vroegerquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:21 schreef Vogue het volgende:
(het is hier 5 uur later als in NL).
Ja da's waar.quote:
Heb je misschien een nieuwe website die je met ons wil delen ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:15 schreef flipsen het volgende:
Ik voel een rel aankomen!
Niet als Vogue geen internet-verbinding heeft, vanavond.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:15 schreef flipsen het volgende:
Ik voel een rel aankomen!
Rel n°2?!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je misschien een nieuwe website die je met ons wil delen ?
Ik wel!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:22 schreef DutchTrain het volgende:
Heb je misschien een nieuwe website die je met ons wil delen ?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:39 schreef Vogue het volgende:
Tjee wat een stomme watjes-opmerking, UIO![]()
![]()
Ik ben ook niet zo in de stemming, helaas.quote:Ik ben niet zo goed in rellen.
Klinkt gaaf, Vogue!quote:Ben uitgenodigd om zaterdag met een cruise mee te gaan en dan te gaan snorkelen met zeeschildpadden.
Een verse om te testen of iemand zich aangesproken voeldequote:Op donderdag 14 februari 2008 00:31 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Is dat het vervolg op rel n°1, n°2, of een nieuw opstootje?
Is het ook gelukt om dat ticket te kopen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:39 schreef Vogue het volgende:ja de 85 USD ga ik claimen bij mijn werkgever. Maar hij zal er niet blij mee zijn
Ik belde naar Martinair in Cancun om een ticket te regelen dus het was wel werkgerelateerd.
Ik ben niet zo goed in rellen. En het is hier inderdaad 5 uur vroeger. En ik heb ook hier wireless
Vandaag goed dagje gehad, veel hotels gezien en contacten gelegd. Ben uitgenodigd om zaterdag met een cruise mee te gaan en dan te gaan snorkelen met zeeschildpadden.
Ik ga eens kijken of ik ergens eten kan scoren hier
Ach mens, krijg een cruise cadeau of zo.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:39 schreef Vogue het volgende:
Met the Man of my Life: mijn Husband!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:13 schreef Vogue het volgende:
Bora Bora, met wie heb jij Valentijnsdag gevierd?
Ah, ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Verrek, je bent een vrouw. Ik moet toch eens vaker op profielen kijken.
Grijns.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:31 schreef flipsen het volgende:
Goed, dan ga ik nu de stad in, nieuw zomerjurkje kopen voor Brazilië en m'n ladyshave is ook aan vervanging toe...![]()
Vergeet de Brazilian wax nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige![]()
Goed, dan ga ik nu de stad in, nieuw zomerjurkje kopen voor Brazilië en m'n ladyshave is ook aan vervanging toe...
Oh kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |