In het begin keek ik het elke avond op tv en was overdag niet van het internet af te slaan. Nu niet meer, mis 4 van de 7 uitzending en kan er niet echt om malen, tape het ook niet meer. Ga niet eens meer naar de officiele BB site ook, kom alleen hier nog maar omwille van voer voor psychologen en de stukkies van doordevil.
Ik zou wel eens een grafiek willen zien met het aantal postings hier m.b.t. BB vanaf dag 1.
Overigens vind ik de categorie sex en relaties steeds interessanter worden...maar dat terzijde.
Maar goed misschien komt het wel doordat we massaal Sabbie hebben weggestemd nu is er gewoon echt helemaal niets meer te beleven!
Dat vinden de bewoners zelf ook, geloof ik.
Ze liggen tot een uur of vier in hun bedden te meuren! Op een enkeling na (Bianca) maar die is sowiezo een beetje raar!
Dat ze het leven van die bewomners registeren.....best, die hebben er voor getekend en krijgen er (als het goed is ) voor betaald. Ik wil gewoon de laatste ontwikkelingen zien...en dus niet wat ik al twee dagen weet..
Staan volgens mij best een paar mensen op springen enne..als dat gebeurt wordt het weer leuk. Nu kun je bijna van een groep spreken, maar zodra er weer twee kampen ontstaan wordt het weer leuk.
En ondertussen kunnen we allemaal even bijslapen, lekker toch. Al wil ik nu Paultje de Leeuw niet missen!
Kwebbel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |