Saai perspectief, er gebeurd niets en die 2 mensen voor vallen weg door al die lui die erachter staan.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:15 schreef Erasmo het volgende:
Eindelijk is mijn Delta 3200 vol, hier alvast een voorproefje, morgen de showcase:
[ afbeelding ]
Om onder andere deze reden heb ik een D80 body besteld.. Nu nog van die D40 body afkomen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Daantke het volgende:
Ik denk dat hiervoor een ander topic is.
(tevens denk ik ook dat je beter geen D40 kunt kopen ivm geen AF maar dat is mijn eigen mening)
vanwaar die middelvinger?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:55 schreef kvdv het volgende:
[ afbeelding ]
Finepix f100fd, en geen zin om te resizen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef pinquit het volgende:
straatfoto's
en even zeggen dat ik echt 1 groot fan ben van de foto's van kvdvje zet precies de sfeer neer die ik graag zie
Ik ben een beetje in de war door die spiegelingquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:23 schreef kvdv het volgende:
[..]
![]()
Nog eentje van mijn kant dan:
[ afbeelding ]
Weer met die Finepix f100fd
Nicequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in de war door die spiegeling
De slegte in de Kalverstraat:
[ afbeelding ]
Photoshopquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:06 schreef Erasmo het volgende:
KVD, hoe krijg je die toning toch altijd zo lekker?
ik neem aan dat je met PS werkt ??quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
dat witte ding in het midden is zo irritant, maar ik krijg het niet weg![]()
dankje voor de tipquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:50 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik neem aan dat je met PS werkt ??
kan je dat witte vlak niet selecteren met de magic select tool en dan met de oranje/gele kleur van de lampen een gradient van maken ??
je kan er ook reclame in zetten, maar ik denk dat het dan te overdreven word..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:56 schreef pinquit het volgende:
[..]
dankje voor de tipik kende m nog niet.
Dan wordt het zo:
[ afbeelding ]
vind het er nog een beetje neppig uitzien, maar het vlak valt iig niet meer zo op.
Ik heb gemerkt dat het enger is als ik rondjes loop en mijn camera richt op het moment dat ik iets zie. De foto's van die middag zijn allemaal vanaf 1 plek gemaakt. Ben in Hoofddorp gewoon midden op het plein gaan staan (wel onder/ dicht bij een boomquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:54 schreef wyccie het volgende:
Nou, voor iemand die met trillende beentjes staat te schieten zijn ze erg goed. Je bent behoorlijk dichtbij gekomen en niet bepaald uit een stiekeme hoek. Mooi.
Ik durf nog steeds niet. Laatst best een mooi tafereel, maar ik was bang dat ik boos toegesproken zou worden of dat ze gekke dingen zeggen.
Beeldverhalen van een straatfotograaf / Scherer, K. ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
zag laatst nog een boek liggen van een straatfotograaf bij selexyz.. ben alleen ff de titel kwijt. zag er wel goed uit iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |