quote:The(also known as the Braveheart) is a form of moshing seen at hardcore, punk rock, metalcore, and heavy metal concerts, in which the audience divides into two sections, with a gap of at least 10 meters between them. The two groups then run into each other at high speed, in a rather violent fashion. It is also known as the Braveheart because of the film of that name, in which English and Scottish soldiers ran into each other on the battlefield. The Braveheart has been made famous by Chimaira from their performance at Ozzfest 2003; frontman Mark Hunter has earned the nickname "Metal Moses", for his ability to part the crowd at a concert [...]
Volgens mij is de puntentelling in de OP nog niet helemaal aangepast.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:04 schreef Dreammaster het volgende:
Euhm... over de OP... volgens mij had Sexy_Sadie in het vorige topic ook al 1 punt
Ik weet 'm wel, maar ik heb 'm opgezocht.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Stil hier. Is weleens anders geweest![]()
Hint:
[ afbeelding ]
Dreammaster +1quote:
Dat is toch een bedrijfsnaam?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Pininfarina?
ja, maar gebaseerd op een persoon. Hupeldepup 'pinin' Farina. Maar gezien het vraagteken kan je er vanuit gaan dat het een wilde gok is.quote:
Ah, ok.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ja, maar gebaseerd op een persoon. Hupeldepup 'pinin' Farina. Maar gezien het vraagteken kan je er vanuit gaan dat het een wilde gok is.
Die wilde gok is helaas niet goedquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ja, maar gebaseerd op een persoon. Hupeldepup 'pinin' Farina. Maar gezien het vraagteken kan je er vanuit gaan dat het een wilde gok is.
maar je zit in de goede richtingquote:Pininfarina is een designbureau en producent van autocarrosserieën
Ik zou wel graag een voor- en achternaam willenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, ok.Als 'ie dan toch Farina heet, zou ik gewoon daarvoor gaan, en niet voor de bedrijfsnaam.
Aanvullende eisen stellen hè?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:12 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een voor- en achternaam willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |