Call of duty 4quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:26 schreef roburt het volgende:
Medal Of Honor: Airborne en Assassin's Creed zijn mijn keuzes maar ik vroeg mij af of er betere waren.
Burnout paradise.quote:
Oetlul je zit in het ps3 topic.quote:
Call of Duty 4 ipv Medal of Honor... dat is een ding wat zeker is!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:26 schreef roburt het volgende:
Medal Of Honor: Airborne en Assassin's Creed zijn mijn keuzes maar ik vroeg mij af of er betere waren.
I tried to break the chain.quote:
Dat was erg leuk jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Storm81; nice race manmaar koop een camera
Een aantal multiconsole games zoals CoD4 enzo,... Volgens de fans exclusieve games zoals R&C en dat jungle spel,... volgens mij,... geen eenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:05 schreef roburt het volgende:
wat zijn op dit moment de beste games voor de PS3?
Ja ja kondig het spel nou maar aanquote:De vorige keer dat EGM dit beweerde, reageerde Sony dat het pure onzin is. En last but not least: volgens het blad wordt het vervolg op het magnifieke, briljante ICO binnenkort onthuld. Of het hier gaat om een echt vervolg of een spiritueel vervolg zoals Shadow of the Colossus dat ook was, is onduidelijk.
Uncharted: Drake's Fortune.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een aantal multiconsole games zoals CoD4 enzo,... Volgens de fans exclusieve games zoals R&C en dat jungle spel,... volgens mij,... geen een
Ratchet is Fantastisch Sjoquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een aantal multiconsole games zoals CoD4 enzo,... Volgens de fans exclusieve games zoals R&C en dat jungle spel,... volgens mij,... geen een
Als het goed is heb ik em vandaag ook binnen, lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
(misschien eens met een groep van Fok! )
Het leuke is dat ze de verschillende planeten waar je op terecht komt helemaal anders hebben vormgegeven en er allemaal erg mooi uit zien. Ook het surround geluid is goed te noemen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:01 schreef Gstyles het volgende:
Ratchet is grafisch helemaal top! heb tot nu toe alleen de demo gespeeld maar ben er behoorlijk van gaan likkebaardenCOD4 vind ik grafisch ook erg mooi!
Ik vind het alleen jammer dat er nauwelijks sprake is van een replay value.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
Het leuke is dat ze de verschillende planeten waar je op terecht komt helemaal anders hebben vormgegeven en er allemaal erg mooi uit zien. Ook het surround geluid is goed te noemen.
Ik vind het een zeer vermakelijk spel
Zijn in ontwikkelingquote:
Staat op pauze.quote:Eye-dentify
Is op de 360 uitgekomen (LOL).quote:Fatal Inertia
Ligt eraan als je alle golden bolts wilt vinden, kan je niet in 1x alles vinden, daarvoor moet je eerst het verhaal doorlopen en daarna weer teruggaan naar de planeten. Maar niet iedereen zal daar zin in hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat er nauwelijks sprake is van een replay value.
Heb de game zelf uitgespeeld nadat ik 'm geleend had van een vriend. Maar kopen hoeft nu dus even niet, misschien als budget titel.
Tracknummer krijg je niet omdat hij dat ook niet heeft, hij wordt via de gewone post verstuurd. Mijn exemplaar van VGP.ca is nog niet eens op de post gegaan.... Ach ja, ik heb er deze week toch geen tijd voor, dus zo erg is het nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef J.Clarkson het volgende:
Iemand DMC4 al binnen van 3bustymen?
Zaterdag kreeg ik een shipping conformation, maar geen trackingnummer oid.
Ah, ok. Hopen dat ie vandaag of morgen in de bus ligt...... Zal wel niet, maargoed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tracknummer krijg je niet omdat hij dat ook niet heeft, hij wordt via de gewone post verstuurd. Mijn exemplaar van VGP.ca is nog niet eens op de post gegaan.... Ach ja, ik heb er deze week toch geen tijd voor, dus zo erg is het niet
Fatal Inertia is uit op de 360 en komt straks uit op de PS3 en schijnt heel erg slecht te zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:38 schreef Fallen het volgende:
toch vraag ik me af wat er met titels als
8 days
Afrika
Eye-dentify
Wardevil
Fatal Inertia:
The Getaway
is gebeurd. Ik heb er echt helemaal niks meer over gehoord. Jammer, sommige leken me wel leuk.
Netjesquote:10.4 miljoen PS3 consoles verkocht
Nieuws | 06 februari 2008 - De officiële hardwarecijfers voor de PlayStation 3 zijn bekend. Sinds de launch in november 2006 zijn er 10.4 miljoen PlayStation 3 exemplaren verkocht. Door de recente introductie van het 40 GB model zijn er alleen al in het afgelopen kwartaal 4.9 miljoen exemplaren verkocht. Wat betreft software heeft de PS3 in totaal 54.4 miljoen exemplaren verkocht.
In dit fiscale jaar, wat loopt van 1 april 2007 t/m 31 maart 2008, heeft Sony tot nog toe 6.92 exemplaren verkocht. De doelstelling is verlaagd van 11 miljoen naar 9.5 miljoen, zo maakte het bedrijf onlangs bekend.
4ms is dan ook uitzonderlijk snel en zelfs bij die schermen (100 hrtz sharp en philips) zul je als je goed kijkt nog iets van onscherpte zien maar de meeste schermen zitten op 8ms en dat is echt te weinig.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mijn LCD-TV heeft helemaal geen last van ghosting oid. Zelfs voetbal kijken is 10x beter geworden door de snelle response-time. (4ms)
Weet je dat dat onzin is? Zelfs bij 12 ms zie je het amper. Gaming schermen van 2 jaar terug hadden toen ook 12-8 ms responsetijd. Zag je nooit wat van.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:28 schreef Tumble het volgende:
[..]
4ms is dan ook uitzonderlijk snel en zelfs bij die schermen (100 hrtz sharp en philips) zul je als je goed kijkt nog iets van onscherpte zien maar de meeste schermen zitten op 8ms en dat is echt te weinig.
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:36 schreef Cid het volgende:
DMC4 net gescoord bij MM in AlmereVanavond maar even los gaan
Erm... 64,- geloof ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Hopelijk ligt de mijne in de bus (import, cheap).
Veel plezier iig.
Damn, nou ben blij dat ik m online besteld heb. Dan maar 2 dagen extra wachten.quote:
Mja ik heb het niet zo op wachten als ik eenmaal iets betaald hebquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Damn, nou ben blij dat ik m online besteld heb. Dan maar 2 dagen extra wachten.
Tegoedbon vragen en wachten op Unreal Tournament 3.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:01 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nou heb dus Burnout gekocht maar vind het echt niet zo boeiend, het is wel leuk dat wel, maar ik zoek toch echt wat anders, persoonlijk vind ik het eigenlijk gewoon tegenvallen. CoD4 heb ik op me pc jammergenoeg
Ratchet heb ik ook al...
En Uncharted heb ik de demo van gespeeld en vond ik ook niet zo leuk. Wie o wie kan mij helpen!
Ik zou bijna zweren dat ik hem gister in de winkel heb gezien...quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Tegoedbon vragen en wachten op Unreal Tournament 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |