abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2002 @ 23:50:29 #1
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3330970
Wat leuks om te proberen als je sexleven een beetje in een dipje zit en je eigenlijk het gevoel hebt alsof je wel eens iets anders wilt proberen. Misschien heb je zelf bepaalde verlangens die binnen de noemer SM horen of gewoon zoiets van ik wil wat spannends doen een van die dingen die je dan kunt proberen is een bondage.

Ok leuk, waar begin ik hoe pak ik zoiets aan en hoe houd je het veilig.

Men nemen een paar zijden sjaals een paar judobanden badjas banden, wat stukken touw die niet snijden en een jongedame / jongenman en we gaan ervoor deze op / aan een bed vast te maken.

Met een spijlen bed is dit natuurlijk hartstikke makkelijk met een lattenbodem is het ook goed te doen ( iets om de lat heenwikkelen en dan aan de polsen en enkels bevestigen )

Heel belangrijk is wel dat je een scherp stevig mes in de buurt hebt zodat je degene die vastgebonden ligt erg snel los kunt maken.

Maar goed dan heb je dus die persoon daar machteloos liggen ... wat zijn jullie ideeen om die andere persoon supergeil te maken ... ik ben benieuwd

I wanna take you on a rollercoaster ...
pi_3331023
Zijden sjaals, haha. Heb laatst gewoon een T-shirt aan stukken gescheurd en dat werkte prima.

Maar ga je eerst ff lekker gewone sex ontdekken, anders is bondage ook maar saai

Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 27 februari 2002 @ 23:56:35 #3
23393 Mees_B
Prying open my third eye!
pi_3331061
Het is mijn ervaring dat mensen heel snel opgewonden raken als je ze vastbind, ze worden er geil van dat jij dingen met ze kan doen die ze eigenlijk niet willen.

En dat doe jij dan ook

Staring down the hole again, hands upon my back again[br]Survival is my only friend, terrified of what may come[br]Just remember I will always love you, even as I tear your fucking throat away[br]But it will end no other way, it will end no other way.
pi_3331081
Te ingewikkeld
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 28 februari 2002 @ 00:04:57 #5
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3331179
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 23:53 schreef Manono het volgende:
Zijden sjaals, haha. Heb laatst gewoon een T-shirt aan stukken gescheurd en dat werkte prima.

Maar ga je eerst ff lekker gewone sex ontdekken, anders is bondage ook maar saai

gewone sex wat is dat ?
I wanna take you on a rollercoaster ...
pi_3331215
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 23:57 schreef Argento het volgende:
Te ingewikkeld
Een simpel knoopje?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 28 februari 2002 @ 00:10:21 #7
20162 Rosalinde
Lady In The Light
pi_3331246
Hoezo als je sexleven in een dipje zit?
Zo nu en dan 'vergrijpen' wij ons hieraan en dat terwijl ons sexleven prima is
Overigens is het inderdaad het gevoel van machteloosheid dat je een extra kick geeft (en voor de ander juist het gevoel van macht)
glory ascending[br]from days neverending[br]unfold your dreams right now
pi_3331422
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 23:50 schreef Aemca het volgende:
Maar goed dan heb je dus die persoon daar machteloos liggen ... wat zijn jullie ideeen om die andere persoon supergeil te maken ... ik ben benieuwd
kort samengevat:
Gewoon heerlijk teasen of in mijn geval geteased worden.
pi_3331735
Hmm....ik ga dan meestal plagerig kriebelend met het puntje van mn tong over haar borsten...buik.... dijen...
Zachtjes aan dr oorlelletjes, dan langs de onderkant van dr wang richting mond... langzame tongzoen, maar als zij initiatief neemt om mij te zoenen mn mond snel buiten zoenbereik plaatsen.
Vind het met andere woorden verschrikkelijk mooi om mn vriendin geil te zien worden door mijn plagerijtjes
pi_3331747
t is zeker leuk als je daar van houd...
  donderdag 28 februari 2002 @ 02:25:35 #11
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_3332333
Er is dus niemand die mij vast bind.......
I don't care.....
  donderdag 28 februari 2002 @ 02:44:01 #12
23616 diablebleu
come out and play...
pi_3332403
quote:

Hmmm een paar ideetjes voor 't weekend?
Een teasende massage is natuurlijk altijd leuk om mee te beginnen, je kunt ondertussen met woorden je sub opwinden, bv. een erotisch verhaal vertellen, beschrijven wat je zou kunnen doen of even melding maken van de reeds ontstane tekenen van opwinding.
In een pesterige bui je ervoor kiezen op de kieteltoer te gaan, 't geijkte veertje hoef je niet eens bij de hand te hebben, je haren, neus of tong werken misschien wel beter.
Koude ijsblokjes en heet kaarsvet of warme olie.
Krabben, bijten, knijpen en aan de haren trekken.
Iets met pijn kan uiteraard ook heel goed.
Als je een van die zijden sjaaltjes als blindoek gebruikt
kun je in het kader van 'mondje open oogjes dicht' je sub chocolaatjes fruit en andere dingen voeren.
Een andere aanrader is de persoon te laten denken dat je iets anders doet dan je in werkelijkheid doet.
Volgens mij zijn er vele trucjes in omloop maar ik zal er eentje noemen.
Alvorens je de blinddoek omdoet maak je de persoon even attent op het mes en houd je de ijsblokjes verborgen.Nadat de blinddoek om is neem je een heel koud,beetje ruw gevormd ijsblokje en ga je daarmee langs de huid van de sub,het ijsblokje schijnt dan als een mes aan te voelen en het water dat eraf smelt als bloed.
Deze komt geloof ik uit 'screw the roses',lijkt me trouwens wel iets voor als je elkaar wat langer kent.
When choosing between two evils, I always like to try the one I've never tried before.
  donderdag 28 februari 2002 @ 02:57:51 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3332447
Ik hou wel weer van de ruige bondageversie..als sletje behandeld worden en erg hard geneukt worden terwijl je vastgebonden word. Ik vind 't erg lekker overheerst te worden (met bep. grenzen)
Geblinddoekt worden is ook erg fijn, omdat je jezelf dan volledig overgeeft aan de ander, die je dan ook goed moet vertrouwen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 28 februari 2002 @ 02:59:24 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3332451
quote:
-met veertjes zijn/haar lichaam en/of tepels strelen
-kaarsvet?
-met je tong een ontdekkingsreis maken
-slagroom op zijn/haar lijf spuiten en 't aflikken...
-zoiets?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_3332543
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 00:04 schreef Aemca het volgende:

[..]

gewone sex wat is dat ?

Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 28 februari 2002 @ 07:26:54 #16
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3332628
Ook een leuke: Neem een houten stang van ca. 1 meter, leg het "slachtoffer" op de rug op bed, bindt de enkel hier met ongeveer 60-75 cm ruimte tussen aan vast. Vervolgens de benen optrekken en de polsen er ook aan vast binden, zodanig dat de polsen OP de spreidstang vastzitten. Blinddoekje omdoen vooral niet vergeten.
Een uitstekend vertrekpunt voor een rondje plagen, pijnigen en kwellen, afgesloten met orale bevrediging van het gebonden slachtoffer (eerst likken/pijpen tot bijna orgasme, dan even pauze nemen en weer opnieuw beginnen. Na twee of drie keer op het laatste moment te zijn gestopt wordt je letterlijk gesmeekt om klaar te mogen komen).
Have fun.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_3334057
quote:
Heel belangrijk is wel dat je een scherp stevig mes in de buurt hebt zodat je degene die vastgebonden ligt erg snel los kunt maken.
Pas daar mee op jongen... Daar komen ongelukken van.
the world is ours
pi_3334278
Ik kan me aardig vinden in de al eerder geposte reacties. Leef je uit ... verken de grenzen van lichte pijn.

Een beetje aan de tepels knabbelen, beetje haar hele lichaam likken, bepaalde plekjes wel en bepaalde plekjes net niet, vervolgens een keer hard penetreren, niet te lang, laat wat te wensen over, een keertje bijna laten klaarkomen, dan twee tellen de kamer verlaten ...

Ach, er is zoveel te doen ...

pi_3334299

edit:plaatje ffies wat verkleind

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 28-02-2002 12:32]

pi_3334313
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 11:46 schreef StefanFM het volgende:
[afbeelding]

arme sinaasappel
pi_3334539
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 02:25 schreef sabyne het volgende:
Er is dus niemand die mij vast bind.......
Ik wil je wel helpen hoor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 28 februari 2002 @ 12:43:12 #22
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3334957
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 11:46 schreef StefanFM het volgende:

edit:plaatje ffies wat verkleind

TIP!

Mond open
Sinaasappel erin
Dan pas tape erover.

P.

pi_3367293
lekker serieus zijn jullie weer (not)
  maandag 4 maart 2002 @ 15:10:19 #24
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3381736
quote:
Op zondag 03 maart 2002 02:15 schreef LinsJ het volgende:
lekker serieus zijn jullie weer (not)
Mijn eerste reactie was toch echt serieus hoor, maar doe zelf eens een idee aan de hand.

P.

pi_3385551
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 00:26 schreef Knorretje het volgende:

[..]

kort samengevat:
Gewoon heerlijk teasen of in mijn geval geteased worden.

rrrrrr
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')