oh ja hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:13 schreef HansU het volgende:
[..]
naast in je privé tijd ook onder werk tijd vermeld?
quote:
Daarom, als je goede wil en inzet toont ben je al een heel eindquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef Etcetera het volgende:
hier ookhyven msnen privedingen regelen
![]()
het is maar net hoe je jezelf opstelt. zoals die collega van je, dat werkt nooit natuurlijk. maar als je wel werkt, en af en toe ook eens wat anders doet is er niks aan de hand lijkt mij
Wel, behalve dat ik 40u in de week stage loop voor een opleiding die ik niet eens leuk vind heb ik daarnaast mn werk nog(taxichauff) en dat vind zich plaats op vrijdag en zaterdagnacht. Wat dus betekent dat ik alleen maar een zondagavond heb als weekend.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:37 schreef Etcetera het volgende:
wat moet je doen dan? ben te lui om terug te lezen
Andere opleiding zoeken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wel, behalve dat ik 40u in de week stage loop voor een opleiding die ik niet eens leuk vind heb ik daarnaast mn werk nog(taxichauff) en dat vind zich plaats op vrijdag en zaterdagnacht. Wat dus betekent dat ik alleen maar een zondagavond heb als weekend.
/wrists
Nu nog niet...quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:46 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij werkt Erik al...
jaquote:
ging goed?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu nog niet...
Maar ik kom wel net bij sollicitatie vandaan
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja
[..]
ging goed?
was een geintje he, ik weet wel dat je bezig bent met solliciteren enzo
Ik zit op werk altijd via remote desktop naar huis, dit vind mijn baas ook niet erg. Hij zit af en toe ook wel is mee te kijken wat ik thuis allemaal doe.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef Etcetera het volgende:
hier ookhyven msnen privedingen regelen
![]()
het is maar net hoe je jezelf opstelt. zoals die collega van je, dat werkt nooit natuurlijk. maar als je wel werkt, en af en toe ook eens wat anders doet is er niks aan de hand lijkt mij
dan zou ik het ook afmakenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:53 schreef Sok41 het volgende:
Toch wel afmaken waar ik mee bezig ben, laatste jaar...
en daar gaat het om tochquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik zit op werk altijd via remote desktop naar huis, dit vind mijn baas ook niet erg. Hij zit af en toe ook wel is mee te kijken wat ik thuis allemaal doe.
Maar ik werk er inmiddels ook al een tijdje en men baas is dan ook tevreden over me
Inderdaad, een beetje geven en nemen is het. Ik sta altijd paraat en als ik een keertje tot 7 uur moet werken en ik ben om half 9 thuis vind ik dat niet zo erg. Net zo min hij het erg vind als ik eventjes een kwartiertje nieuws aan het lezen ben / even aan het msnen ben of iets in die trent.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zou ik het ook afmaken
[..]
en daar gaat het om toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |