Die ging ook veelvuldig de fout in ja, aan beide kanten, dat dan weer wel.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:56 schreef Chadi het volgende:
Scheids omgekocht door de mafiosi of zo .. de teringDik jolletje zowat

Dan wordt het kampioenschap beslist.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat je lijstje incompleet is, woensdag: Inter - Roma

Helaasquote:Op maandag 25 februari 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Inter gaat toch kampioen worden

Lazio blijft de mooiste club, maar daarna komt zeker Internazionale in plaats van Juventus, Milan enquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Inter is gewoon ruk, altijd al geweest.

Ik gun het Zlatanquote:Op maandag 25 februari 2008 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
nee hoor, leuke ploeg
Dat jij het Zlatan.maxwell, chivu niet gunt...

yeah rightquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lazio blijft de mooiste club, maar daarna komt zeker Internazionale in plaats van Juventus, Milan enMerda.

jorien is net zo'n clubhoer als Perez en Anelka, wat dat betreft sta ik er niet van te kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:02 schreef pfaf het volgende:
Overigens opmerkelijk dat Jorienvdherik sympathie voor een club koestert, omdat er 3 ex-Ajacieden voetballen?Het moet niet gekker worden.

Erg matige wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:37 schreef borisz het volgende:
Juve - Torino 0-0 als eindstand.
Nedved kreeg rood in minuuut 93.

Als ie vanavond weer "z'n dag niet heeft" zou Gianni De Biasi al klaar staan als opvolger (aldus de geruchten)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:19 schreef pfaf het volgende:
Ik hoor dat Mimmo z'n haar kwijt is. Dat zal het zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |