Dank je.quote:
Hmmm, ja dan is het wel lastig. Veel water drinken helpt ook enorm. Weinig alcohol trouwens ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ga ik dat ook eens wat proberen. 2e keer opscheppen doe ik sowieso al niet. Snoepen ook niet, tussendoortjes ook niet...
Dank!
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef Houniet het volgende:
Goed hoor. Ik heb weekend! sssssst [ afbeelding ]
Wauw, dat is wel echt veel zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoeveel drinken jullie eigenlijk op een dag. Ik ben al regelmatig op diabetis getest omdat ik altijd enorm veel drink. Even een voorstelling: Wanneer ik zomers 3 college's van 1,5 uur achter mekaar aan heb dan heb ik sowieso tussen de 3 en de 4,5 liter water op. Verder drink ik denk ik al met al wel 4 liter per dag als het niet meer is ('s winters).
Elk lichaam is anders he, de een heeft het harder nodig dan de anderquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Sterven jullie niet af van de dorst? Ik heb altijd echt bijna altijd dorst. Bij het eten heb ik ook wel vaak zo'n schenkkan met 1,5 liter water. Die gaat meestal ook wel op!
Beide zoveel mogelijk elke dagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:14 schreef eer-ik het volgende:
Ik zuip altijd veel.
zowel van drank als gewoon normaal vocht.
Maar drank meestal maar alleen vrijdag en zaterdag.
A. jij rukt teveelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Sterven jullie niet af van de dorst? Ik heb altijd echt bijna altijd dorst. Bij het eten heb ik ook wel vaak zo'n schenkkan met 1,5 liter water. Die gaat meestal ook wel op!
B. ben ik bijna zeker van. Ik heb tegenwoordig weer energy voor 15 man en ben al heel vaak op diabetis getest. A. en C. wil ik bekennen nog ontkennen, het moet 1 van de 2 zijn maar welke?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:19 schreef HansU het volgende:
[..]
A. jij rukt teveel
B. je hebt inderdaad diabetes.
C. je lichaam heeft gewoon veel vocht nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |