Dat gepijpel is goor, je hebt gelijk. Zoenen is veel intiemer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gadverdamme smeerlaphaal dat eens gauw weg
Hij heeft wel een vrouw, een mooie ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:45 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat Rommedahl homo is, zijn manier van doen..
Verder ben ik het er mee eens dat het niks uitmaakt of je nou homo bent of niet
Pics?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij heeft wel een vrouw, een mooie ook
Haha je typte eerst gouwquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gadverdamme smeerlaphaal dat eens gauw weg
Doe eens normaal man dit hoort niet op een voetbal subforum thuisquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gepijpel is goor, je hebt gelijk. Zoenen is veel intiemer.
Speciaal voor jou daarom
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Doe eens normaal man dit hoort niet op een voetbal subforum thuis
Oh sorryquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een BiBroZaLo gehad?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Dit wordt langzaam SCH's Stijve Piemel topic
Gelukkig nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een BiBroZaLo gehad?
Heel dit topic hoort niet in vbl thuis.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nou ja, gezien de algemene homohaat op de tribunes en het feit dat niemand er voor uit durft te komen, is het blijkbaar nog wel boeiend, ook in 2008.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:43 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Heel dit topic hoort niet in vbl thuis.
Ooooooh wie o wie zal er homo zijn? Lekker boeiend allemaal, volgens mij leven we gewoon in 2008.
Bij veel homo's kun je het wel herkennen aan bepaalde trekjes vind ik... volgens mij ben ik een van de uitzonderingen, iedereen die ik vertel dat ik homo ben (iets waar ik in reallife niet mee te koop loop trouwens) die valt van zijn stoelquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat me het meeste stoort aan dit soort topics is dus dat er elke keer mensen met dezelfde kreten opduiken als "die en die is homo want die loopt gaar en hij houdt zn hand slap". En dan denken dat ze slim of lollig zijn.
Inderdaad. Ik zag een tijdje terug een programma voor mode-ontwerpers op RTL 5 geloof ik, daar kun je toch echt wel zien wie er homo is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij veel homo's kun je het wel herkennen aan bepaalde trekjes vind ik... volgens mij ben ik een van de uitzonderingen, iedereen die ik vertel dat ik homo ben (iets waar ik in reallife niet mee te koop loop trouwens) die valt van zijn stoel
Allemaal?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zag een tijdje terug een programma voor mode-ontwerpers op RTL 5 geloof ik, daar kun je toch echt wel zien wie er homo is.
Tuurlijk kun je het aan veel wel herkennen maar aan net zoveel toch ook niet. Veel homo's vinden zichzelf trouwens een uitzondering. Ik ben ook niet enorm herkenbaar als homo maar ik ben er altijd wel heel open over en vindt het prettig als mensen het weten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij veel homo's kun je het wel herkennen aan bepaalde trekjes vind ik... volgens mij ben ik een van de uitzonderingen, iedereen die ik vertel dat ik homo ben (iets waar ik in reallife niet mee te koop loop trouwens) die valt van zijn stoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |