Ga lekker weer naar Sparta johquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:12 schreef ericajax het volgende:
AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de tering, wat is onze club naar de tering
De kaart kan je HIER terug zien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb die kaart niet meer gezien, maar vind het niet erg inderdaad. Laat Lindgren maar op zijn plek spelen.
Zo kut zijn we al jarenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:14 schreef SteveBallmer het volgende:
O, wat zijn we kut.
O, wat zijn we kut.
Zo kut zijn we jaren niet geweest.
Zo kut.
Zo kut.
Jammer dat ie Mendes niet doormidden zaagtquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De kaart kan je HIER terug zien.
Heb helaas zowel wedstrijd als samenvatting gemist... maar hoe speelde Perez? Toen ik het scoreverloop zag moest ik iig even denken aan de stelling van RTL een paar weken geleden ('Met de verkoop van Perez aan ajax heeft PSV het kampioenschap weggegeven').
Als ik die Hongaar de laatste weken zag is het misschien zelfs omgekeerd; dankzij het vertrek is die gozer eerder naar Eindhoven gekomen...
Ik had van Davids overigens wel verwacht dat ie zich met het oog op zondag zoiets toch achterwege zou laten![]()
Zoals ik al zei, hij speelde als een 9.5 nog dieper als huntelaar!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:16 schreef dronkeykong het volgende:
Deed Perez mee?
Dacht dat hij alleen voor de vrije trappen en hoekschoppen het veld in kwam lopen
Perez was onzichtbaar...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft iemand ook die overtreding van Davids op farfan nog?
Ach, we staan nog tweedequote:Op donderdag 31 januari 2008 00:14 schreef SteveBallmer het volgende:
O, wat zijn we kut.
O, wat zijn we kut.
Zo kut zijn we jaren niet geweest.
Zo kut.
Zo kut.
Ik gok dat we de moeilijke uitwedstrijden hard onderuit gaan, aan het einde 4e/5e eindigen en heel blij mogen zijn met een plekje in de play-offs. Dan zien we wel weer of we kiezen om voor lul te staan in de voorronde CL, of regelrecht doorgaan naar de UEFA Cup.quote:
hoe waren de kakkies? geef je ons zondag nog een kans?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een frusti die davids, die kan echt helemaal niks meer![]()
![]()
Wat een vieze smerige speler zeg.
Verder wat ik zag in de samenvatting was dat psv jullie weg speelde.
Terrechte kampioen dus
F-side was wel leeg in de 85e min zeg![]()
Jorien, volgens mij heb je teveel Bacardi's op, PSV was duidelijk de mindere, maar wel weer extreem goed in effectief kansen benutten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een frusti die davids, die kan echt helemaal niks meer![]()
![]()
Wat een vieze smerige speler zeg.
Verder wat ik zag in de samenvatting was dat psv jullie weg speelde.
Terrechte kampioen dus
Ik heb hem niet eens gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
.
Whehehe wou je hem nog even terugzien?.
Welke overtreding heb jij het over man?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens gezien.
Er zijn geen GIFjes gemaakt vandaag, morgen staat de samenvatting wel op youtube.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens gezien.
Ja horo jullie winnen, feyenoord speelt gelijk door 2 blunders van az keeper.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hoe waren de kakkies? geef je ons zondag nog een kans?
ik zag allemaal kansen voor psv, en lazovic die vermealen dolde enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jorien, volgens mij heb je teveel Bacardi's op, PSV was duidelijk de mindere, maar wel weer extreem goed in effectief kansen benutten.
Ik vond Vermaelen beter. Hopelijk kunnen ze samen zondag de hele wedstrijd spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:24 schreef Noshiba het volgende:
MAAR ER WAS 1 LICHTPUNTJE VANDAAG![]()
[ afbeelding ]
ik vind hem steeds beter, en mooi ook hoe z'n broertje hier tegen hem opkijkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |