Call of duty 4quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:26 schreef roburt het volgende:
Medal Of Honor: Airborne en Assassin's Creed zijn mijn keuzes maar ik vroeg mij af of er betere waren.
Burnout paradise.quote:
Oetlul je zit in het ps3 topic.quote:
Call of Duty 4 ipv Medal of Honor... dat is een ding wat zeker is!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:26 schreef roburt het volgende:
Medal Of Honor: Airborne en Assassin's Creed zijn mijn keuzes maar ik vroeg mij af of er betere waren.
I tried to break the chain.quote:
Dat was erg leuk jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Storm81; nice race manmaar koop een camera
Een aantal multiconsole games zoals CoD4 enzo,... Volgens de fans exclusieve games zoals R&C en dat jungle spel,... volgens mij,... geen eenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:05 schreef roburt het volgende:
wat zijn op dit moment de beste games voor de PS3?
Ja ja kondig het spel nou maar aanquote:De vorige keer dat EGM dit beweerde, reageerde Sony dat het pure onzin is. En last but not least: volgens het blad wordt het vervolg op het magnifieke, briljante ICO binnenkort onthuld. Of het hier gaat om een echt vervolg of een spiritueel vervolg zoals Shadow of the Colossus dat ook was, is onduidelijk.
Uncharted: Drake's Fortune.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een aantal multiconsole games zoals CoD4 enzo,... Volgens de fans exclusieve games zoals R&C en dat jungle spel,... volgens mij,... geen een
Ratchet is Fantastisch Sjoquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een aantal multiconsole games zoals CoD4 enzo,... Volgens de fans exclusieve games zoals R&C en dat jungle spel,... volgens mij,... geen een
Als het goed is heb ik em vandaag ook binnen, lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
(misschien eens met een groep van Fok! )
Het leuke is dat ze de verschillende planeten waar je op terecht komt helemaal anders hebben vormgegeven en er allemaal erg mooi uit zien. Ook het surround geluid is goed te noemen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:01 schreef Gstyles het volgende:
Ratchet is grafisch helemaal top! heb tot nu toe alleen de demo gespeeld maar ben er behoorlijk van gaan likkebaardenCOD4 vind ik grafisch ook erg mooi!
Ik vind het alleen jammer dat er nauwelijks sprake is van een replay value.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
Het leuke is dat ze de verschillende planeten waar je op terecht komt helemaal anders hebben vormgegeven en er allemaal erg mooi uit zien. Ook het surround geluid is goed te noemen.
Ik vind het een zeer vermakelijk spel
Zijn in ontwikkelingquote:
Staat op pauze.quote:Eye-dentify
Is op de 360 uitgekomen (LOL).quote:Fatal Inertia
Ligt eraan als je alle golden bolts wilt vinden, kan je niet in 1x alles vinden, daarvoor moet je eerst het verhaal doorlopen en daarna weer teruggaan naar de planeten. Maar niet iedereen zal daar zin in hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat er nauwelijks sprake is van een replay value.
Heb de game zelf uitgespeeld nadat ik 'm geleend had van een vriend. Maar kopen hoeft nu dus even niet, misschien als budget titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |