. De slechtste coach sinds jaren. Je begint bijna naar Jantje Wouters terug te verlangen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:16 schreef Sethje het volgende:
davids had na een half uur al gewisseld moeten worden, onbegrijpelijk van koster
Deze was wat minder erg, scheelt misschien een wedstrijd schorsingquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:16 schreef PyTh het volgende:
Waarschijnlijk dacht Edje dat ie toch wel geschorst zou worden voor de schandalige charge op Farfan.
Ach, nu krijgt Lindgren een kans..daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Deze was wat minder erg, scheelt misschien een wedstrijd schorsing
Ik ook, laat het hem maar bewijzen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, nu krijgt Lindgren een kans..daar heb ik wel vertrouwen in.
Denk dat die eerdere charge die onbestraft bleef wel meegenomen wordt in de strafmaat hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Deze was wat minder erg, scheelt misschien een wedstrijd schorsing
My guess: Rijkaardquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:28 schreef jna het volgende:
Wie zou die andere kandidaat zijn met wie Ajax praat behalve van Basten?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:27 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Heitinga en zijn broertje
Guus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:28 schreef jna het volgende:
Wie zou die andere kandidaat zijn met wie Ajax praat behalve van Basten?
Die is ook meer dan welkomquote:
Strik eromheen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |