Smartassquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, ok.Als 'ie dan toch Farina heet, zou ik gewoon daarvoor gaan, en niet voor de bedrijfsnaam.
Klopt, de vraag over pininfarina is eerder geweest. Die vraag ging over de carosseriebouwer Pininfarina.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Deze vraag is eerder geweest en vandaar dat de naam Farina gelijk bij me op kwam en dan ook alleen nog als 'Pinin' Farina, verder gaat mijn kennis in deze kwestie niet.
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:12 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een voor- en achternaam willen
Op zich, er zijn best wat Farina's die iets met het racewezen te maken hebben. Als je dan toch gewoon weet wie de wereldkampioen was, kan je dat toch zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef tomtomaat het volgende:
Voornaam is Guiseppe, maar er is maar een Farina wereldkampioen geweest.....Dus beetje overdreven die voornaam...
Er zijn meer mensen die Farina heten... Battista "Pinin" Farina... oprichter van Pininfarina is nooit wereldkampioen geweest dus niet goed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef tomtomaat het volgende:
Voornaam is Guiseppe, maar er is maar een Farina wereldkampioen geweest.....Dus beetje overdreven die voornaam...
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Joe Jackson
hoe raad u het zo. iggy +1quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
the pixies?
quote:Een(ook wel: pieper, pager, buzzer) is een apparaat dat kan worden gebruikt om iemand een signaal of een tekstbericht te sturen. Daarvoor is een
uitgerust met één of meer telefoonnummers, die door de oproeper kunnen worden gekozen. Als reactie op de oproep wordt door de
een audiosignaal afgegeven, knippert er een controlelampje of verschijnt er een bericht in het venster (e.e.a. afhankelijk van de mogelijkheden en de instellingen van de
).
Yup! pulletje +1quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:17 schreef pulletje het volgende:
das een semafoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |