te belachelijk ja, net nu je buijs moet gaan brengen, bahia en hofland spelen zo kut.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:20 schreef De.Kromme het volgende:
Jordi Buijs trouwens verhuurd met optie tot koop, die is weg dus.
OMFGquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:51 schreef renz0r het volgende:
Menig topteams in het binnen en buitenland zullen hier jaloers op zijn en moet je is kijken hoe t bij ons weer is ontpopt.
Dan zijn we al 4 (top)wedstrijden ongeslagen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef De.Kromme het volgende:
Nou ja, zondag misschien met geluk 1-1, hebben we toch nog 3 punten in een week gepakt.
Ach, de winnaar kan het PSV nog best lastig maken, die winnen ook niet alles de rest van het seizoen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef BonJovi het volgende:
wat een kut klassieker word het zo man
Nou ja, jaloers is een groot woord, maar een groot deel van onze spelers kan zo in de PL of de Bundesliga aan de slag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
![]()
Er kwam toch nog een korte glimlach van m'n hoofd.
denk jij dat we met zo kut spel bij de graafschap winnen dan, en heracles ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan zijn we al 4 (top)wedstrijden ongeslagen!![]()
Te triest gewoon.![]()
Zoals ik al zei, gelukkig zijn we na zondag van de clubs uit het linkerrijtje af (op Roda thuis en NAC uit na) en kunnen we eindelijk weer wat punten gaan verzamelen om als derde te eindigen ofzo.
Om vervolgens in de play-offs er keihard af te gaan tegen Sc Heerenveen.
komt omdat ze dan niet naar de fanatieke aanhang spelenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou desondanks Suarez en Huntelaar zondag van de partij zijn doe ik dit keer maar geen uitspraak. Ze hebben vandaag toch wel een behoorlijke tik te verduren gekregen.
Maar ik moet even mijn complimenten maken aan AZ want ze vielen me vandaag echt mee. Mijn voorspelling was dat ik Feyenoord er wel overheen zag walsen maar dat gebeurde niet, verre van zelfs. Wat is dat trouwens met Feyenoord de laatste wedstrijden? De eerste helft oogt het allemaal zo verschrikkelijk statisch met weinig pit en de 2e helft klappen jullie erop. Toch wel opmerkelijk om dit zo te zien.
Niet als Feyenoord zo blijft spelen als afgelopen weken inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
denk jij dat we met zo kut spel bij de graafschap winnen dan, en heracles ?
De rest van het seizoen mag de nummer 2 na aanstaand weekend de achtervolging inzetten en hopen op sporadisch puntverlies van Psv, terwijl Feyenoord en ajax ook niet alles zullen winnen. Psv gaat echt niet nóg meer punten verspelen dan ajax en Feyenoord dus dat gat van 8 punten lijkt me afdoende helaas.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:32 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ach, de winnaar kan het PSV nog best lastig maken, die winnen ook niet alles de rest van het seizoen.
Maar de sfeer is er zo af ja.
Met alle respect De.Kromme, maar overdrijf je niet héél erg? Dit zijn spelers die nu op leeftijd zijn en alleen nog af kunnen bouwen op het niveau van de eredivisie. En voordat je gaat happen, zo denk ik ook over onze spelers: Davids en Perez bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nou ja, jaloers is een groot woord, maar een groot deel van onze spelers kan zo in de PL of de Bundesliga aan de slag.
ik vind dit gewoon erg om te zien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet als Feyenoord zo blijft spelen als afgelopen weken inderdaad.
Het is alleen maar te hopen dat Feyenoord tegen een kleinere club wat makkelijker in het spel weet te komen, en zodoende weer een keer een overwinning kan pakken, wat weer vertrouwen geeft en zodoende weer langzaam in vorm komen.
Wat je hier zegt is flauwe kul en dat weet je zelf ook wel. Je probeert je nu te schuilen achter een mogelijke oorzaak. Het is toch ridicuul om alleen maar op gas te kunnen komen door aan de kant van de fanatieke kern te gaan spelen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt omdat ze dan niet naar de fanatieke aanhang spelen
en het is nog echt zo
Toen miste hij al aardig wat kansen hoor. Huysegems moest trouwens weg omdat er toen geld nodig was (denk ik).quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen schoot ie elke kans die hij kreeg erin, alleen hij kreeg te weinig kansen. Is altijd al zo geweest. Vond hem toen prima. Maar sinds de winterstop heb ik hem niet meer gezien.Op dit soort momenten vraag ik me echt af waarom Huysegems in godsnaam weg is. Niet slechter dan Slory of Mols. Die kon tenminsten een beetje om de aanval heen spelen.
OMG, Van Gaal huilt weer over de scheids. Terwijl Feyenoord een 100% terechte penalty is onthouden.
Helemaal niet, jij wilt een oorzaak, dat is de oorzaak,quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat je hier zegt is flauwe kul en dat weet je zelf ook wel. Je probeert je nu te schuilen achter een mogelijke oorzaak. Het is toch ridicuul om alleen maar op gas te kunnen komen door aan de kant van de fanatieke kern te gaan spelen?
makaay heeft bij feyenoord in begin ook niet echt veel gescoord, ja penals ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toen miste hij al aardig wat kansen hoor. Huysegems moest trouwens weg omdat er toen geld nodig was (denk ik).
Ik ook, ging vandaag de dvd 2005-2006 kijken, veel meer dreiging voor in als nu met kalou en kuyt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Dirk Kuijt op de plek van Makaay had gestaan vandaag dan had hij er gegarandeerd 2 gemaakt.
Ik mis Dirk Kuijt.![]()
Als ik nu jouw logica moet volgen zal dit ook voor de rest van het seizoen gebeuren. Dat gaat dus never nooit gebeuren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij wilt een oorzaak, dat is de oorzaak,
2e helft tegen groninge,twente,az was toch beter ?
En welke kant speelden ze toen op
Davids en Perez zouden bij clubs als Middlesbrough ook gewoon in de basis staat andersquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met alle respect De.Kromme, maar overdrijf je niet héél erg? Dit zijn spelers die nu op leeftijd zijn en alleen nog af kunnen bouwen op het niveau van de eredivisie. En voordat je gaat happen, zo denk ik ook over onze spelers: Davids en Perez bijvoorbeeld.
Nee hoor, maar het waren daar zeker nog meer dan nuttige spelers geweest.quote:Je gaat me niet vertellen dat na het vertrek van Makaay (overgenomen rol door Klose) en Gio (en door Abidal) bij hun clubs er achteruit op zijn gegaan.
Niet alleen dat, we missen ook gewoon scorend vermogen. Het aantal tegengoals valt tot zover redelijk mee, maar een spits als Koevermans naast Makaay was veel nuttiger geweest, dan had je zo 2 of 3 wedstrijden meer gewonnen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:42 schreef Happel het volgende:
Het is gewoon die k******verdediging van Feijenoord. Schijtziek word ik daarvan.
Daarom roep ik ook al weken dat we hem na dit seizoen maar eens moeten verkopen.quote:De Guzman mogen ze wat mij betreft ook een tijdje op de bank laten zitten ten faveure van Bruins, wat een prutser.
Eerst op de verdediging zeiken, en als er dan een (voor eredivisiebegrippen) zeer goede verdediger zou komen hem niet willen.quote:Ooijer moet overigens in Engeland blijven. Zit echt niet te wachten op zo een grafamsterdammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |