Goed plan meis, ik ga er ook afquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:37 schreef BrandX het volgende:
ik moet zo ook maar eens gaan geloof ik, wil ik morgen nog wat waard zijn
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed plan meis, ik ga er ook af
Had hem op mijn pc gevonden en vond hem ook wel tofquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik vind 'm cool
Hehe, ik ben een beetje muziek aan het luisteren en aan het bedenken wanneer ik ga slapenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Had hem op mijn pc gevonden en vond hem ook wel tofik ben trouwens aan het painten. keitof.
niet slapen kan ook. nja. als je om dit tijdstip gaat painten krijg je dit soort dingenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik ben een beetje muziek aan het luisteren en aan het bedenken wanneer ik ga slapen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:30 schreef MASD het volgende:
[..]
niet slapen kan ook. nja. als je om dit tijdstip gaat painten krijg je dit soort dingen
[ afbeelding ]
Het is ONZ mod zG btw.
blijft paint hequote:
Hehe, dat is waarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:40 schreef MASD het volgende:
[..]
blijft paint heen touchpad van de laptop helpt ook niet echt mee.
Dorst.even wat drinken.
Ja dat is niet helemaal goed idd. Ik was vanavond gewoon ff over m'n slaap heen, normaal slaap ik wel goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:51 schreef MASD het volgende:
Dorst weg
Ik zit er serieus aan te denken slaappillen ofzo aan te vragen. Dit gaat al een paar maanden zo.
Mwah, ik kijk wel.quote:
whehehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 05:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk wel.
Ik heb m'n portie slaap wel gehad.
Had die film aangezet gister, kan me er niks van herinneren
Ik weet alleen wel dat ik geen half uur heb meegekregen
de vroege ploeg is al wegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 05:22 schreef eer-ik het volgende:
+ ik vraag me af hoelaat de ochtend baggerploeg langskomt hier, wil dat ook wel eens meemaken
Nee joh, die komt nog.quote:
oh hullie.....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 05:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee joh, die komt nog.
Zo rond 6 uur/half 7 geloof ik.
Die ploeg bedoel ik, die nog net effe wat posts doet hier, voordat ze naar werk gaan
Ik dacht dat je zei: Huiliequote:Op dinsdag 29 januari 2008 05:30 schreef Muck het volgende:
[..]
oh hullie.....
ja, die zie ik ook nooit
nee húlliequote:Op dinsdag 29 januari 2008 05:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei: Huilie
Ik dacht al, huilie? wtf?
Volgens mij is m'n huisbaas op vakantie ofzo, paar dagen al niet gezien
Hullie kan ik ook wel ja, maar ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 05:35 schreef Muck het volgende:
[..]
nee húllie
je woont in utreg, hullie zou je weleens gehoord moeten hebben
mijn huisgenote is ook op vakantie
en ik ga weer proberen te slapen
fucking koppijn en ik mag geen paracetamol meer![]()
/mad
Moest dat dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:22 schreef DaMart het volgende:
Zo, even ontbijt maken.
En dit is géén MUZ-TT
Okquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat was unaniem besloten in het vorige deel![]()
.
Sjoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:25 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh
Ik dacht al, waar zit m;n kloonquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:37 schreef Pheno het volgende:
*kloon meldt zich
quote:
moest even wat notes zettenquote:
Weer een nieuwe pagina van mijn notes volgespamd?quote:
Ah, je hebt m'n werk weer gedaanquote:
Ik ben al bijna 2 uur wakker.quote:
Ja, nog even en er kan gemuckt worden in je notes!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:41 schreef OA het volgende:
[..]
Weer een nieuwe pagina van mijn notes volgespamd?
Je zal maar trek hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:47 schreef Pheno het volgende:
Eerst even een kwartier wachten, dat eten en douchen.
Kutmedicijn, moet je een uur wachten voordat je kan eten
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:47 schreef Pheno het volgende:
Eerst even een kwartier wachten, dat eten en douchen.
Kutmedicijn, moet je een uur wachten voordat je kan eten
Wat een lul hè.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:44 schreef eer-ik het volgende:
Toch de buurman nog even uitgescholden omdat ie om half 7 herrie maakt met zijn auto en mij daarmee wakkermaakt.
Das kut.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, je hebt m'n werk weer gedaan
[..]
Ik ben al bijna 2 uur wakker.
Was gister erg vroeg in slaap gesukkeld, en na 6 e 7 uur slaap hoef ik niet meer.
En dat was om effe over 5 al het geval
Gaat daar ook bij 300 een slotje op?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nog even en er kan gemuckt worden in je notes!
Doe je goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:44 schreef eer-ik het volgende:
Toch de buurman nog even uitgescholden omdat ie om half 7 herrie maakt met zijn auto en mij daarmee wakkermaakt.
Ja, het is wel echt om scheitziek van te worden.quote:
quote:
Whehe, ik was niet de enige die 'm zag zo te zienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...vooral die tekst ernaast ook... welke banner?
Goeie ouwe tijd?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:56 schreef Pheno het volgende:
Ik zie geen banners
Mwoah, ik vind het wel prima weet je...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:55 schreef OA het volgende:
Das kut.
Hoef je niets te doen, ben je er nog vroeg uit...![]()
Ik heb er nog wel eentje op de plank liggen, die volgens mij nog geen notes heeft...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je weer een nieuw account aanmaken.
Dat is zeker waar!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het wel prima weet je...
Ik vind het op een of andere manier prettiger dan dat ik er laat uitga, nu 'heb ik nog wat aan m'n dag'.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje een paar op de plank liggen, die volgens mij nog geen notes heeft...
light versiequote:
50 jaar lego.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:04 schreef eer-ik het volgende:
Waar is dit goed voor?
[ afbeelding ]
[..]
Dacht al zoiets
google in legoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:04 schreef eer-ik het volgende:
Waar is dit goed voor?
[ afbeelding ]
[..]
Dacht al zoiets
Lego technik was vroeger de bomquote:
Meestal krijg je te zien waar het over gaat als je met je cursor erop gaat staan. klikken kan soms ook. Al met al is lego roxxor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bestaat dat 50 jaar?
[..]
Looks like it
quote:
Lego ftw iddquote:
Echt?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Meestal krijg je te zien waar het over gaat als je met je cursor erop gaat staan. klikken kan soms ook. Al met al is lego roxxor.
Whehe, waar moet je uit kiezenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:09 schreef Pheno het volgende:
Ik haat keuzes
tig landenquote:
N00bquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:12 schreef eer-ik het volgende:
*PERSONAL NOTE: MOET 131+ POSTS HALEN IN 1 TOPIC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |