Uitgaan in Ijsselstein: tot 23:00 bij de snackbar hangenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gaat ze wel eens in IJsselstein uit?
4u jewaited.
Daniel de Ridder,nougoedquote:
Ben er 1x geweest in dat dorp, niets voor mijquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh ja, heb je daar ook. En karrad.
Pauperdorp
Bijna vrijdagquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:13 schreef Noshiba het volgende:
haha afca slowchat ftw!11!!111
kk tramconducteurs daarquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest in dat dorp, niets voor mij![]()
![]()
![]()
met wie zou die nou ruzie krijgen alstie haar wakker beltquote:
WTF hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:15 schreef Noshiba het volgende:
Ik had vorig jaar ruzie met Tom de mul om zijn chick?
nouja, woordenwisseling
De dochter van ten Cate toevallig?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:15 schreef Noshiba het volgende:
Ik had vorig jaar ruzie met Tom de mul om zijn chick?
nouja, woordenwisseling
Met haar oh zo stoere ex?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:16 schreef ericajax het volgende:
[..]
met wie zou die nou ruzie krijgen alstie haar wakker belt
oja ik dacht dat hij klappen zou krijgen als hij haar zou versieren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:16 schreef ericajax het volgende:
[..]
met wie zou die nou ruzie krijgen alstie haar wakker belt
Nou, hij ging met een meisje van 16/17 ofzo en ik vond haar wel een potientiele kanidaat dus even babbelen blablabla, kreeg ik opeens ene preek van tom de mul, Ja, dat mag gei niet meer doen he!quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WTF hoe krijg je dat voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |