Ik weet er wel een paar en ik wil het graag doen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:54 schreef DANILXL het volgende:
stokslagen
Tuurlijk dat begrijp ik ook wel, weet ook wel dat hij helemaal gek wordquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Nashje het volgende:
Die rode kaart van Davids vond ik juist heel mooi. Dat is een teken dat het aan hem vreet en hij er echt mee zit. 50% van de selectie maakt het niet zoveel uit als ze vanavond laat nog eens gaan internetbankieren op abnamro.nl.
Buitenspelers inderdaad welke buitenspelers....ze trekken toch naar het centrum.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal gek, dit ging echt helemaal nergens over, die fucking buitenspelers. Waarom geen 4-4-2 met 2 spitsen want dit gaat helemaal nergens over!
Een dommere rode kaart kon hij haast niet krijgen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Nashje het volgende:
Die rode kaart van Davids vond ik juist heel mooi. Dat is een teken dat het aan hem vreet en hij er echt mee zit. 50% van de selectie maakt het niet zoveel uit als ze vanavond laat nog eens gaan internetbankieren op abnamro.nl.
Sodeju, wat was het gezellig zeg in de stad zelden zo een leuke avond gehadquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stad was leuk, oh dat valt zondag ook weg
Op dit moment is Lindgren toch beter dan Davids.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef De.Kromme het volgende:
Raar idd dat Davids met de Klassieker in gedachte zo lomp gaat doen, dan is Gio (die 2 wedstrijden geleden expres geel pakte) toch een stuk slimmer.
mooi samengevatquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef Suijk het volgende:
kut
Het einde van de avond zit je al weer met een katerquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Sodeju, wat was het gezellig zeg in de stad zelden zo een leuke avond gehad![]()
3 sisters, die seveerster![]()
Numico standaard leuk,
focking groot voedsel gevecht inde mac, dag kon niet meer stuk
dacht ik
Laten we eerlijk zijn, Davids is (nog) echt niet zo goed als vorig seizoen. Dus wat dat betreft missen we hem niet. Wel als leider/oppepper natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tuurlijk dat begrijp ik ook wel, weet ook wel dat hij helemaal gek word
MAAR NIET ALS DE KLASSIEKER ERAAN KOMT!
had over dat stukje van leider heen gelezenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, davids was teringslecht vandaag, maar hij spoort wel het team aan te bikkelen en zoiemand heb je toch echt nodig! een leider
Morgen zieke kater dat weetr ik wel, had echt teveel op en nu dit ook nogquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Sodeju, wat was het gezellig zeg in de stad zelden zo een leuke avond gehad![]()
3 sisters, die seveerster![]()
Numico standaard leuk,
focking groot voedsel gevecht inde mac, dag kon niet meer stuk
dacht ik
Ik huil met je mee..quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:49 schreef Bullebak het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen.
Dat is dom ja, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of hij er wel of niet bij is. Zo goed speelde ie ook niet vanavond.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tuurlijk dat begrijp ik ook wel, weet ook wel dat hij helemaal gek word
MAAR NIET ALS DE KLASSIEKER ERAAN KOMT!
Hou jij je bek nou maar eens een keer. Opscheppertjequote:Op donderdag 31 januari 2008 00:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Morgen zieke kater dat weetr ik wel, had echt teveel op en nu dit ook nog
Als kiespijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:00 schreef dronkeykong het volgende:
Waar is Maduro nou als je hem nodig hebt![]()
Wat een onzin weer. Je kan ook gewoon geen geel pakken zoals Huntelaar en Suarez al heel lang doen. Het was gewoon een domme actie. Hij speelde vandaag wel drama, Lindgren mag zich nu mooi bewijzen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef De.Kromme het volgende:
Raar idd dat Davids met de Klassieker in gedachte zo lomp gaat doen, dan is Gio (die 2 wedstrijden geleden expres geel pakte) toch een stuk slimmer.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou jij je bek nou maar eens een keer. Opscheppertje.
Hehe niet opletten wat ik zeg johquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou jij je bek nou maar eens een keer. Opscheppertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |