Net hoorde je ook een buzzer en zo'n winkquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:40 schreef mash_ het volgende:
leuk die msn geluiden door die stream heen
duh. hoe meer kijkers hoe slechter het loopt. toppers volgen via planet en sopcast is niet te doen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:44 schreef Jodelaar het volgende:
Nu staat hij weer vast trouwens die stream
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:44 schreef Morendo het volgende:
Lindgren voor Davids. Leonardo voor Rommedahl.
Pfff welke wedstrijd heb jij zitten kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Oersaaie 1e helft met de beste kans voor Suarez. Die had ie gewoon in het net moeten leggen. En dan vervolgens zie je dat ze die lampies scoren in de naam van die zoutzak. Totaal onverdiend. 0-0 de rust in was het juiste geweest gezien het spelbeeld.
Dat heb ik ook. Ajax moet in 1 helft 2 keer scoren om te winnen. Gelijkspel zou ik toch niet eens heel erg ontevreden mee zijn. Ajax laat nog genoeg punten liggen. Misschien zondag al.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben al tevreden als PSV iig niet verliestPSV
Nee hij zit nu op een forum te postenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:46 schreef BigFire het volgende:
[..]
duh. hoe meer kijkers hoe slechter het loopt. toppers volgen via planet en sopcast is niet te doen.
Planet anders ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:46 schreef BigFire het volgende:
[..]
duh. hoe meer kijkers hoe slechter het loopt. toppers volgen via planet en sopcast is niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |