Dit is het klaag topic nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:04 schreef Schanulleke het volgende:
Emotie. Wat moet ik daar nou weer mee. Eerst maar eens 30 dagen brainstormen en dan last minute een flutinzending doen.
Tevens TVP
Leuk dat je meedoetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:04 schreef Schanulleke het volgende:
Emotie. Wat moet ik daar nou weer mee. Eerst maar eens 30 dagen brainstormen en dan last minute een flutinzending doen.
Tevens TVP
Nu snel een zelfportret maken?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:04 schreef Schanulleke het volgende:
Tevens TVP
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:04 schreef Schanulleke het volgende:
Emotie. Wat moet ik daar nou weer mee.
Dan hebben we goed gekozen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:05 schreef k_man het volgende:
De rest bestaat trouwens ook grotendeels uit rukonderwerpen.
Nou, weten we jouw hobby ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan hebben we goed gekozen.
Photoshop-vrij toch? Kun je zo wat leuks met de achtergrond doenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:03 schreef Schanulleke het volgende:
Bedenk me opeens dat ik afgelopen zondag al wat had gemaakt. Even een keer overmaken met een betere achtergrond. Hoef ik daarna alleen even d'r speelgoed af te pakken.
[ afbeelding ]
zoals het derde drieluik...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:05 schreef k_man het volgende:
De rest bestaat trouwens ook grotendeels uit rukonderwerpen.
Alles is een potentieel klaagtopic. Daar is het een Nederlands forum voor.quote:
Ik ben niet tegen herhaling van onderwerpen, maar in dit 'nieuwe' rijtje zitten haast geen onderwerpen die we nog niet gehad hebben. Da's weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:14 schreef PankPinther het volgende:
[..]
zoals het derde drieluik...
kan daar geen maximum op komen?
Dan heb je dit jaar mooi de tijd om je te verbeteren en een winnende foto te maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen herhaling van onderwerpen, maar in dit 'nieuwe' rijtje zitten haast geen onderwerpen die we nog niet gehad hebben. Da's weer het andere uiterste.
Of gewoon weer dezelfde in te sturen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heb je dit jaar mooi de tijd om je te verbeteren en een winnende foto te maken.![]()
Dat was het punt niet. Het gaat erom dat we de helft van deze onderwerpen al eens eerder gehad hebben. En da's een beetje veel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Vast. Maar om eerlijk te zijn vind ik 5 jaar terug wel erg ver om daarvoor een onderwerp niet te kiezen, nietwaar?
Vind je dit al geblaat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef HMaster-II het volgende:
En nu mogen de dames Schanulleke en k_man stoppen met blaten en lief mee doen.
Inderdaad. We moeten nog uitdiepen dat de onderwerpen niet in spoilertags zijn gezet zoals in het brainstormtopic als geweldig compromis was voorgesteld. Jammer hoor, gemiste kans. Maar ach, het gaat toch maar om users he. Die moeten niet blaten maar 'leuk' meedoen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:59 schreef k_man het volgende:
Ik begin net los te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |