Nou ja...ik heb er dus echt niks mee, vind het te langzaam, sloom en te lief...er gebeurd gewoon te weinig. Samenvattingen zijn nog wel te kijken, maar een hele wedstrijd is gewoon weg te slaap verwekkend.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:45 schreef SCH het volgende:
Het is ook een cliche dat homo's neit van voetbal zouden houden trouwens.
Ik denk bij meer niet. En dat dat type juist veel in de voetballerij te vinden is. Ik bedoel, type Jack uit Will&Grace heeft daar "natuurlijk" een kans van een sneeuwbal in de helquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij veel homo's kun je het wel herkennen aan bepaalde trekjes vind ik...
Een docente van mijn broertje legde onlangs een college stil toen iemand hem toevoegde: "Kop dicht, homo!" Ze had niet gehoord dat hij eerst "Let je wel even op, vies heterootje?" had gezegd tegen een klasgenoot in een zeer hechte en erg leuke, open groep waarin dit soort grappen gewoon gemaakt kunnen worden.quote:volgens mij ben ik een van de uitzonderingen, iedereen die ik vertel dat ik homo ben (iets waar ik in reallife niet mee te koop loop trouwens) die valt van zijn stoel
Ik weet van 2 medefans dat ze homosexueel zijn maar binnen de Spartakliek nooit uit de kast zijn gekomen. Destijds had ik een homosexuele huisgenoot, en toen ik dat ooit op een Sparta-forum schreef (vraag me niet waarom en hoe) werd ik gelijk een 'uit de kast kom' aanspreekfiguur voor hen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:45 schreef SCH het volgende:
Behalve dat het een taboe is bij voetballers is het natuurlijk ook wel een beetje taboe op de tribune.
....
Het is ook een cliche dat homo's neit van voetbal zouden houden trouwens.
Spannendquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
Homo's zitten altijd naakt te Fok!-ken trouwens, maar dat wisten jullie allang
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Acathla het volgende:
Ik vraag me altijd wel af als er een clubheld homo blijkt te zijn, en hij zou daar openlijk voor uitkomen.. wat de reactie zou zijn van z'n supporters. Ik zou er geen problemen hebben eigenlijk.
Wat een humorquote:Op zondag 3 februari 2008 19:20 schreef axis303 het volgende:
Huntelaar, dat is ook een twijfelgevalletje...
Hangt er denk ik wel vanaf hoe groot het heldendom is en of het al een gevestigde naam is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Acathla het volgende:
Ik vraag me altijd wel af als er een clubheld homo blijkt te zijn, en hij zou daar openlijk voor uitkomen.. wat de reactie zou zijn van z'n supporters. Ik zou er geen problemen hebben eigenlijk.
quote:'Er zijn geen homo's in de voetbalwereld'
22-apr-2008 14:18
Voormalig Juventus-directeur Luciano Moggi (foto) heeft in de talkshow ‘KlausCondicio’ van Klaus Davi keihard uitgehaald naar homo’s.
‘Er zijn geen homo’s in de voetballerij. Ik zou niet weten of dat komt doordat er spelers zijn die wat tegen homo’s hebben, zeker is dat ik wel wat tegen ze heb,’ aldus Moggi, een van de hoofdrolspelers in het fraudeschaal dat de Italiaanse voetbalwereld in de zomer van 2006 op z’n kop zette.
‘Bij de clubs waar ik werkzaam was, zat er nooit een homo in het team. Ik weigerde er ook maar één te contracteren en dat zal ik ook doen als ik ooit weer ergens aan de slag ga. Misschien ben ik ouderwets, maar ik ken de voetbalwereld: een homo zou daarin nooit overleven.’ (MA)
Homoquote:
Nee, Tommie van der Leegte ging destijds vreemd met zijn vrouw. Schijnt.quote:
Lurling is veel te mietig on homo te zijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:33 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Nee, Tommie van der Leegte ging destijds vreemd met zijn vrouw. Schijnt.
Ik ken geen homo's in de voetballerij (scheidsrechters uitgezonderd). Behalve Fashanu, maar die heeft zich toch opgehangen? Zelfs Graeme Le Saux schijnt hetero te zijn, dus tja...
Maar mochten ze binnenkort een voor een uit de kast komen dan verwacht ik toch minimaal iets van Anthony Lurling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |