abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56423766
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Numico standaard leuk,
Waar zit dat dan?
pi_56423768
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:06 schreef Noshiba het volgende:

[..]

GA 40 euro aan dat wijf geven joh
pi_56423776
Oh ja, verder was het kut!
pi_56423779
Wat speelde Ajax vandaag toch zwáár ondermaats De agressie in de eerste minuten was in de verloop van de wedstrijd nergens meer te zien. De aanval werd gewoon niet goed bereikt, het middenveld kon geen slag slaan en liet viel openingen toe in de 1e helft en de communicatie was bedroevend, met name tussen Silva en Rommedahl.

Ik heb me overigens mateloos lopen te irriteren aan Davids want wat speelde hij werkelijk een draak van een wedstrijd. Rommedahl heb ik mij ook vreselijk aan lopen te irriteren. Wanneer maakt die vieze lampie verdomme op eigen kracht eens een fatsoenlijke actie? En maar constant tikkie terug, tikkie terug, gewoon om van te kotsen . De enige speler die bij Ajax kant een voldoende haalde was Sjonnie. Die klapte er iedere vel op, precies zoals we dat van hem gewend zijn.

Maar goed om het maar af te sluiten: PSV heeft gewoon verdiend gewonnen. De kansen die ze kregen verzilverde ze ook direct en dat was voor vandaag het grote verschil. De wedstrijd had anders kunnen lopen als Huntelaar (voor het intikken) en Suarez vroeg de gelijkmaker in het net hadden gelegd, maar tevergeefs. Gezien het lastige uitprogramma voor Ajax zijn de kansen voor de titel wel verspeeld. Of AZ kan zaterdag nog voor enige hoop zorgen maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Jammer want dit seizoen hadden we serieus voor de titel kunnen gaan.

Voor volgend seizoen schat ik de kansen op 20% met de enorme leegloop straks. Tyfuszooi.
pi_56423794
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat een onzin weer. Je kan ook gewoon geen geel pakken zoals Huntelaar en Suarez al heel lang doen. Het was gewoon een domme actie. Hij speelde vandaag wel drama, Lindgren mag zich nu mooi bewijzen.
Ik heb die kaart niet meer gezien, maar vind het niet erg inderdaad. Laat Lindgren maar op zijn plek spelen.
pi_56423808
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef dronkeykong het volgende:
Davids was echt drama vanavond. Passen, sliden, inlopen, verdedigen, opbouwen alles was 5 tellen te laat.

Hij mist gewoon nog ritme dat zie je.
Geef 'm morgen even een donderspeech wil je?
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:09:48 #132
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56423816
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat een onzin weer. Je kan ook gewoon geen geel pakken zoals Huntelaar en Suarez al heel lang doen. Het was gewoon een domme actie. Hij speelde vandaag wel drama, Lindgren mag zich nu mooi bewijzen.
De kans dat Davids een gele kaart pakt (alleen al door z'n reputatie, altijd nadeel van de twijfel) is te groot om er vanuit te gaan dat ie de wedstrijden voor de klassieker schoon blijft.

Huntelaar en Suarez zijn spitsen trouwens, dus beetje rare vergelijking.
pi_56423817
Ik ga (proberen) te pitten en me mentaal oppeppen voor zondag... later mannen
MOKUM XXX RATED
pi_56423821
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:07 schreef Jasza het volgende:

[..]

GA 40 euro aan dat wijf geven joh

Numico zit naast escape en naast jan holland ofzo!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56423834
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Numico zit naast escape en naast jan holland ofzo!
Dat is Monico joh

pi_56423836
foute post

KUTAJAX
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56423844
Ieder nadeel heb z'n voordeel; Lindgren in de basis.
pi_56423852
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat is Monico joh

JA, ik noem het numico zit ene heel verhaal achter
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56423853
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat is Monico joh

Ik dacht al dat hij die bedoelde haha

Was daar wel ff gezellig ja.
pi_56423855
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geef 'm morgen even een donderspeech wil je?
Doe maar lekker zelf. En vraag gelijk even waarom ze steeds de lange bal van achteruit hanteren.
MOKUM XXX RATED
pi_56423859
Weet iemand wat er aan de hand was met Vermaelen? Op het eerste gezicht zag dat er niet echt goed uit.
pi_56423865
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:09 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

De kans dat Davids een gele kaart pakt (alleen al door z'n reputatie, altijd nadeel van de twijfel) is te groot om er vanuit te gaan dat ie de wedstrijden voor de klassieker schoon blijft.

Huntelaar en Suarez zijn spitsen trouwens, dus beetje rare vergelijking.
Davids stond niet eens op scherp, alleen met rood zou hij de wedstrijd missen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56423866
AJAX

de tering, wat is onze club naar de tering
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_56423872
Waar moet ik beginnen? Denk dat alles wel is gezegd.

Puur op basis van slimheid en volwassenheid heeft psv terecht gewonnen. Ik wist dit al vooraf. 3-4-3 tegen psv is ZELFMOORD. Maar nee hoor, jaar in jaar uit gaat Ajax op dezelfde kinderachtige manier de boot in tegen psv.

Ik ben er klaar mee. Nooit meer kampioen? Het begint er verdomd veel op te lijken. Ajax is DOOD- en DOODZIEK. Misschien kunnen we vanaf komend seizoen de schaal alvast aan psv geven, scheelt weer een jaar vol ergenissen en ellende .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_56423876
Oh trouwens, respect voor dat jochie dat moest hooghouden. Jammer dat hij er mee op moest houden, anders stond hij er nu nog
pi_56423881
an worden wij wel
kampioen
pi_56423883
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand was met Vermaelen? Op het eerste gezicht zag dat er niet echt goed uit.
Hoe hij het veld afliep viel het volgens mij wel mee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:13:09 #148
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56423890
play-offs here we come
Ik ben inmiddels overleden
pi_56423893
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh trouwens, respect voor dat jochie dat moest hooghouden. Jammer dat hij er mee op moest houden, anders stond hij er nu nog
DAT VOND IK SCHANDALIG

Focking 1698 keer en hij kon geen eens applaus krijgen omdat hij moest stoppen tijdens op
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56423896
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:11 schreef Noshiba het volgende:

[..]

JA, ik noem het numico zit ene heel verhaal achter
Komtu maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: