...quote:Do you know why the smurfs go laughing when they walk through the forest?
Because the grass tickles their balls.
Bedoel je hem?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:21 schreef MouzurX het volgende:
Komt allochtoonsmurf bij de kassa...
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:20 schreef blonchi het volgende:
Smurfin: Zo vanaf nu kan Grote Smurf met pensioen, ik neem nu de leiding over.
Lollersmurf: Hoezo, heb je een rooie muts?
Ik smurf hem niet...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:25 schreef Adfundum het volgende:
Komt een smurf op de smurf, ziet ie een mooi smurfje liggen vor 50 smurfencent.
Dus hij smurft 50 smurfencent aan de eigenaar, pakt het smurfje en gaat er keihard op staan smurfen.
'Hé mijn smurfje, wat de je!?'
'Hoesmurf? Ik heb hem toch gesmurft!"
Smurf op...quote:
Die wilde ik ook smurfenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:25 schreef Adfundum het volgende:
Komt een smurf op de smurf, ziet ie een mooi smurfje liggen vor 50 smurfencent.
Dus hij smurft 50 smurfencent aan de eigenaar, pakt het smurfje en gaat er keihard op staan smurfen.
'Hé mijn smurfje, wat de je!?'
'Hoesmurf? Ik heb hem toch gesmurft!"
Smurf op met je epileptische usericon!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:14 schreef kyraaa het volgende:
Smurfen twee smurfjes over het bospad, smurft de een tegen de andere: mag ik in het midden smurfen?
alstuquote:Op donderdag 31 januari 2008 03:33 schreef kyraaa het volgende:
Moet je maar een nieuwe voor me maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:30 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is de nieuwe hit van de smurfen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
smurf 11quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:04 schreef Arnoutvanh het volgende:
Ik weet een leuke (matige) smurf voor als je op een smurfenmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een smurf waar zo'n smurf smurfen voor een halve euro zit te smurfen.
Je gooit 50 eurocent naar de smurf en smurft een smurf voor dat geld.
Dan leg je de smurf op de grond en begint er keihard op te smurfen!!!!
hehehe. Smurf helemaal flippen natuurlijk (mijn smurf wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gesmurft he! hehehehe
Spuit smurfquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:04 schreef Arnoutvanh het volgende:
Ik weet een leuke (matige) smurf voor als je op een smurfenmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een smurf waar zo'n smurf smurfen voor een halve euro zit te smurfen.
Je gooit 50 eurocent naar de smurf en smurft een smurf voor dat geld.
Dan leg je de smurf op de grond en begint er keihard op te smurfen!!!!
hehehe. Smurf helemaal flippen natuurlijk (mijn smurf wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gesmurft he! hehehehe
Ik moest het plaatje 10x bekijken wat het was, ineens had ik er een...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon te slecht voor woorden.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik moest het plaatje 10x bekijken wat het was, ineens had ik er een...
Wat is een smurf die veel eet?En deze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon te slecht voor woorden.
Wat krijg je als je een deur blauw verft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
Smurfin een blauwtje lopen bij de potige smurf???quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:54 schreef Jerruh het volgende:
waarom is smurfin zo verdrietig de laatste tijd?
ze liep een blauwtje bij potige smurf.
nee want hij is blauwquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Votz het volgende:
Klassieker...
Wordt een smurf paars als je hem wurgt?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:52 schreef Leprachaun het volgende:
[ afbeelding ]
omfg...
[ afbeelding ]
omfg2...
Smurft een dokter bij de smurf, zegt de dokter smurf jij niet bij mij komen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:26 schreef M-I-L-F het volgende:
Komt een Smurf bij de dokter, zegt de dokter: Smurf je het zelf op?
Gumbahhsmurf!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |