ik zeg nachtwerk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:50 schreef Rorata het volgende:
dat word overmorgen een nieuwe fok
En waarom zou dat niet in in 1 tabel kunnen (met precies bovenstaande beschrijving)?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet weer waarom ik in het eerste topic 2 tabellen had (OP en reacties) door het id van de OP als FK aan de reacties te plakken is dat eenvoudig OP en reacties bij elkaar plakken
Ja dat kan ook. Maar ik gaf alleen de reden even waarom ik twee tabellen had genomen. Op zich wel lekker overzichtelijk. En aangezien er verder geen redundante informatie wordt meegenomen is het een keuze.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet in in 1 tabel kunnen (met precies bovenstaande beschrijving)?
[ afbeelding ]
(waarbij je parent_id kan zien als het ID van de post die de OP is)
Het kan inderdaad beidequote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Maar ik gaf alleen de reden even waarom ik twee tabellen had genomen. Op zich wel lekker overzichtelijk. En aangezien er verder geen redundante informatie wordt meegenomen is het een keuze.
Dan moet ik even een moment en manier bedenken hoe dat te publiceren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat ik vooral wil zien is wat je wél hebt afgekregen.
Proefdiervrij.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Neuh. Geen Kankerstichting.Beter doe je eens iets onbekendere stiching/organisatie, dan krijgen die ook eens wat meer.
Doe dat, je hebt een week, anders krijg ik ook 100 euro van jequote:Op zondag 2 maart 2008 00:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dan moet ik even een moment en manier bedenken hoe dat te publiceren.
Ik hoorde iets van een Kankerstichting via msn, idee?
Het is jouw niet gelukt in het tijdsbestek die jij vooraf had ingesteld. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:53 schreef Paramnesia het volgende:
Beste heren en dames,
Het is me niet gelukt.
Geen kankerstichting.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Doe dat, je hebt een week, anders krijg ik ook 100 euro van je
En geen proefdiervrij, doe maar gewoon de kankerstichting ja.
Doe maar ERDquote:
http://fabforce.net/dbdesigner4/quote:
Ja ik ook, ik hoop dat het project doorgezet wordquote:Op zondag 2 maart 2008 17:33 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik zeg: met een maand verlengen! Ik vind het een interessant project!
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:33 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik zeg: met een maand verlengen! Ik vind het een interessant project!
Ben best bereid er nog een maandje aan vast te plakken.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:45 schreef Rorata het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik hoop dat het project doorgezet word
Dat dus, alleen als je 't leuk vindt doorgaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:46 schreef Roquefort het volgende:
Moeite genoeg gedaan en nederlaag als een man erkend.
Ik zou dat geld lekker in je zak houden.
Och, er hoeft geen tijdruimte genoemd te worden, toch? Gewoon doen. Progressie.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:46 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[..]
Ben best bereid er nog een maandje aan vast te plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |