abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56396917
Ik wel mijn lcd 42" aan de muur gaan bevestigen .
Ik moet nog een steun gaan halen , maar nu zit ik met het volgende de stenen zijn van die holle stenen en erg zacht met een klopboor rammel je er ook zonder gemak door heen.
Nu is mijn vraag met wat voor bouten of ankers kan ik dit het beste doen aangezien de tv aardig van gewicht is.

gr raikoi
pi_56397018
dubbelzijdige tape werkt perfect

als je hem vast schroeft vernielen inbrekers heel je muur
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:15:03 #3
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56397171
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Guuskeee het volgende:
dubbelzijdige tape werkt perfect
?!?!

Is dit serieus?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56397389
Je zou het met (goede) hollewand pluggen op kunnen lossen. Geen Gamma-huismerk pluggen, maar goede zoals Fischer.

Ik zou zelf kiezen voor een hele sterke kit, zoals High-tack van Simson, hier heb ik erg goede ervaring mee.

[edit]
Je kan natuurlijk ook gaan voor een injectiemortel. Daarmee vul je het gat in de steen op met een mortel, zodat het massief wordt, en veranker je er een draadstang in.

[ Bericht 17% gewijzigd door _Jeffrey_ op 30-01-2008 00:49:04 ]
pi_56397403
Is dit een tussenmuur of een muur die uitkomt bij de buurtjes?As tussenmuur zou ik gewoon er doorheen gaan en dan aan de "achterkant goed bevestigen dmv een aantal metalen plaatjes. Als je dan toch bezig bent kan je gelijk een gat maken voor de kabels...
pi_56397431
Er zijn speciale pluggen voor bv gipsplaten, die trekken een soort paraplu open in de holle ruimte achter de plaat...

http://www.brico.be/wabs/fiches/img/10/100125.gif
Too old too rock 'n roll, too young too die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')