Ok leuk, waar begin ik hoe pak ik zoiets aan en hoe houd je het veilig.
Men nemen een paar zijden sjaals een paar judobanden badjas banden, wat stukken touw die niet snijden en een jongedame / jongenman en we gaan ervoor deze op / aan een bed vast te maken.
Met een spijlen bed is dit natuurlijk hartstikke makkelijk met een lattenbodem is het ook goed te doen ( iets om de lat heenwikkelen en dan aan de polsen en enkels bevestigen )
Heel belangrijk is wel dat je een scherp stevig mes in de buurt hebt zodat je degene die vastgebonden ligt erg snel los kunt maken.
Maar goed dan heb je dus die persoon daar machteloos liggen ... wat zijn jullie ideeen om die andere persoon supergeil te maken ... ik ben benieuwd
Maar ga je eerst ff lekker gewone sex ontdekken, anders is bondage ook maar saai
En dat doe jij dan ook
quote:gewone sex wat is dat ?
Op woensdag 27 februari 2002 23:53 schreef Manono het volgende:
Zijden sjaals, haha. Heb laatst gewoon een T-shirt aan stukken gescheurd en dat werkte prima.Maar ga je eerst ff lekker gewone sex ontdekken, anders is bondage ook maar saai
quote:Een simpel knoopje?
Op woensdag 27 februari 2002 23:57 schreef Argento het volgende:
Te ingewikkeld
quote:kort samengevat:
Op woensdag 27 februari 2002 23:50 schreef Aemca het volgende:
Maar goed dan heb je dus die persoon daar machteloos liggen ... wat zijn jullie ideeen om die andere persoon supergeil te maken ... ik ben benieuwd
quote:Hmmm een paar ideetjes voor 't weekend?
Op woensdag 27 februari 2002 23:50 schreef Aemca het volgende:Maar goed dan heb je dus die persoon daar machteloos liggen ... wat zijn jullie ideeen om die andere persoon supergeil te maken ... ik ben benieuwd
quote:-met veertjes zijn/haar lichaam en/of tepels strelen
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 00:04 schreef Aemca het volgende:[..]
gewone sex wat is dat ?
P.
quote:Pas daar mee op jongen... Daar komen ongelukken van.
Heel belangrijk is wel dat je een scherp stevig mes in de buurt hebt zodat je degene die vastgebonden ligt erg snel los kunt maken.
Een beetje aan de tepels knabbelen, beetje haar hele lichaam likken, bepaalde plekjes wel en bepaalde plekjes net niet, vervolgens een keer hard penetreren, niet te lang, laat wat te wensen over, een keertje bijna laten klaarkomen, dan twee tellen de kamer verlaten ...
Ach, er is zoveel te doen ...
quote:arme sinaasappel
Op donderdag 28 februari 2002 11:46 schreef StefanFM het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik wil je wel helpen hoor
Op donderdag 28 februari 2002 02:25 schreef sabyne het volgende:
Er is dus niemand die mij vast bind.......
quote:TIP!
Op donderdag 28 februari 2002 11:46 schreef StefanFM het volgende:
edit:plaatje ffies wat verkleind
Mond open
Sinaasappel erin
Dan pas tape erover.
P.
quote:Mijn eerste reactie was toch echt serieus hoor, maar doe zelf eens een idee aan de hand.
Op zondag 03 maart 2002 02:15 schreef LinsJ het volgende:
lekker serieus zijn jullie weer (not)
P.
quote:rrrrrr
Op donderdag 28 februari 2002 00:26 schreef Knorretje het volgende:[..]
kort samengevat:
Gewoon heerlijk teasen of in mijn geval geteased worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |