Inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:25 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Het ging om de schadelijkheid en verslavingskans in vergelijking met coke.Met LSD op naar een leuke feestje, dat zie ik wel gebeuren hoor.
Ja doe k om de zoveel tijd, ligt ook aan de feestjes waar je naartoe gaat (een hiphopquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:25 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Het ging om de schadelijkheid en verslavingskans in vergelijking met coke.Met LSD op naar een leuke feestje, dat zie ik wel gebeuren hoor.
You dont have to tell me thatquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Via friends kom je in aanraking. Maar er is een verschil tussen iets in je mond stoppen of weten wat je in je mond stopt, hoe het werkt, wat het doet, hoe schadelijk het is, wat je moet doen als het fout gaat, hoe je de kans op fout gaan zoveel mogelijk kan reduceren, hoe je er de volgende dag aan toe bent, hoe het er scheikundig uitziet, welke uitwerking het in de hersens heeft, enz enz.
O, en ik maar denken dat jij er niets over wist en gewoon dingen in je mond en neus stopt als een klein kind.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
You dont have to tell me that
K doelde alleen op het feit dat iedereen als leek begnit.
Daarnaast is het wel aan te raden om het met "ervaren" figuren te doen als je begint eraan.
* het.ismij aanbid je wijsheid.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:00 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
O, en ik maar denken dat jij er niets over wist en gewoon dingen in je mond en neus stopt als een klein kind.*helder moment! Wij, drugsgebruikers, zijn gewoon in onze expirimentele kinderfase blijven hangen. Alleen de erwten en knikkers zijn verruild door pillen en poeders.
Ik moet echt een boek gaan schrijven over al mijn briljante inzichten..
Ik moet duidelijker leren zijn.quote:En daarbij, ervaren vrienden zijn ook niet alles.Zo heb ik een vriendin, die nogal labiel, naïef, dom, impulsief en extravert is. En eens in de zoveel tijd borrelt bij mij de vreselijke behoefte om drugs op haar uitteproberen.
Het geeft altijd middagen vol leedvermaak. (zij vind het zelf ook leuk hoor) Het is een beetje te vergelijken met de Jostiband, eigenlijk gewoon zielig, maar je moet er gewoon om lachen.
quote:
is wel mooi als het erkend wordt hequote:Op woensdag 30 januari 2008 14:35 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
![]()
Dit is onderschriftwaardig.
Het valt me nu pas op dat jij ook wijsheidserkenning gehad hebt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
is wel mooi als het erkend wordt he
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:44 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat jij ook wijsheidserkenning gehad hebt.Kinky, zijn we net een tweeling.
Sry,..quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:50 schreef Copycat het volgende:
Jullie zijn wel een beetje het topic aan het verneuken, hè?
Eerst rekeningen en andere verplichtingen voldoen en dan eens een grammetje coke in het weekend. De meeste mensen kunnen zelf wel inschatten waar ze zich happy bij voelen. De mensen die daadwerkelijk verslaafd raken aan de coke (geestelijk) is slecht een klein percentage van het totale aantal gebruikers.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:27 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dus wat ik daar opsom is normaal? Dat versta jij onder normaal gebruiken?
Dat weet ie ook. Dat wist ie eigenlijk al. Maar er is zoveel twijfel. Ik geef zoveel om dat meisjequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:58 schreef EggsTC het volgende:
Volgens mij weet de TS al wat hij moet doen. Haar voor het blok zetten, of haar verlaten. Dit sloopt jezelf ook.
Onderzoek je gevoelens eens: maak onderscheid tussen liefde en medelijden. Waar komen je gevoelens vandaan? Komen ze uit emotie of uit liefde?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:44 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dat weet ie ook. Dat wist ie eigenlijk al. Maar er is zoveel twijfel. Ik geef zoveel om dat meisje
Zielsveel. Maar ze moet het zelf doen....
Je zegt het zelf al; je kunt haar niks opleggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef Sickie het volgende:
Kan ik haar moeilijk opleggen. Als je dat bedoelt.
Precies. Je geeft er zelf van alles voor op, cijfert jezelf weg en je krijgt er niks voor terug.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:22 schreef Sickie het volgende:
Ben tot de conclusie gekomen dat een verslaafde zoals zij, niet alleen drugs, maar ook haar omgeving en de mensen daarin "gebruikt". ALleen nemen en niks kunnen geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |