Leuke tool!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:49 schreef cafca het volgende:
Nog een leuk tooltje wat ik nog niet kende: Check mijn avatar!
www.pict.fm
Ik ben het met je eens, maar helaas, zo'n tooltje ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:33 schreef Maartel het volgende:
Is er geen leuk plugintje voor een 'monthly chart'?..
Die wekelijks vind ik altijd tamelijk nietszeggend, omdat vaak gewoon het album met het grootste trackaantal bovenaan eindigt.. en 3-maandelijks is dan wel weer érg ruim genomen..
Nee, niet JoHn McLaughlin maar JoN McLaughlin... Google het maarquote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef cafca het volgende:
Woei, John McLaughlin!
H vergeten in de tags, of weggevallen bij het kopieren?
Ah, da's een andere!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
Nee, niet JoHn McLaughlin maar JoN McLaughlin... Google het maar
quote:John McLaughlin (born January 4, 1942), also Mahavishnu John McLaughlin (not to be confused with pop/rock artist Jon McLaughlin)
Die zou ik ook wel willen!quote:Op maandag 18 februari 2008 18:33 schreef Maartel het volgende:
Is er geen leuk plugintje voor een 'monthly chart'?..
Die wekelijks vind ik altijd tamelijk nietszeggend, omdat vaak gewoon het album met het grootste trackaantal bovenaan eindigt.. en 3-maandelijks is dan wel weer érg ruim genomen..
Niet?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
[ [url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/Skippyballer.gif]afbeelding ] [/url]
Niet echt veel geluisted vorige week...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |