Hoezo,quote:
www.planet.nlquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef NoizEkick het volgende:
Wordt de wedstrijd uitgezonden? Zo ja, waar?
tele2 zend het iig uit. nog 30-45 minuten en dan de kroeg in en mooi op groot scherm kijken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef NoizEkick het volgende:
Wordt de wedstrijd uitgezonden? Zo ja, waar?
ja http://ajax.blieb.nl/arti(...)len_naar_Ooijer.htmlquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:18 schreef De.Kromme het volgende:
Jullie zaten toch ook serieus achter Ooijer aan?
quote:
Dankquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:48 schreef sexymofo het volgende:
[..]
tele2 zend het iig uit. nog 30-45 minuten en dan de kroeg in en mooi op groot scherm kijken.
Ik vond de Mul gewoon een goede speler. Alleen jammer dat het zo'n jankerd is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:37 schreef BonJovi het volgende:
Als je Kennedy en Rommedahl zo ziet spelen ga je toch weer hopen op De Mul
Die Kuffour is toch ook niet de minste?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom lees ik alleen maar grote namen, haalt feyenoord ze en komen er uiteindelijk geen echte versterkingen bij
Ik heb het nooit echt een topper gevonden, en de laatste jaren is het nog minder geworden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die Kuffour is toch ook niet de minste?.
Een speler die al bijna een jaar niet echt gespeeld heeft en waarvan de verwachting is dat hij pas over een maand wedstrijdfit is?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die Kuffour is toch ook niet de minste?.
WTF?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:47 schreef MaxC het volgende:
Slechte zet van Koster, geen Vertonghen en wel Urby
quote:Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Perez, Davids; Rommedahl, Huntelaar, Suárez
Vertonghen speelt wel en Urby zit op de bank.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:47 schreef MaxC het volgende:
Slechte zet van Koster, geen Vertonghen en wel Urby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |