Ik moet nog best veel weg vanmiddagquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Wel jammer dat ik nu niet daar zit. Vind het altijd zo fijn om iedereen dan buiten te zien
Ben benieuwd of de treinen daaro rijden dan vanmiddag.
Nu moet je ook nog terug of niet? Zo ja, dan denk ik dat een slak sneller zal zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:36 schreef Qwea het volgende:
men, had net de wind in de rug. Ging keisnel
was maar 400 meterquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:48 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Nu moet je ook nog terug of niet? Zo ja, dan denk ik dat een slak sneller zal zijn
In Engeland spookt het ook weer behoorlijkquote:Storms battering parts of Britain
High winds have been battering large parts of Britain, claiming at least one life, as forecasters warn of blizzards and snow showers to come. A lorry driver died on the M6, near Tebay, in Cumbria as his lorry overturned in gusts of up to 70mph.
The Forth Road Bridge, west of Edinburgh, was closed to northbound traffic after a lorry overturned in the stormy conditions.
And in Wales, 1,000 homes in Gwynedd have been left without power.
There are widespread travel delays, including at the Port of Dover, in Kent, which is closed to shipping movements because of gusts of up to 60mph.
A spokeswoman said: "The port has been closed in the interests of safety because of the high winds.
"We would ask passengers expected to travel to first contact their operator for further details."
Bridge closures
On the roads, a 50-mile stretch of the M6 motorway was closed to all traffic as winds gusted up to 70mph causing several accidents.
A 45-year-old lorry driver was pronounced dead on the northbound M6 near Tebay, Cumbria, early on Thursday.
Elsewhere, the M48 old Severn Bridge, the Cleddau Bridge in Pembrokeshire and the Britannia Bridge in north Wales are closed to high-sided vehicles.
In Scotland, restrictions are in place on the Tay and Erskine bridges, and further north there were also warnings on the Skye and Kessock bridges.
Around Aberdeenshire, police are warning that heavy snows, fallen trees, and a number of other minor incidents are causing problems for motorists.
A Grampian Police spokesman said: "Drivers are warned to be wary of the possibility of trees or other debris on roads, in view of the current weather conditions, and to take particular care."
Wat klopt er niet aan dit kaartje?quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:12 schreef Jodelaar het volgende:
en na de storm;
[ afbeelding ]
oper warme uitbijter
Ik zou Piers Corbijn niet uitlachen nee, zal hem een reet roesten... Op dit moment lach ik jou uit, en er passen 2 mooie smiletjes bijquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:51 schreef Monidique het volgende:
Wie lacht er nu nog Piers Corbyn uit? Blijkt hij toch gelijk te hebben (en dan niet gaan mierenneuken over datums en hevigheid).
www.planet.nlquote:Storm eist mensenleven in Groot-Brittannië
Gepubliceerd op donderdag 31 januari 2008
LONDEN (ANP) - Groot-Brittannië heeft donderdag veel last van de storm die later op de dag over ons land trekt. Dat meldde de BBC. Er viel zeker één dode. Een vrachtwagenchauffeur kwam om het leven toen zijn wagen door de harde wind omsloeg.
Sommige bruggen zijn afgesloten. In Wales zitten duizend huizen zonder stroom. Het verkeer loopt veel vertraging op. De haven van Dover is wegens de harde wind dicht.
zeker omdat het sterkste windveld er zo aankomt....quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:27 schreef miss_bleu het volgende:
hmm blegh. ik moet zo nog over de A2 en de N201 bij vinkeveen hebben :S Dat wordt goed het stuur vasthouden dus
:S kut ik wilde nu gaan rijdenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker omdat het sterkste windveld er zo aankomt....
ik zou gewoon gaan, anders zit je straks ook nog in de regen (en de file)quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
:S kut ik wilde nu gaan rijden
In de metro zeker.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Hier in Rotterdam nog weinig te merken.
Hmmmm .... Hij heeft een Schotse vlag in z'n usericon, heeft het over de Forth Road en jij post een plaatje van Ierland.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:00 schreef Fredo55 het volgende:
Ja.. jij zit wel goed daar:
[ afbeelding ]
Same here. Het rare is dat de bomen niet zo heftig heen en weer gaan, terwijl als je buiten loopt bijna geen normale stap kan zetten (Utrecht).quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:54 schreef senesta het volgende:
Het waait hier echt enorm, bij sommige windstoten kun je niet gewoon lopen
Ja klopt, ik kwam er later pas achter.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hmmmm .... Hij heeft een Schotse vlag in z'n usericon, heeft het over de Forth Road en jij post een plaatje van Ierland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |