Films zoals american pie , girl next door enz.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:27 schreef Game_Error het volgende:
misschien zullen veel flimliefhebbers me hiervoor vreemd aankijken, maar ik vraag het dan toch maar. Ik vond alle american Pie films best aardig om te kijken, puur omdat ze zo flauw waren dat ze geweldig worden. dus heeft iemand nog meer suggesties voor films die erop lijken/net ze leuk zijn? ik hou wel van de hele college setting
What's Eating Gilbert Grape?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die nog niet eens zo heel lang geleden op RTL7 is uitgezonden. Het verhaal komt op het volgende neer: grote broer moet kleiner gehandicapte broertje (dat weleens in een watertoren wil klimmen) en heeft een dikke moeder. Die moeder gaat uiteindelijk ook dood, en vervolgens steken ze het huis in de brand. Iemand?
Dat is 'm. Dank uquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
What's Eating Gilbert Grape?
Linkje voor het gemak.
The Mystic Knights of Tir na Nog natuurlijk!quote:Op zondag 18 mei 2008 11:55 schreef ddl19 het volgende:
heeey
ik ben op zoek naar een serie uit ik denk de jaren 90
was in ieder geval een tijd geleden dat die op tv was!!
volgens mij was de titelsong van manau da nummer van tribute de dana
alleen ik kan niks over die serie vinden
het was een soort van serie over paar van die leek het power rangers die elke keer als ze gingen vechten zon heel wapenuitrusting kregen met verschillende krachten enzo..ha beetje iers tintje met kabouters en magie en al
ben benieuwd of iemand mn uitleg snapt:P
bij voorbaat dank;)
Ja, bedankt. Get ready to kick some grass. XD.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
deze wellicht
http://www.imdb.com/title/tt0286112/
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
The Mystic Knights of Tir na Nog natuurlijk!
[ afbeelding ]
Je geeft het antwoord zelf al, Indiana Jones is goed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:29 schreef ivetje het volgende:
Het is een film :
De scene speelt zich af in een mijn of grot. Je ziet een soort ritueel ofzo, waarbij 1 man in een kooi wordt gestopt en die wordt voorover gekanteld (horizontaal zeg maar). Daarna laten ze de kooi in een gat zakken met lava of uur ofzo. Ik dacht zelf aan Indiana Jones and the temple of doom...of anders een James bond ofzo?
Ah tof! die heb ik net gedownloadquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al, Indiana Jones is goed.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:23 schreef Maarten1 het volgende:
Ik heb laatst een oorlogsfilm gezien, maar ik weet niet meer hoe die heet.
De film gaat ongeveer zo:
De film begint met de landing in Normandië op D-Day 6 juni 1944. Kapitein Miller moet het hoofd bieden aan de Duitse vestingen op het strand. Na een bloederig gevecht is er een zekere Ryan omgekomen. Terwijl het ministerie van Oorlog de brieven aan het schrijven zijn komen ze erachter dat er nog twee Ryans zijn omgekomen. Aangezien het broers van elkaar zijn, treedt de speciale regeling in werking dat de overlevende broer James naar huis mag. Het probleem is dat James Ryan bij de paratroopers van de 101st Airborne Division ergens in Frankrijk is gedropt. Kapitein Miller krijgt de opdracht om soldaat Ryan op te sporen. Onderweg krijgen ze steeds meer de waanzin en gruwels van oorlog te zien en beginnen ze te twijfelen waarom het leger een groep mensen op pad stuurt om één soldaat te redden.
The Covenantquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef MatrixXx.tk het volgende:
Ik heb ooit een film gezien en ik weet de titel niet meer, wie helpt mij van mijn slapeloze nachten af???
4 jonge gasten hebben magische krachten en daar maken ze een beetje lol mee.
..
Was idd ook een vette film, maar of die nou wel of niet god was kan ik me niet meer herrineren.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:13 schreef SlimShady het volgende:
vet! die wil ik zien!
Yes!!!, dat is em! Thanx!quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:23 schreef Maarten1 het volgende:
De film begint met de landing in Normandië op D-Day 6 juni 1944. Kapitein Miller moet het hoofd bieden aan de Duitse vestingen op het strand. Na een bloederig gevecht is er een zekere Ryan omgekomen. Terwijl het ministerie van Oorlog de brieven aan het schrijven zijn komen ze erachter dat er nog twee Ryans zijn omgekomen. Aangezien het broers van elkaar zijn, treedt de speciale regeling in werking dat de overlevende broer James naar huis mag. Het probleem is dat James Ryan bij de paratroopers van de 101st Airborne Division ergens in Frankrijk is gedropt. Kapitein Miller krijgt de opdracht om soldaat Ryan op te sporen. Onderweg krijgen ze steeds meer de waanzin en gruwels van oorlog te zien en beginnen ze te twijfelen waarom het leger een groep mensen op pad stuurt om één soldaat te redden.
dat dacht ik dus ookquote:
Zoiets als "ik heb een film gezien over vier mannen die zich de Ghostbusters noemden en op spokenjacht gingen, maar ik weet de titel niet meer".quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:27 schreef Gutnre het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook
Dat je nog wel allerlei details weet, en de naam van de jongen (ryan + oorlog op google: dan kun je er niet omheen) en niet meer de naam van de film.
Moet wel een grapje zijn toch?
Nee weet gewoon heel weinig van films en van hoe je Keyser Söze schrijftquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit is een slechte grap?
Het is iig The Usual Suspects.
Tuurlijk is het een grapje. De tekst lijkt regelrecht van de site van de videotheek o.i.d. te komen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:27 schreef Gutnre het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook
Dat je nog wel allerlei details weet, en de naam van de jongen (ryan + oorlog op google: dan kun je er niet omheen) en niet meer de naam van de film.
Moet wel een grapje zijn toch?
Als er ook nog een scheermesje in voorkwam en wat lekkere dames, dan was het "Shaving Ryan's privates".quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:23 schreef Maarten1 het volgende:
10 Things I Hate About Youquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:12 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Een film, waar het draait om 2 dochters van een wat oudere man. De een is heel succesvol op date-gebied zeg maar, maar de andere juist niet. En de succesvolle mag pas weer daten als de ander ( haar zusje ) ook een date heeft. Die naam ben ik kwijt van de film.
heeft wel iets weg van Extreme Ghostbusters....quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef robbolo het volgende:
Ooit heb ik een tekenfilm gevolgd die op RTL5 werd uitgezonden, zo een 10 a 15 jaar geleden schat ik. T ging over een paar gasten die Bijvoorbeeld Dracula moesten verslaan, of achter een mummy aanmoesten. Een van de goeie gasten zat in een rolstoel, en was de whizzkid, maar die was eigenlijk een weerwolf.
Iemand enig idee waar ik t over heb?
My Secret Identityquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:26 schreef ikweetnix00 het volgende:
Een lastige serie:
vroeger, toen telekids ook nog elke dag door de weeks op tv was (eind jaren 80 begin jaren 90) om een uur of 4/5. Weet nog dat ik het soms niet kon kijken omdat ik moest voetballen
Gaat over een jonge gast die met behulp van een soort spuitbussen kan vliegen (de druk uit de spuitbussen drukt hem omhoog) en hiermee lost ie misdaden op. Er is ook een soort professor die hem helpt en de spuitbussen levert.....
Iemand enig idee???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |