Hey!quote:Op maandag 4 februari 2008 11:18 schreef Cynic het volgende:
hoi!
haha die geur !quote:Op maandag 4 februari 2008 11:21 schreef Cynic het volgende:
Mijn pakje drinken ging lek in mijn tas. Ik liep vandaag ergens in een gebouw van de RUG op de bovenste verdieping en toen ik dezelfde weg terug naar beneden liep lagen er allemaal druppels op de trap. Dus ik dacht: "zo, daar heeft iemand met koffie geknoeid."
Liep ik buiten, voel ik inees dat er iets langs mijn been naar beneden druppelt. Nou was het wel vroeg, maar ik was wel zo wakker dat ik niet zomaar in mijn broek aan het pissen was.
Maar goed, sinaasappelsap in je broek en in je tas is ook niet alles
Erase me heet die geloof ikquote:Op maandag 4 februari 2008 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hey!
leuk concert zaterdagZit een fijne solo in dat 'release me.
Beetje deo erover en je ruikt er niks meer van.quote:
Ohjaquote:Op maandag 4 februari 2008 11:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Erase me heet die geloof ik
En normaal gesproken hoor Marco er niet dwars doorheen te zingen
Volgens mij is de stemming van Marco nogal afhankelijk van de hoeveelheid bier die hij drinkt.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohjaerase me haha ik zat zo op te letten om titels te onthouden.
Toch was marco wel goed bezig "kennen jullie monument nog" [publiek steekt hand op] "nou ik niet" en "dit is van ons album atlantic uit 1986" die vond ik toch wel memorabel
Iddquote:Op maandag 4 februari 2008 11:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens mij is de stemming van Marco nogal afhankelijk van de hoeveelheid bier die hij drinkt. [afbeelding]
Maar er zaten wel een paar mooie bij inderdaad. Onze versie van "Rocking in the free world" was ook bijzonder [afbeelding]
jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:58 schreef SuperWeber het volgende:
*Vroeg...
We zijn trots op NL als we met z'n allen naar Peter R de Vries kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:55 schreef Cynic het volgende:
,,Wanneer zijn we trots op Nederland? Als we met z'n allen naar het Nederlands elftal kijken. Daarom is dit mijn logo'', aldus Verdonk. ,,Het symboliseert samenwerking en teamspirit.''![]()
Als dat geen populisme is, weet ik het ook niet meer.
* Bosbeetle ookquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:11 schreef Cynic het volgende:
ja dat waren ook wel forse kijkcijfers inderdaad....
Maar daar heb ik niet aan meegedaan!
Ik ben zo'n rebel!
* SuperWeber wel...quote:
ja dat dusquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:42 schreef Cynic het volgende:
hoi!
quote:
hersentumorquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:35 schreef Cynic het volgende:
Klinkt als goed nieuws!
Waar was je dan bang voor?
aaggh dat was ik dusquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hersentumor [afbeelding] (ik ben ook zo'n stresskip [afbeelding] )
Nee dat is waar. Ik heb al wel heel erg lang klachten, en die gaan steeds niet over en ik weet ook niet waar het vandaan komt... daar word je best paranoia vanquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:26 schreef Cynic het volgende:
Dat kan je inderdaad ook maar beter niet in je hoofd hebben.
Maar dan had je wel klachten?
Ik neem aan dat je niet zomaar 'denkt' dat je een hersentumor hebt?
Dat kwam omdat mijn kots dan bevroor voordat het de grond raaktequote:Op donderdag 7 februari 2008 09:53 schreef Bosbeetle het volgende:
De 'oude' weber is terug, in finland kotste je veel minder
Daar ben ik wel benieuwd naarquote:
Watershed
"Watershed" is the name of Opeth´s 9th studio observation. The album has just been mixed and mastered by Jens Bogren with M. Åkerfeldt. The album consist of 7 songs and the titles are as follows:
1. Coil
2. Heir Apparent
3. The Lotus Eater
4. Burden
5. Porcelain Heart
6. Hessian Peel
7. Hex Omega
All the songs have been written by M. Åkerfeldt apart from "Porcelain Heart" which was co-written with Fredrik Åkesson. One additonal track, "Derelict Herds" has also been recorded and this was written by Mikael Åkerfeldt and Per Wiberg. On top of this, 3 cover songs has been recorded. "Bridge of sighs" from Robin Trower´s 1974 Lp with the same title, "Den ständiga resan" (sung in Swedish) by Marie Fredriksson as well as the classic Alice in Chains song, "Would?".
The album was recorded at Fascination street studios during November 1 and December 13. Some addtional recordings were done between January 3rd and 7th. Produced by Jens Bogren and Mikael Åkerfeldt and Opeth.
Says Mikael Åkerfeldt: "I´ve worked so hard with these songs for quite some time now, I´ve listened to 'em a zillion times. I don't hate them just yet! The album sounds great sonically and I think I can hear us evolving as the record plays on. It is taking us somewhere musically and I don't know where. It's very exciting to say the least! I can't remember having enjoyed a recording this much ever before."
The cover was (as usual) designed by Travis Smith in co-operation with Åkerfeldt. Release date is yet to be confirmed but Roadrunner worldwide will have it out sometime in the Springtime of this year.
verkapte ik-heb-een-spel-uitgespeeld-postquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hé beetle, wist je dat Mike Patton ook stemmen doet voor computerspellen? Ik kwam er pas achter toen ik het spel (the Darkness) uitgespeeld had en ineens z'n naam voorbij zag komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |