[stereotype]quote:Op maandag 18 februari 2008 08:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Waar staan de Hollanders bekend om?
Het uitvinden van koperdraad.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je hetero bent, dan heb je met deze vraag het levende bewijs van het genoemde cliché geleverd!!quote:Op maandag 18 februari 2008 08:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja ik weet wel wat een Brazilian wax is, maar ik begreep je opmerking niet omdat ik deze regelmatig tegenkom bij bedpartners. Of is het dan de bikini / string wax die ik tegenkom?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:52 schreef Bora-Bora het volgende:
Als je hetero bent, dan heb je met deze vraag het levende bewijs van het genoemde cliché geleverd!!![]()
![]()
Een aanwijzing?
Dit is niet typisch Nederlands:
http://www.youtube.com/watch?v=kKRKo113xwA
Niet heel veel, maar ik ben een niet vreselijk onaantrekkelijke, vrolijke, single 30plusser in de grote stad. Dat gaat best goed. Kun jij daar niet over meepraten dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:01 schreef k_man het volgende:
Heb jij dan zoveel wisselende contacten?
Ik kan het ook even niet helemaal volgen: wàt kom je nou regelmatig tegen bij bedpartners??quote:Op maandag 18 februari 2008 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja ik weet wel wat een Brazilian wax is, maar ik begreep je opmerking niet omdat ik deze regelmatig tegenkom bij bedpartners. Of is het dan de bikini / string wax die ik tegenkom?
Nou nou, ben je nou niet een beetje al te somber over de situatie?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:36 schreef k_man het volgende:
Ik ben lelijk als de nacht, chagrijnig en sociaal gehandicapt... dus nee.![]()
Ja ik denk dus altijd een Braziliaanse Wasbehandeling, maar ik heb ook al andere namen gehoord en weet niet wat het verschil is tussen bikini / string / brazilian wax.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik kan het ook even niet helemaal volgen: wàt kom je nou regelmatig tegen bij bedpartners??
(Ik heb wel een hoop suggesties, maar laat ik die maar voor me houden....^^)
Je kan zeggen wat je wil over k_man, realistisch is hij vaak wel.quote:Nou nou, ben je nou niet een beetje al te somber over de situatie?
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja ik denk dus altijd een Braziliaanse Wasbehandeling, maar ik heb ook al andere namen gehoord en weet niet wat het verschil is tussen bikini / string / brazilian wax.
Dàt is nou een sympathieke opmerking!quote:Je kan zeggen wat je wil over k_man, realistisch is hij vaak wel.
Ik wentel mij in zelfmedelijden.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:16 schreef Vogue het volgende:
Zeg K man, lekkere hoge dunk heb jij van jezelf of nietToen ik je ontmoette in Brussel vond ik die 3 punten nog wel meevallen
Maargoed ik ken je verder niet in het dagelijkse leven dus ik weet niet hoe sociaal gehandicapt je bent
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:21 schreef Vogue het volgende:ik zat net in mijn uppie te eten. Krijg je als je op reis bent. Ik vind het prima om alleen op reis te zijn maar ik heb een hekel aan alleen eten. Dus meestal rij ik naar de supermarkt en haal daar brood en kaas ofzo. Maar nu, ik zit voor 3 nachten in een all inclusive hotel (laatste nacht). En die manager zei dat ik het eten MOEST proberen. Het was dan ook heel lekker
Maargoed. Er zat een Engels bekakt stel naast me en die vrouw zat me de hele tijd aan te staren. Zegt ze tegen haar man: I think she is German. Zegt haar man, no, she is Swedish. Loot at her face and hair colour. Zegt die vrouw weer, what is she doing here alone? So sad, you think she is on holiday?
Vorige week geen vertraging, maar gewoon m'n hele vlucht geannuleerdquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:24 schreef Bora-Bora het volgende:
DutchTrain heeft vertraging...
Welcome back!
Ik heb er geen moeite mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:48 schreef Fogel het volgende:
Alleen eten is inderdaad niks.
Voor de duidelijkheid, we hebben het hier niet over eten bij de Mac, maar over eten in een restaurant (zo'n plek waar je met een mes en vork - dat zijn van die metalen voorwerpen... nou ja, ach laat maar)quote:
En dat in de laatste dagen van dit topicquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoi, ik kom ook maar weer eens m'n kop om de hoek steken.
maar niet de laatste dagen van het instituut SCquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En dat in de laatste dagen van dit topic![]()
mwah, 1-2 weken Georgië in april, 2 weken St. Petersburg en Karelië in juli.quote:Nog spannende reizen gepland?
Die staan al lang op mijn lijstje van te bezoeken landen. Helaas is de verlofdagenstructuur aangepast op het werk, is dus lastiger om verlof bij elkaar te schrapen om weer een keer lang weg te gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:12 schreef k_man het volgende:
Ivo ben jij eigenlijk wel eens in Oezbekistan, Kazachstan, Turkmenistan of Kirgizië geweest?
Ja, schitterend inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:13 schreef k_man het volgende:
Oh, en ik heb hier een serie waanzinning mooie foto's van mijn tripje naar Barcelona neergepleurd.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:48 schreef Fogel het volgende:
Ga je weer fietsen?
Je reed de Birkebeiner toch?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
![]()
Journalistiek fietsen, heb ik ook al eens in jouw buurt gedaan.
Ik moet toegeven, prachtige foto´squote:Op woensdag 20 februari 2008 23:13 schreef k_man het volgende:
Oh, en ik heb hier een serie waanzinning mooie foto's van mijn tripje naar Barcelona neergepleurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |