Tof man! Naam van het programma?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef toma het volgende:
Voor de mensen die nog een originele wallpaper willen!
[ link | afbeelding ]
Let op! 4,04 MB
Alvast gefeliciteerd, aangezien ik het morgen toch vergeet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nope, ga eigenlijk nooit met de combi en m'n vrouwtje is morgen jarig.
Cheersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, aangezien ik het morgen toch vergeet.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:09 schreef Blight het volgende:
Alle hoeren zijn vrouwen.
En we worden kampioen.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jullie winnen, zal ik jou gewoon feliciteren, jewaited.
Ik kan nog niet echt een keuze maken voor links.. Mja, gewoon dit seizoen doorkomen met die positie en aan het eind Urby wegdoen voor veel pleuro's en er een goede linksback (zelf gescout) voor terug zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen Vermaelen in de basis in plaats van Vertonghen las ik. En Urby op linksback.
Opstelling:
Steek
Silva - Heitinga - Vermaelen - Urby
Gabri - Davids
Perez
Rommedahl - KJH - Suarez
Jammer dat Vertonghen niet op de linksback positie wordt gezet. Heb liever hem daar lopen dan Urby. Verder prima opstelling. Rommedahl de tweede helft wisselen voor Leo
Ik pleit ervoor dat Urby morgen ziek isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:14 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik kan nog niet echt een keuze maken voor links.. Mja, gewoon dit seizoen doorkomen met die positie en aan het eind Urby wegdoen voor veel pleuro's en er een goede linksback (zelf gescout) voor terug zetten.
Amenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:09 schreef Blight het volgende:
Alle hoeren zijn vrouwen.
En we worden kampioen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als hun verdiend winnen, zal ik hun gewoon feliciteren, jewaited.
Inderdaad.. Maar als Ajax wint worden wij 1x gefeliciteerd en jij 1x Pyth?quote:
Zo is ajax nou eenmaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:21 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die niet positief is over morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |