4 lettergrepen idd ja, begrijpelijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben te dom om het 2e woord in de TT te kunnen uitspreken.
Nog geile wijven GENEUKT?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:49 schreef Rekkie het volgende:
Koopie!
Ik was in Zweden vorige week 1 biertje al ruim 5 euro en dat was lokaal bier, buitenlands bier is nog veel duurder
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja moet je daar dus te lang wachten, dus ja dorst enz ga je maar 2 biertjes bestellen. Dus ik sta daar met 5 euro in m'n hand er vanuitgaande dat het wel wat duurder zou zijn dan gemiddeld natuurlijk.
"Dat is dan 7 euro"
"...."
wtf3,50 voor een biertje
Krijg je er een blowjob bij ofzo
met je tyfeshazelip
Wel gratis nootjes meegenomen [ afbeelding ]
Afzetters [ afbeelding ][ afbeelding ]
zwedinnenquote:
Hoogstraat midden Rotterdam Centrumquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:54 schreef Buschetta het volgende:
[..]
weet niet in welke achterafsteeg dit "savoy" zit......
maar in een echt savoy restaurant kost water nog meer als die lousy 3,50
Het is trouwens hotel eikel, niet hoteleikel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
4 lettergrepen idd ja, begrijpelijk
http://www.savoy-group.co.uk/ <- savoyquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoogstraat midden Rotterdam Centrum
quote:
Belachelijk jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:56 schreef P.deZeeuw het volgende:Deja vu: 7 euro voor 2 koppen koffie
toevallig een link naar hun site (mét gastenboek)?
Ja want jij neukt een ander waar je vrouw bijstaatquote:
Achterafsteeg..quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoogstraat midden Rotterdam Centrum.
Kan wel kloppen, in Scandivische landen zit er zeer hoge accijns op drank... dus die steken en masse over naar landen als Estland om drank in te kopen. Hangt er dus vanaf welk buitenland. Moet je eens in een land als Tsjechië bier drinken, je bent dood voor je eentiende van je begrote geld erdoorheen hebt... en je krijgt halve liters als je niet aangeeft dat je minder wilquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:49 schreef Rekkie het volgende:
Koopie!
Ik was in Zweden vorige week 1 biertje al ruim 5 euro en dat was lokaal bier, buitenlands bier is nog veel duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |