Kneus, tis makkelijk kankervak man!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:52 schreef Minisuisse het volgende:
Mensen wat hadden jullie voor ACI?
Ik had een 6,3 ben er zo blij mee
Wat een klotevak
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:57 schreef chabo het volgende:
Ik moet micro en macro economie herkansen. Nu vertelde iemand mij dat je die vakken bijvoorbeeld ook op de uva kan halen en dan kan laten meetellen. Weet iemand hier iets meer over?
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het kan. Volgens de meeste examenreglementen moet je ingeschreven zijn aan een studie om tentamen te mogen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:57 schreef chabo het volgende:
Ik moet micro en macro economie herkansen. Nu vertelde iemand mij dat je die vakken bijvoorbeeld ook op de uva kan halen en dan kan laten meetellen. Weet iemand hier iets meer over?
Ik zou mee doen als begeleidingsduo van een groepje maar dat gaat helaas niet door omdat ik dan op vakantie ben.quote:
Ik ben zelf ook eerstejaars, de beste manier om micro en macro te leren is mijns inziens inderdaad het boek doorlezen, eventueel daarbij een samenvatting makend, en daarna de colleges doorlezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:40 schreef chabo het volgende:
1e jaars maar begon veels te laat met leren. Moet voor macro minimaal een 4,5 halen en voor micro een voldoende. Ben nu al hard aan het blokken maar wilde me kansen vergrotenZoek alleen nog naar de beste methode om deze vakken te studeren. 1x het boek helemaal lezen en daarna college sheets + vragen oefenen? Over 1,5 week organisatie tentamen maar heb deze keer de stof bijgehouden wat me wel goed bevalt
. Door middel van papers en presentatie een 7,5 gemiddeld wat voor 30% meetelt.
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:31 schreef chabo het volgende:
Het is wel efficienter denk ik om macro met de sheets te doen. Hoewel ik het boek van micro makkelijk vind weg lezen in tegenstelling tot die van macro. Zit nu op de helft bij beide vakken en nog 3,5 week om te studeren. Anderen ook al bezig voor hun (her)tentamens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |