abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56378643

Ik laat me graag verrassen..
quote:
Actievoerende politieagenten boos op FC Groningen

De sympathie voor FC Groningen heeft bij de politie in Groningen een gevoelige knauw gekregen. De reden zijn verwikkelingen in de aanloop naar vakbondsacties van de agenten vorige week woensdag bij de Euroborg. De politiebonden deelden voorafgaande aan de wedstrijd tegen NEC Nijmegen rond het stadion flyers aan het publiek uit. Aanvankelijk wilden de agenten dit in goede harmonie met FC Groningen regelen, maar de club muntte niet uit in behulpzaamheid. In kringen van het actiecomité in Groningen valt te beluisteren dat de clubleiding voortdurend barrières opwierp om de actie tot een succes te maken.

"Er waren bezwaren tegen de flyers omdat ze rotzooi rond het stadion zouden veroorzaken", zegt een van de actievoerende agenten. FC Groningen wilde eventueel accepteren dat de flyers na afloop van de wedstrijd zouden worden uitgedeeld. "Dan heeft zo’n actie geen zin. We zouden ook in een van de ruimtes van de Euroborg koffie kunnen drinken, maar ook dat ging niet door."

"FC Groningen wilde niet dat wij voor de wedstrijd de flyers uitdeelden. De mensen konden er propjes van maken en op het veld gooien. Toen was plotseling het argument dat de flyers in brand gestoken konden worden", vervolgt een lid van het actiecomité. Onder de actievoerende agenten is onbegrip en boosheid over de houding van de voetbalclub. "Ze zijn blijkbaar vergeten dat de Groninger politie al die jaren in het Oosterparkstadion mede heeft gezorgd dat wedstrijd konden worden gespeeld."

De handelwijze van FC Groningen staat in schril contrast met de ontvangst twee dagen later bij de voetbalclub Veendam. De agenten kregen alle medewerking en mochten zelfs in sponsorruimtes hun boodschap uitdragen en discussiëren met bezoekers van de wedstrijd tegen ADO Den Haag. Mocht half februari (17 februari) nog geen overeenstemming zijn bereikt over een nieuwe politie-CAO dan gaan in Groningen nu al stemmen op om de politiebegeleiding van de thuiswedstrijd tegen AZ op te schorten.

"Het is een officiële risicowedstrijd dus dan kan de burgemeester besluiten of hij een dergelijk duel wel zonder politie-inzet wil. FC Groningen heeft dat aan zichzelf te danken door zo kinderachtig te doen", verwoordt een van de actievoerders. De directie van FC Groningen was gisteren niet in de gelegenheid te reageren. Volgens woordvoerder Richard van Elsacker heeft het management van de club het te druk met alle transferperikelen. (bron: DvhN, Menno Hoexum)
Ja man, krijg je vast sympathie voor als je gaat staken bij een voetbalwedstrijd.
Ga lekker boeven vangen ofzo...

[ Bericht 16% gewijzigd door venomsnake op 29-01-2008 09:44:36 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56379160
verwende jochies bij de politie
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:58:50 #53
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_56379241
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:28 schreef venomsnake het volgende:
"Ze zijn blijkbaar vergeten dat de Groninger politie al die jaren in het Oosterparkstadion mede heeft gezorgd dat wedstrijd konden worden gespeeld."
Alsof ze daar geen salarisstrookje voor hebben gehad. Als ze dat vrijwillig hadden gedaan, hadden ze van mij zelfs wel twee bakkies koffie kunnen krijgen.
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 januari 2008 @ 10:00:37 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56379276
Jans

Verslaggever: Gaat u groningen nog verlaten ?
Jans: Ajax heeft me gevraagd, maar ik ga niet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56379912
Te veel spelers gaan weg
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_56381384
even een tvp om alle transfers bij te kunnen houden..

Was het maar vast weekend.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:54:02 #57
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56381888
Blijft jammer dat Lindgren weg is..
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:59:57 #58
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56382033
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:32 schreef Ephemera het volgende:
even een tvp om alle transfers bij te kunnen houden..

Was het maar vast weekend.
Liever niet. Nog een middenvelder erbij lijkt me wel noodzaak.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:09:27 #59
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56382266
Ik verwacht wel dat er nog een speler komt.

Mooi om te zien dat het zo goed gaat met de FC.. Tot voor een paar jaar geleden speelden ze nog tegen degradatie en alles en nu draaien ze mee als echte subtopper. Ik moet misschien weer eens wat vaker wedstrijden meepakken denk ik. Ver is het niet voor me
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_56384144
Hans Nijland komt nog met een verrassing

http://fcgroningen.blog.n(...)g-met-een-verrassing
Twinning = boring
pi_56384295
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef Inca het volgende:
Hans Nijland komt nog met een verrassing

http://fcgroningen.blog.n(...)g-met-een-verrassing
zoals scout Roy Beukenkamp gisteren tegen volkskrant zei:
Beukenkamp: 'Lindgren was het hart van ons team. Dat is er uitgerukt. Nu is het aan ons een opvolger aan te dragen, voordat de transferdeadline op 31 januari verstrijkt. Dat zal niet gemakkelijk zijn, maar het maakt dit werk zo leuk. Laat je verrassen, zou ik zeggen.'

Ik houd wel van verrassingen!
pi_56384515
quote:
Obodai in beeld bij FC Groningen
door onze Telesportredactie

GRONINGEN/WAALWIJK - Nadat FC Groningen achter het net viste bij Vitesse om Theo Janssen binnen te halen is de aandacht verlegd naar Waalwijk. De bij RKC spelende Anthony Obodai zou de opvolger kunnen zijn van Rasmus Lindgren, die maandag met het Engelse Fulham overeenstemming bereikte.

De Ghanese middenvelder was eerder bij Vitesse in beeld als opvolger van Janssen. Aangezien Janssen in Arnhem blijft ligt de mogelijkheid open voor Obadai om toch weer in de eredivisie te voetballen. Dat is ook de grote wens van de 25-jarige speler van de koploper in de Jupiler League.
Maar goed, eerst maar even afwachten De telegraaf heeft het wel vaker mis als het om de FC gaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 29-01-2008 13:39:15 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56384672
Moeilijke jongen die Obodai.
pi_56384680
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maar goed, even afwachten De telegraaf heeft het wel vaker mis als het om de FC gaat.
Liever niet.
pi_56384741
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maar goed, eerst maar even afwachten De telegraaf heeft het wel vaker mis als het om de FC gaat.
klopt iig niets van van dit bericht:
De bij RKC spelende Anthony Obodai zou de opvolger kunnen zijn van Rasmus Lindgren, die maandag met het Engelse Fulham overeenstemming bereikte.

Lindgren naar Fullham?
De journalistieke gedachte zit erg laag bij de TELEVAAG...al jaren...
pi_56384769
Hehe
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:48:24 #67
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56384925
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Moeilijke jongen die Obodai.
zal dus wel binnen 1,5 jaar dan naar Ajax gaan he.
pi_56385262
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:48 schreef Prosac het volgende:

[..]

zal dus wel binnen 1,5 jaar dan naar Ajax gaan he.
Welnee joh. Laat hem maar ekker in het weiland bij jullie rotten.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:07:13 #69
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56385363
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Welnee joh. Laat hem maar ekker in het weiland bij jullie rotten.
dat zeiden ze een aantal jaren geleden ook van Lindgren.
En een weiland balt beter dan die zandduinen in de Arena.
pi_56385526
quote:
RKC Waalwijk laat Obodai niet gaan

FC Groningen zou volgens Telesport interesse hebben in de Ghanees Anthony Obodai. Diens werkgever RKC Waalwijk wil hem echter niet laten gaan, gaf algemeen directeur Henry van der Vegt aan in een reactie.

"Ik ben niet bekend met die interesse en FC Groningen heeft zich dan ook niet gemeld", reageert de beleidsbepaler op het gerucht tegenover VoetbalPrimeur. "Maar wij laten Anthony onder geen beding vertrekken. We willen kampioen worden in de eerste divisie en daarom laten wij niemand gaan in de winter."

Dat Groningen mogelijk miljoenen te besteden heeft na de transfers van Bruno Silva, Rasmus Lindgren en Erik Nevland doet niets af aan het standpunt van de technische man. "We kunnen wel gaan speculeren over bedragen, maar dat heeft geen zin. Voor ons is het zaak de boel bij elkaar te houden en te promoveren."
Mooi zo..
Dan heb ik liever Holla terug.
pi_56386881
Komen er nog wat spelers?
pi_56387616
quote:
Nog meer stoelen in Euroborg

In de 165ste nieuwsbrief namens directie en management blikt algemeen directeur Hans Nijland terug op het gelijkspel tegen Feyenoord, gaat hij in op de laatste week van de transferperiode en heeft hij nieuws over de uitbreiding van Euroborg.

“Na de forse 5-1 overwinning op NEC van vorige week woensdag, hebben we afgelopen zondag ook in de Rotterdamse Kuip een prima wedstrijd gespeeld. In de slotfase hadden we zelfs van Feyenoord kunnen winnen, maar met het 1-1 gelijkspel valt goed te leven. Het is knap van de spelersgroep en begeleidende staf dat ze zich in deze woelige periode niet laten afleiden door allerlei transferperikelen en dat zij zich volledig weten te focussen op de te leveren prestatie.”

Afscheid
“Hoewel beiden ook andere zaken aan het hoofd hadden, hebben Rasmus Lindgren en Erik Nevland in hun laatste wedstrijd voor FC Groningen tegen Feyenoord laten zien dat zij echte profs zijn en dat zij het hart als mens op de goede plaats hebben. Op hun instelling en prestatie was in Rotterdam niets aan te merken. Beide spelers hebben aangegeven graag nog afscheid te willen nemen van ons publiek. We gaan in overleg met hen bekijken welke mogelijkheden de agenda’s bieden.”

“Over het vertrek van Bruno Silva, Lindgren en Nevland in deze transferperiode heeft de directie van FC Groningen gisteren al een uitgebreide toelichting gegeven op deze website, die uiteraard nog is terug te lezen. Daarin is uitvoerig beschreven hoe een en ander de afgelopen periode is verlopen. De reacties die we hierop krijgen, zijn over het algemeen positief. Hoewel het zeer vervelend is, heerst er begrip voor het feit dat wij toch deels noodgedwongen spelers hebben moeten laten vertrekken en dat niemand had kunnen voorzien dat het allemaal zo zou lopen.”

Versterking
“Zoals aangegeven zullen we alles in het werk stellen om voor het sluiten van de transferwindow, donderdag om middernacht, de selectie aan te vullen. Hierbij blijft ons uitgangspunt dat een nieuwe speler ook daadwerkelijk een versterking moet zijn voor de selectie van trainer Ron Jans. Als er twijfel bestaat, zullen we het niet doen. We worden deze dagen bij de club vrijblijvend voorzien van adviezen met spelersnamen van potentiële versterkingen. Wij stellen deze betrokkenheid zeer op prijs maar kunnen niet inhoudelijk reageren op al deze suggesties.”

“Onze technische staf, in de personen van technisch manager Henk Veldmate, trainer Ron Jans en de scouts Roy Beukenkamp en Grads Fühler, heeft de afgelopen jaren bewezen een goed en degelijk beleid neer te kunnen zetten. Wij hebben alle vertrouwen in hun vakmanschap. Wij zullen echter blij zijn als deze transferperiode achter de rug is en we ons weer volledig op het voetbal binnen de lijnen kunnen concentreren.”

Roda JC
“Dat zal komende zondag zijn als we thuis in Euroborg aantreden tegen Roda JC. De kaartverkoop voor deze wedstrijd is met een dag vervroegd, omdat de bezoekers uit Kerkrade hebben aangegeven slechts één gedeelte van het gastenvak te zullen gebruiken. Hierdoor kan er al vanaf donderdagochtend 9.00 uur via TicketBox met een (seizoen)clubcard een kaart worden gekocht voor het flexibele gastenvak.”

Jong FC Groningen
“Jong FC Groningen heeft gisteravond (maandag – red.) de competitiewedstrijd in Den Haag met 3-1 gewonnen van ADO. Voor de ploeg van trainer Erwin van de Looi maakte debutant Matias Cahais zijn eerste officiële doelpunt voor FC Groningen. Donderdagavond staat voor de Beloften het eerder tot drie keer toe afgelaste duel met NAC in Breda op het programma.”

“Gistermiddag is in de skybox van de Rabobank officieel een speciale FC Groningen rekening in gebruik genomen. De rekening is bedoeld voor kinderen en jongeren tot zeventien jaar, die fan zijn van FC Groningen. Iedereen die bij de Rabobank een nieuwe FC Groningen rekening opent, ontvangt een uniek FC Groningen-pakket. Alle leden van de Junior Club krijgen binnenkort van de Rabobank een schrijven met daarin een toelichting op deze speciale rekening en de voorwaarden ervan. Deze week ontvangen de leden van de Junior Club via FC Groningen bericht over de activiteiten in de komende periode.”

Vier rijen
“Dan hebben we nieuws te melden over de uitbreiding van Euroborg. In plaats van de reeds aangekondigde drie rijen stoelen, zal het stadion worden uitgebreid met vier rijen. In totaal wordt de capaciteit van Euroborg hierdoor uitgebreid met ongeveer 2.200 plaatsen. Zodra er meer zaken vaststaan en er meer details en informatie beschikbaar zijn over de uitbreiding, zullen wij hierover berichten.”

“Tot slot zijn we verheugd over het feit dat onze nieuwe commercieel manager Robbert Klaver per 1 februari gaat beginnen in zijn nieuwe functie. Niet alleen het managementteam, maar vooral ook de commerciële afdeling zal dan weer op sterkte zijn. Wij wensen Robbert veel succes bij FC Groningen.”

“Met de mededeling dat er morgenmiddag (woensdag – red.) in Euroborg een Clublunch voor de leden van de ABN AMRO Business Corner staat gepland, besluiten we deze nieuwsbrief.”

“Tot volgende week.”

Bron: FC Groningen
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:42:07 #73
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56387688
Obodai mag lekker wegblijven.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:46:14 #74
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56387797
Obodai hoef ik dus echt niet in een Groningen shirt te zien.
Hij gaat al moeilijk lopen doen als zijn club degradeert en ik schat hem ook minder in dan Lindgren.
Groningen wil vooruit en daar past Anthony Obodai niet bij.
Doe mij maar weer een verrassende transfer.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56387968
quote:
Vier rijen
“Dan hebben we nieuws te melden over de uitbreiding van Euroborg. In plaats van de reeds aangekondigde drie rijen stoelen, zal het stadion worden uitgebreid met vier rijen. In totaal wordt de capaciteit van Euroborg hierdoor uitgebreid met ongeveer 2.200 plaatsen. Zodra er meer zaken vaststaan en er meer details en informatie beschikbaar zijn over de uitbreiding, zullen wij hierover berichten.”
Mooi hoor
pi_56388049
Vrienden succes de aankomende wedstrijd
AFC AJAX
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:57:16 #77
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56388082
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:46 schreef Bullet-tooth het volgende:

Hij gaat al moeilijk lopen doen als..
Past hier wel dus
pi_56388728
quote:
Berg bij Zweedse selectie voor oefenduel

Marcus Berg is door bondscoach Lars Lagerbäck van Zweden uitgenodigd voor de oefeninterland Turkije – Zweden, die woensdag 6 februari in Istanbul zal worden gespeeld. Ook Ramus Lindgren kreeg een uitnodiging.

De twintigkoppige selectie verzamelt uiterlijk maandag 4 februari om 17.00 uur voor het duel dat woensdagavond om 20.30 uur gespeeld wordt in het Inönu Stadion te Istanbul. Zowel op maandag als op dinsdag wordt in het stadion getraind. Donderdag 7 februari reizen de spelers terug naar huis.

Bron: FC Groningen
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:35:23 #79
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56388901
quote:
Ook Ramus Lindgren kreeg een uitnodiging.

pi_56388958
Om hem nou ineens drastisch te schrappen is ook weer raar. Groningen mag hier best trots op zijn.
That's all folks!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:38:29 #81
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56388998
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Om hem nou ineens drastisch te schrappen is ook weer raar. Groningen mag hier best trots op zijn.
Hij wou naar Ajax omdat hij dan wel kans zou maken op uitverkiezing voor het nationale elftal... helemaal niet nodig derhalve.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:40:33 #82
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56389055
Dat is gewoon een standaard excuus, ze kunnen moeilijk zeggen dat het om het geld gaat want dan worden ze verguisd.
In Zweden werden de wedstrijden van de FC juist gevolgd omdat hier Lindgren/Stenman/Berg voetbalden.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56389388
Voor de OP:

pi_56389559
Obodai moet Groningen inderdaad niet aan beginnen, een veel te labiele jongen. Dat verander je niet zomaar ook.
That's all folks!
pi_56389672
quote:
WTF!?

Zal de OP straks ff updaten Grunner.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:11:31 #87
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56389864
quote:
scoutingslijst van Martin van Geel?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 18:46:15 #89
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56392041
leuk die stadion uitbreiding met stoelen naar voren
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:07:37 #90
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_56392519
Mooi aantal wordt dat zo. Daar zijn vast nog wel wat stoelen bij te plaatsen, zodat de Euroborg op een prachtige 22.222 zitplaatsen komt, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_56393413
Wat is dit??!?

Het is zo stil rondom FCG vandaag....
Je raakt zoo snel gewend aan die hektiek.

ik wil nieuwe spelers! en snel.
Gregoor van Dijk mag van mij komen (oud klas genoot, toen al een harde speler!)
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:07:54 #92
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56394504
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:45 schreef achterop23 het volgende:
Wat is dit??!?

Het is zo stil rondom FCG vandaag....
Je raakt zoo snel gewend aan die hektiek.

ik wil nieuwe spelers! en snel.
Gregoor

Maar dat zal wel niet
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_56394721
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:32 schreef Karrs het volgende:

[..]

Gregoor

Maar dat zal wel niet
Ik denk niet dat Utrecht hem laat lopen.
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:00:11 #95
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56400098
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:45 schreef achterop23 het volgende:

Ik heb ooit nog tegen hem gevoetbald geloof ik...

al was hoogstrate mn directe tegenstander
pi_56400455
Ik heb Arjen Robben eens bijna onder de auto gehad.
quote:
A tribute to the Groningen-fans

I have to thank all of you Groningen-fans for fantastic support after me signing for Fulham. I know that I disappoint some of you when I left the club. But I felt it was right for me to move on now. I have always had a dream of playing in England again, and when I got the chance now – I felt I had to take it.

I was at Manchester United in the beginning of my career, but I was young then, and it was difficult getting the right chances at such a big club. Now I got the chance for a return to the Premier League – and as I have said before – I think this was my last chance for a return to English football.

I have had three fantastic years at Groningen. I came to a club I didn’t knew too much about. But I have learned a lot during my time in the north of the Netherlands. I felt like being home from the beginning – and I have to thank the Groningen-fans for making my time in the Netherlands fantastic.

It was in many ways tough for me leaving Groningen – although I was sure that I had to take this challenge, signing for Fulham. I am 30 years old – and I felt this was the right moment to move on when Fulham with my former boss Roy Hodgson turned up.

So until we meet again - in the UEFA-cup:-)

Cheers!

Erik
Ik ben hier niet om vrienden te maken
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:22:12 #97
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56400478
Oe een smiley :-) wat hip
pi_56401009
Mooi stukje tekst van Nevland..
Succes daar Erik!
pi_56402927
ben benieuwd wie ze nog gaan halen
pi_56403763
quote:
De leiding van FC Groningen moet niet in paniek raken door de tijdsdruk

FC Groningen probeert koortsachtig de gaten in de selectie die zijn ontstaan door het vertrek van Nevland en Lindgren op te vullen. Maar de tijd dringt. Morgen om middernacht sluit het transferwindow.

Onder hoogspanning en tijdsdruk is de kans op missers niet denkbeeldig. Zondag leek het al de verkeerde kant op te gaan. Theo Janssen was nadrukkelijk in beeld als kandidaat- vervanger van Rasmus Lindgren. De 26-jarige middenvelder van Vitesse is een prima voetballer, maar niet de man om Lindgren op te volgen.

Afgezien van de vraag of hij in de spelersgroep van FC Groningen zou hebben gepast – Janssen staat te boek als een aparte, al hoeft dat niet een belemmering te zijn een speler aan te trekken – is hij niet de verdedigende middenvelder naar wie FC Groningen op zoek is. In balbezit is Janssen prima, bij balverlies is hij kwetsbaar. Hij is bovendien geen balveroveraar zoals Lindgren en kan slecht in de dekking spelen.

Hoewel er binnen de technische staf van FC Groningen twijfels waren over de eventuele komst van Janssen schikte algemeen directeur Hans Nijland maandag toch aan tafel met zijn collega Paul van der Kraan van Vitesse. De hoogte van de vergoedingssom die de Arnhemse club wilde ontvangen, 2,5 miljoen euro, stond een overgang in de weg.

Eerder had FC Groningen contact opgenomen met AZ over Kees Luijckx. Hij was wel een goede keus geweest. Zijn spel vertoont overeenkomsten met dat van Lindgren en hij is nog maar 21 jaar; een leeftijdscategorie waaruit FC Groningen het liefst selecteert. Een overgang van Luijckx, op huurbasis uitkomend voor Excelsior, was voor AZ onbespreekbaar.

Tal van spelers zijn FC Groningen inmiddels aangeboden. Alfred Schreuder bijvoorbeeld, een 35-jarige middenvelder die bij FC Twente op een zijspoor is beland. En Tommy van der Leegte, 30 jaar en aan de zijlijn geparkeerd bij PSV. En Ajax was bereid de 21-jarige Robbert Schilder in de deal met Lindgren te betrekken.

FC Groningen ging er niet op in. En dat was goed. De clubleiding moet alleen spelers aantrekken die kwalitatief van niveau zijn en in de juiste leeftijdscategorie zitten. Lukt dat niet voor vrijdag dan moet het het seizoen afmaken met de selectie die er nu is. (bron: DvhN, Jan Mennega)
En er gaat een gerucht dat Kruiswijk en Lovre ook nog vertrekken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')