Weer een poosje terug maar nog even over de afgelopen foto's
Jelief wat een mooi meisje is Emma en wat een leuke pyjama!! (is dat ondergoedsetje ook van de HEMA? Vind ik wel erg leuk!)
Slapende Maarten bij papa is ook erg cute.
Meike wat goed dat zelf eten

Libel; wat lief (én ondeugend) zijn die mannen van jou!
Nathan met de blauwe mond

jeetje, wat een eng gezicht!! SChrik je toch ook van! Heel lieve slaapfoto’s ook
Jet

; Wat een ontzettend mooie kijkers heeft dat meisje zeg!
Sugar: mooie kindjes en wat grappig, ze kijken op precies dezelfde manier!!
Memmel: ik verbaas mij iedere keer weer over de hoeveelheid haar van Anna, het staat haar zó goed! En het maakt een stuk ouder ook.
Luchtbel pfoe wat is Jolie inderdaad al groot zeg! Knappe meid hoor met mooie balletschoentjes!!
Junah, wat een mooie meid met mooi haar!! ECht, ik moet hier wat vaker gaan kijken want van een hoop kindjes heb ik nogsteeds als baby in mijn hoofd zitten
Ruben is echt te cute gewoon! Dat gaapje

*zucht* hier is dat alweer een jaar terug.. de tijd gaat echt snel!!
Schattige flens-foto’s in Tuinpakjes.. Leuk!!!!
Arme Suus ook al verkouden

; Mooie foto;s weer. Je ziét haar ook gewoon met de week groeien lijkt het.
LadyS supermooie foto’s van je mooie meiden! Leuk om zo hun karakter terug te zien in die foto’s!
Sugars bios foto’s zijn ook erg mooie geworden! Dat ingespannen gezichtje

Vivi: Wow! Stoere foto van jullie saampies op de fiets!!

Hihi en paaien met rozijntjes bij de kapper. Heeft hij goed stilgezeten? En vrolijk op de schommel

Haha Sara-tima en Sara Hilton :8
Bokito

Hoe is hij er ooit uit los gekomen??
Mikael kijkt echt helemaal heppy de peppie op die foto!
Texelonia ook al zo’n mooie serie foto’s!! Zo zie je maar dat je voor zulke foto’s niet altijd naar verweggistan hoeft

Haha Ronja met de norrit

Had het goed gedaan bij Halloween denk ik.
Stoere Finn is ook lief!! Lekker bezig bijtje volgens mij.
BE wat een kanapperd is Sasha ook zeg! Heel herkenbare foto van het zware hoofdje.
Vicky Geertje is leuk he! Wij wonen er nu niet z over vandaan dus komen er ook nog weleens. Heel leuke foto’s!!
Haha de bananenfoto is erg schattig. Ik word er helemaal vrolijk van.
Weer Jet met haar mooie ogen

En de poes zit foto is ook schattig!
Kim, ook een mooie, vrolijke meid!!
WOW Demi is een echte kunstenares!! Wat mooi zeg!!!
Zo! Toen waren we er weer doorheen.. Moeilijk om niet bij iedere foto gewoon maar

neer te zetten

Wij zijn afgelopen weekend naar Center Parcs geweest. Vanavond eens kijken of we daar nog mooie plaatjes aan over gehouden hebben.