abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:02:57 #26
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_56578304
Er zijn 3 opties:

1) Modem, dit betekent dat je maar 1 pc/apparaat via de modem op internet kan laten gaan. Als dit het geval is dan vraagt het apparaat inderdaad om een DNS etc. omdat je dit dan moet vrijgeven blablabla ingewikkeld.

2) Router, dit betekent dat je meerdere apparaten via de router op internet kan laten gaan. Heb je dit dus niet, ga er 1 halen.

3) Wireless router, hetzelfde als optie 2 maar zonder kabeltjes dus (vaak kan je wel een kabeltje inpluggen).

Als ik het zo hoor moet je dus een routertje aanschaffen. Dan is je probleem opgelost. In principe is het allemaal plug en play. M.a.w. steek kabeltje in PS3 en hij doet het.
Check dus of je een modem of router hebt en dan moet het lukken
  vrijdag 8 februari 2008 @ 01:04:50 #27
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_56595374
@Baaj:

Welk bedrijf levert jouw internetverbinding op?
Wat voor modem heb je? (Merk, model)

Misschien dat we dan het een en ander duidelijker krijgen. Het is soms moeilijk om goed te helpen als er weinig concrete informatie is en je (begrijpelijk) "Help! Help me!" roept.

Waarom hebben we deze info nodig? Omdat sommige internetproviders bijvoorbeeld een modem hebben die alleen met één specifiek MAC-adres (m.a.w. serienummer van de netwerkaansluiting) willen communiceren. Andere kunnen dat dan weer wel, maar moet er eerst iets anders ingesteld worden.

Ik zeg niet dat ik het kan oplossen, maar met z'n allen komen we er wel uit... denk ik!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  zondag 10 februari 2008 @ 13:56:29 #28
32015 suus21
Andre rocks!
pi_56642695
probeer eens open dns adressen in te vullen...
fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')