Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:58 schreef Cynic het volgende:
Dat is wel akelig...
Hebben ze in Italië een beetje fatsoenlijk bier?
op selecte plekken schijnen ze belgisch bier te hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Cynic het volgende:
Nouja, dat is jammer. Maar het is er wel dus!
"happy hour" een flesje happy en een flesje hour en samen maken ze een drank die van 5% naar 40% loopt. Maar dat is onmogelijk want het wordt hooguit 10% (en dan moet je lang wachten) tenzij we er een destilatie setje bij doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Naar Rome gaan om vervolgens belgisch bier te gaan drinken, hebben we zoiets ook niet ooit in Boedapest gedaan?
[edit]BB, hoe zit het die ingeving die jullie daar hadden, iets met bier uit 2 flesjes..
Ik ben immer jong en naïefquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:36 schreef Cynic het volgende:
Jammer, het was best een goed idee
Maar toen waren we nog jong en naief
De laatste keer kwam ik terecht in Heerenveen en moest ik ¤100 dokken voor een taxi terug naar zwolle.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:27 schreef Cynic het volgende:
jij dronk toch wel eens whiskey?
Ehm, vertel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De laatste keer kwam ik terecht in Heerenveen en moest ik ¤100 dokken voor een taxi terug naar zwolle.
Biertjes gedronken met sm en hippie en aan het einde nog een paar whiskeys. In de 2 na laatste trein gestapt naar zwolle. Wakker geworden in heerenveen en toen ging er om 12 uur al geen trein meer terug en toen moest ik een taxi pakken.quote:
Van harte!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:12 schreef SuperWeber het volgende:
Er is gvd ook niemand die me feliciteert ofzo hè...
wanneer is het feestjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:12 schreef SuperWeber het volgende:
Er is gvd ook niemand die me feliciteert ofzo hè...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |